Unlink Instagram mai le Facebook

A o galue i ripelite Excel, e masani lava e le gata ina faʻapipiʻi i sela, ae ia faʻamalo foi. O le faʻamamaina o le taualumaga e masani lava ona le mafai, ae e tele filifiliga mo le faia o lenei taʻaloga, lea e le o faʻalogo ai tagata uma. Sei o tatou aoao atili e uiga i auala uma e aveese ai nisi o sene mai se ripoti o Excel.

Vaʻai foi: E faʻapefea ona tape se laina i Excel

Sueina o le Suauu

O le mea moni, o le auala mo le faʻamaluina o siama i Excel e faʻafeagai ma le faʻatinoina o le faaopoopoina. E mafai ona vaevaeina i ni vaega tetele se lua: o le aveʻesea o vela ua tumu ma leai. O le vaega mulimuli, e le gata i lea, e mafai ona faʻaaoga.

E taua le iloa pe a faʻaumatia siama poʻo a latou kulupu, ae le o ni pitonuʻu ma koluma, o faʻamaumauga i le laulau ua suia. O le mea lea, o le faʻatinoina o lenei taualumaga e tatau ona faia ma le mafaufau lelei.

Metotia 1: le lisi o talaʻaga

Muamua lava, seʻi o tatou mafaufau i le faʻatinoina o lenei taualumaga e ala i le lisi o faʻasologa. O se tasi lea o ituaiga sili ona lauiloa o le faatinoina o lenei taotoga. E mafai ona faʻaaoga i elemene uma e lua ma tumu.

  1. Filifili se mea se tasi poʻo se vaega matou te mananaʻo e tape. Fai se kiliki i luga o le filifiliga ma le kiliki saʻo. Ua faʻailoa le lisi autu. I totonu tatou te filifilia le tulaga "Aveese ...".
  2. Taumafai se faamalama laitiiti e aveese ai. I totonu e te manaʻomia e filifili mea tatou te mananaʻo e tape. O loʻo i ai filifiliga nei:
    • Cells, agavale agavale;
    • Sueina o Cell;
    • Lisi;
    • Lisi.

    Talu ai e naʻo le tatau lava ona tatou faʻamalo i sela, ae le o laina atoa poʻo koluma, tatou te le gauai atu i filifiliga mulimuli e lua. Filifili le gaioiga e fetaui ma oe i filifiliga muamua e lua, ma seti le ki i le tulaga talafeagai. Ona kiliki ai lea o le ki. "Lelei".

  3. E pei ona mafai ona e vaʻaia, pe a maeʻa lenei gaioiga, o mea uma ua filifilia o le a faʻamutaina; pe a fai o le mea muamua mai le lisi o loʻo taʻua i luga na filifilia, ona fai ai lea o se suiga i luga.

Ma, afai na filifilia le aitema lona lua, ona fai lea ma se suiga i le agavale.

Metotia 2: meafaifaʻaili

Aveesea o sela i Excel e mafai foi ona faia e faʻaaoga ai meafaigaluega o loʻo tuʻuina atu i luga o le faʻamau.

  1. Filifili le mea e tatau ona faʻaumatia. Alu i le lisi "Aiga" ma kiliki le ki "Aveesea"lea o loʻo i luga o le faʻamau i le poloka o meafaigaluega "Cells".
  2. A maeʻa lena, o le mea filifilia o le a aveesea faʻatasi ma se suiga i luga. O le mea lea, o lenei lomiga o lenei metotia e le mafai ai e le tagata faaaoga ona filifili le itu o le suiga.

Afai e te manaʻo e faʻamalo se vaega faʻasaga o sela i lenei auala, ona faʻaaoga lea o tulafono nei.

  1. Filifili le vaega lenei o elemene o le faʻatulagaina o faʻasaga. Kiliki le ki "Aveesea"tuʻu i le lisi "Aiga".
  2. E pei ona i ai i le lomiga talu ai, o elemene ua filifilia e faʻaumatia ma se suiga maualuga.

Afai tatou te taumafai e aveese le laina eletise o elemene, ona fai lea o le suiga i se isi itu.

  1. Filifili le vaega o elemene o le faʻaogaina o le vertical. Kiliki le ki. "Aveesea" luga o le pepa.
  2. E pei ona mafai ona e vaʻaia, i le faaiuga o lenei faʻatonuga, o elemene filifilia na faʻamutaina i se suiga i le agavale.

Ma o lenei o le a tatou taumafai e faʻaaogaina lenei metotia o se vaega o fesoʻotaʻiga multidimensional e aofia ai elemene o le faʻataʻitaʻiina ma le faʻasolosolo saʻo.

  1. Filifili lenei laina ma kiliki le ki. "Aveesea" luga o le pepa.
  2. E pei ona mafai ona e vaʻaia, i lenei tulaga, o mea uma ua filifilia na tapeina i se suiga i le agavale.

E talitonuina o le faʻaaogaina o meafaigaluega i luga o le lipine e itiiti le aoga nai lo le faʻamamaina e ala i le lisi o talaʻaga, talu ai o lenei filifiliga e le maua ai e le tagata faʻaaoga se filifiliga o le itu o le suiga. Ae e leai. Faʻaaogāina o mea faigaluega i luga o le lipine, e mafai foʻi ona e faʻamalo siaki e ala i le filifilia o le itu o le suiga oe lava ia. Seʻio tatou vaʻai pe o le a faapefea ona vaʻavaʻai i le faʻataʻitaʻiga o le tutusa o laina i le laulau.

