Faʻasaʻo mea sese nvspcap64.dll

O nisi taimi, e masani ona faʻaaoga e Avira le tele o faafitauli i le polokalama. O le a uiga i mea sese i tusitusiga. O le mea lea, afai i le amataga o lau virus e sili ona e fiafia i ai, e te vaʻai i le tusiga: "Ua tupu se sese sese i luga o lenei itulau" poo se tusitusiga, ona i ai lea i le polokalama, ua le toe i ai se mea. I le tele o tulaga, o nei faafitauli e tupu pe a faaleagaina ia faila o polokalame.

Tikia mai le lomiga lata mai o Avira

Faʻafefea ona faʻaleleia le sese o tusitusiga

1. Muamua, faitau ma le faaeteete le savali na lapataia ai i matou e uiga i le faafitauli. Mo se faʻataʻitaʻiga, o loʻo i ai se faʻamalama ma le faʻamaumauga: Ua sese le tusiga a Avira. Faʻafefea ona faaleleia le mea sese e aunoa ma le toe faʻaofiina o le antivirus?

2. E masani lava, o le faafitauli o le faaleagaina o le faila o le polokalama. O le mea muamua e tatau ona tatou faia o le faʻaalia o le natia ma le faʻaogaina o faila. I le Windows 7 alu i soo se faila i le vaega "Toto". Le isi "Filifiliga o faila ma sailiga".

3. Matou te manaʻomia se lisi "Vaʻai". I le lisi o meatotino e aliali mai, e tatau ona e aveese ma faaopoopo i ai mea e tatau ai. E pei o le ata.

4. O lenei e mafai ona tatou amata saili mo se mea faitino i se mea sese. Mo se faʻataʻitaʻiga, matou te vaʻai i se faamalama ma le tusiga: "Faʻasalaga Tusitusiga 52 52 le amio 196" poʻo "Faʻasalaga Tusitusiga tusitusi 452 tagata 13". O le faʻafanua URL o loʻo faʻaalia le ala o le faila matou te manaʻomia.

5. O loʻo tatou sailia mo le komipiuta. A maua le faila, e tatau ona e faʻamalamalamaina ona anotusi. O nei mea sese ua tuʻuina atu mo se faʻataʻitaʻiga, atonu e iai isi, o le tele o nei mea.

Afai e le mafai ona faʻamalo le faila, ma e te le manaʻo e toe faʻaofi le antivirus, ona tatau lea ona faʻafesoʻotaʻi e le tagata faʻaoga Avira lagolago. I le auala, e oʻo lava i se taunuuga o le toe faʻaleleia, e mafai ona tumau le faafitauli pe afai e le saʻo le faʻamaonia. O le auala sili e foia ai le faafitauli o le aveeseina lea o Avira ma faʻamaumauga a le Fafine ua oti lana tane, ona faʻamamā lea o le komepiuta mai le faʻaaogaina o polokalame faʻapitoa. Ona mafai lea ona e toe faʻaaogaina le talosaga. O le auala aupito sili lea ona faatuatuaina ma sili ona vave e foia ai le faafitauli.