Faʻafefea ona faʻafefe Aero i le Windows 7?

O lenei pou e sili ona aoga mo i latou e le oi ai se PC vave, pe mananao foi e faanatinati le OS, lelei, pe naʻo le le faʻaaogaina i ituaiga ituaiga logo ma pulu ...

Aero - O se mamanu mamanu lenei, lea na faʻaalia mai i le Windows Vista, ma o loʻo i ai foi i le Windows 7. O se faʻamalosiaga lea o se faamalama e pei o se tioata felafolafoaʻi. O le mea lea, o lenei aʻafiaga e le faʻamaʻaʻaina le 'aiina o punaoa faakomepiuta, ma le aoga o lea mea e le talafeagai, aemaise lava mo tagata e le masani i lenei ...

Aero aafiaga.

I lenei tusiga o le a tatou tilotilo i ni auala e tape ai le aafiaga Aero i le Windows 7.

E faʻapefea ona vave faʻafefea Aero i le Windows 7?

O le auala sili ona faigofie e fai ai lenei mea o le filifili lea o se autu e leai se lagolago mo lenei aafiaga. Mo se faʻataʻitaʻiga, i le Windows 7, ua faia lenei mea: alu i le komiti e pulea ai / faʻasalalauga / filifilia se autu / filifili le filifiliga masani. O faʻataʻitaʻiga i lalo o loʻo faʻaalia ai le iuga.

I le auala, e tele foi autu taua: e mafai ona e filifilia ni lanu eseese lanu, fetuunai fomu, suia le talaaga ma isi mea. Design Windows 7.

O le ata o le ata e le o se mea leaga ma o le a amata ona galue atili le komipiuta ma vave.

Aero Peek off

Afai e te le manaʻo e suia le autu, e mafai ona e tapeina le aafiaga i se isi auala ... Alu i le taʻitaʻitūina / faʻasalalauga / faʻailoga ma amata ai le lisi. O faʻataʻitaʻiga o loʻo i lalo o loʻo faʻaalia i nisi auiliiliga.

O loʻo manaʻomia le laupepa i le pito i lalo o le pito i lalo o le koluma.


I le isi, e manaʻomia ona tatou faʻamaonia "Faaaoga Aero Peek e matamata i le laulau."

Faʻasili Aero Snap

Ina ia faia lenei mea, alu i le vaega e pule ai.

I le isi itu, alu i le mea faapitoa o le tafaʻi.

Ona kiliki ai lea i le ogatotonu o foliga faapitoa ma filifili le lisi e faafaigofie ai le maitau.

Faʻasese le atigipusa i luga o le faʻamalama faʻamalama faʻamalama ma kiliki i luga o le "OK", silasila i le faʻamalamalamaga i lalo.

Faʻasala le Aero Shake

Ina ia faʻamaonia le Aero Shake i le amataga o le lisi, i le taʻaloga o loʻo matou aveina i le "gpedit.msc".

I le isi itu, tatou te agai i luma i le auala lenei: "Fuafuaga komipiuta a le lotoifale / fetuunaiga o tagata / faatulagaga faataitai / tekonolosi". Matou te maua le auaunaga "faʻaitiitia le faʻaitiitiina o le mata o le Aero Snake".

E tumau pea e tuʻu se faailoga i luga o le filifiliga e manaʻomia ma kiliki i le OK.

Taofi upu.

Afai e le malosi tele le komipiuta - masalo pe a uma ona liliu Aero, o le ae matauina le faateleina o le saoasaoa o le komepiuta. Mo se faʻataʻitaʻiga, i luga o se komepiuta e 4GB. manatua, lua-komepiuta polokalama, kata vitio i le 1GB. manatua - e matua leai lava se eseesega i le saoasaoa o le galue (e tusa ai ma lagona patino) ...