  1. Filifili le tele o multidimensional array, lea e tatau ona aveeseina. A maeʻa lena, kiliki le ki lava. "Aveesea", ma luga o le tafatolu, lea e tu tonu i le itu taumatau. Faʻatoaga le lisi o mea avanoa. E tatau ona filifili le filifiliga "Aveese nila ...".
  2. E mulimuli mai le faʻalauiloaina o le faamalama faʻamalo, lea ua masani ai i tatou i le uluai faʻatulagaga. Afai e manaʻomia ona tatou aveesea le tele o faʻasalalauga taʻitasi ma se fesuiaiga e ese mai le mea e tupu pe a e kilikiina se ki "Aveesea" i luga o le faʻamau, e tatau ona e tuʻuina le fesuiaiga i le tulaga "Seliti, ma se suiga i luga". Ona kiliki ai lea o le ki. "Lelei".
  3. E pei ona mafai ona e vaʻaia, pe a maeʻa lenei mea, na faʻaumatia le laina e pei o faʻamautuina i totonu o le faamalama matala, o lona uiga, ma se suiga i luga.

Metotia 3: faʻaaoga fuʻa vevela

Ae o le auala sili ona vave e faatino ai le taualumaga i lalo o le aʻoga e mafai ona faʻaaogaina se seti o faʻapotopotoga o kulū vevela.

  1. Filifili le laina matou te mananao e ave i le pepa. A maeʻa lena, kiliki le kulupu autu "Ctrl" + "-" - " luga o le komepiuta.
  2. O le mata ua leva ona masani ai mo le aveesea o elemene ua faalauiloaina. Filifili le mea e manaʻomia ai le fesuiaiga ma kiliki le ki. "Lelei".
  3. E pei ona mafai ona e vaʻaia, pe a uma lenei mea, o elemene filifilia na faʻaumatia i le itu o le fesuiaiga, lea na faʻaalia i le parakalafa muamua.

Lesona: O Ki Ui i Excel

Metotia 4: Aveese Elemene Faʻasalalau

E i ai ni tulaga pe ae manaʻomia e faʻamalo nisi o laina e le o vaʻaia, o lona uiga, i vaega eseese o le laulau. O le mea moni, e mafai ona aveesea i latou i soʻo se metotia o loʻo faʻamatalaina i luga, ma faʻapitoa ona faia le faʻatinoga ma taʻitasi elemene. Ae e tele taimi e alu ai. E mafai ona aveese vave elemene leaga mai le pepa televave. Ae mo lenei mea, e tatau ona faamamafa i luga o mea uma.

  1. Tatou te filifilia le elemene muamua i le masani masani, taofi i lalo le faamaumatau agavale ma faʻasaga solo faʻatasi ma le pepuni. Ona e tuu lea i lalo le faamau Ctrl ma kiliki i luga o vela faataapeapeina o loʻo totoe pe liʻo ia laina ma le peʻa oomiina i le kuluma taumatau.
  2. A uma ona faia le filifiliga, e mafai ona e faʻaaogaina e faʻaaoga ai soʻo se tasi o auala e tolu ua tatou taʻua i luga. O mea filifilia uma o le a faʻamutaina.

Metotia 5: Aveese Cell Fuagofie

Afai e te manaʻomia e aveese mea eleelea i luga o le laulau, ona faʻaaogaina lea o lenei faiga ma e le vavae ese ia mea taʻitasi. E tele filifiliga mo le foia o lenei faafitauli, ae o le auala pito sili ona faigofie e fai ai lenei mea o loʻo i ai i le mea e filifili ai le kulupu.

  1. Filifili le laulau poʻo soʻo se isi lava itu i luga o le pepa o loʻo e manaʻo e fufulu. Ona kiliki lea o le ki o le ki i luga o le komepiuta. U5.
  2. Ua amata le faamalama o le suiga. E tatau ona kiliki i le ki "Faʻamalamalama ..."tuu i lona tulimanu pito i lalo.
  3. A maea lena, ona amata loa lea o le faamalama o le filifili vaega. E tatau ona tuʻu le ki i le tulaga "Vailaau manino"ma kiliki le ki "Lelei" i le tulimanu pito i lalo o lenei faamalama.
  4. E pei ona mafai ona e vaʻaia, pe a maeʻa le gaioiga mulimuli, o elemene elemene uma lava i totonu o le laina maoti ua filifilia.
  5. I le taimi nei, e mafai ona tatou aveesea nei elemene e ala i soʻo se filifiliga o loʻo lisiina i uluai auala e tolu o lenei lesona.

O loʻo i ai isi filifiliga mo le aveeseina o elemene eleelea, lea o loʻo talanoaina i auiliiliga i se isi mea.

Lesona: E faʻapefea ona faʻamalo ni siaki avanoa i Excel

E pei ona mafai ona e vaʻaia, e tele auala e faʻamalo ai siama i Excel. O le masini o le tele oi latou e foliga tutusa, o lea pe a filifilia se ituaiga o gaioiga, o le tagata faʻaaoga e taʻitaʻia e ona lava manaʻoga. Ae e taua lava le matauina o le auala sili ona vave e faia ai lenei faiga o le faʻaaogaina lea o faʻamafanafanaga o ki vevela. O loʻo faʻaaogaina le aveesea o elemene avanoa. E mafai ona e faʻaaogaina lenei galuega e ala i le faʻaaogaina o le meafaigaluega e filifili ai le filifili, ae o le ae faʻaaoga pea se tasi o tulaga faʻataʻitaʻi mo le faʻamalo saʻo.