Liliu le synchronization application i BlueStacks emulator

O tagata faʻaaogaina o le Android OS faʻapipiʻi tele ni mea eseese i luga oa latou masini feaveaʻi. Ina ia mafai ei latou taitoatasi ona galulue ma le mausali ma e aunoa ma ni mea sese, faapea foi ma le mauaina o galuega fou ma uiga, e masani lava ona faasaʻoina e le au atinaʻe ia faafouga. Ae o le a le mea e fai i le mataupu pe a le faʻaaogaina le talosaga i luga o le Maketi Taʻaloga e le manaʻo e toe faafou? O le tali i lenei fesili o le a tuʻuina mai ia tatou tusitusiga i aso nei.

Siaki le Initaneti ma faʻaoga

Aʻo leʻi amata ona tatou suʻeina mafuaʻaga e le faʻafouina ai talosaga i luga o le masini Android, matou te fautuaina malosi e te faia mea nei:

  • Siaki pe faʻapipiʻi le Initaneti i luga o lau telefoni poʻo lau laupepa, ma ia mautinoa o loʻo galue malosi ma maua ai le saoasaoa.

    Faʻamatalaga auiliili:
    Faʻafefea ona mafai ai 3G / 4G i lau masini Android
    Faʻafefea ona faateleina le saoasaoa o le Initaneti

  • Ia mautinoa e mafai ona faʻaalia le faʻamaloilo faʻafouina o talosaga i totonu o le Faleoloa Taaloga ma o loʻo faʻaagaoioia mo le ituaiga o fesoʻotaiga Ipu o loʻo e faʻaaogaina.

    Faitau atili: Faʻafefea ona faʻatulaga le Maketi Taʻaloga (1-3 points)

Afai e te lelei i le lelei ma le saoasaoa o le Initaneti i luga o lau telefoni po o lau laupepa, ma ua mafai ona faʻaalia le galuega faʻafou faʻamaloilo i totonu o le Faleoloa Store, e mafai ona e alu saogalemu e saili mo mafuaʻaga o le faafitauli ma filifiliga mo le faʻapipiʻi.

Aisea e le faʻafouina ai talosaga i totonu o le Faleoloa Taaloga

E i ai ni nai māfuaaga e mafua ai le faʻalavelave faʻalauiloaina e matou, ma mo i latou taʻitasi o le a matou ui atu i lalo, ioe, o loʻo taʻua ai ni faʻamatalaga aoga. Afai o talosaga e te manaʻo e faʻafouina ua na o le faatalitali e sii mai, faitau mea nei:

Faitau atili: Faʻafefea ona faʻaumatia le feʻau "Faatali mo le download" i le Fale Taʻavale

Mafuaʻaga 1: Nofoaga avanoa i luga o le taavale.

O le tele o tagata e faaaogaina, downloading various applications and multimedia content to their device Android, ia galo o lona manatua e le iʻu. E le mafai ona faʻapipiʻiina faʻafouga mo se mafuaaga o le faʻasalaga, ona o le leai o se avanoa i luga o le taavale. Afai o lau mataupu lenei, ona manino lea o le fofo - oe manaʻomia e aveese faʻamatalaga le talafeagai, faila o telefoni, galo ma faʻaaogaina galo. I le faaopoopo atu i ai, e aoga tele le faia o sea faiga e pei o le faʻamamaina o le faʻaoga. E faʻapefea ona faia lenei mea, e mafai ona e aʻoaʻo mai tusiga taʻitasi i la matou 'upega tafaʻilagi:

Faʻamatalaga auiliili:
Faʻafefea ona faʻaalu avanoa i luga o lau telefoni po o lau api
E faʻapefea ona tape faila le talafeagai mai lau telefoni
E faʻapefea ona faʻamalo le faʻaoga i se masini Android

Afai, a maeʻa ona e faasaoloto avanoa i le manatuaina o lau masini, e le o faʻatulagaina ia faʻamatalaga, alu i luma, taumafai isi filifiliga e foia ai le faafitauli.

Mafuaʻaga 2: Faʻafitauli i le kalama memori

O le mafaufau loloto o le tele o smartphones i ona po nei e mafai ona faʻalauteleina e ala i le tuʻuina atu o se kalama i totonu oi latou. I le taimi lava e tasi, o le polokalama faʻaaogaina Android e mafai ai ona faʻaaogaina se taʻavale e le gata mo le teuina o faʻamaumauga, ae mo le faʻapipiʻiina o talosaga ma taʻaloga. I lenei tulaga, o se vaega o faila faila o loʻo tusia i le microSD card ma, afai ei ai ituaiga o faafitauli i le mulimuli, o faʻalauiloa o lenei mea poʻo lena masini komepiuta atonu e le mafai ona faʻaogaina.

E tele auala e siaki ai pe o le mafuaʻaga o le faafitauli o loʻo matou feagai o le mea moni lea o le tagata solitulafono. Mafaufau i le faasologa ia i latou taitoatasi.

Metotia 1: Faʻatino ni Talosaga

Muamua, seʻi o tatou taumafai e faʻanofoina talosaga o loʻo faʻapipiʻi i le SD card i le mafaufau o le masini. E mafai ona faia lenei mea i ni nai tapes i luga o le lau.

  1. I soo se auala faigofie, alu i "Faʻatonu" lau telefoni poʻo lau api ma vaavaai mo se vaega iina "Talosaga" (e mafai ona valaauina "Talosaga ma Faʻamatalaga"). Alu i totonu.
  2. Tatala le lisi o polokalama uma ua faʻapipiʻi i le masini. I luga o ituaiga eseese o le polokalama faagaoioia ma / poo le atigi fale e faia i auala eseese. Laʻasaga e mafai - tafa "Faʻatulagaina" po o se meataitasi "Faaali uma talosaga", po o se isi mea latalata i lona uiga.
  3. Alu i le vaega o loʻo manaʻomia, suʻe le (poʻo le) talosaga e le mafai ona toe faʻafou, ma tapuni lona igoa.
  4. Faatasi i luga o ona tulaga itulau, alu i "Teuina" (poʻo se isi igoa talitutusa).
  5. Filifili se mea Feosofi pe sui le tau "Nofoaga i fafo" i luga "Totonu ..." (toe fai, o le igoa o elemene atonu e ese siʻitia ma e faʻalagolago i le faʻamaumauga faapitoa o le OS).
  6. I le siitiaina o le talosaga e leʻi faʻafouina i le mafaufau o le masini, alu i fafo ma faʻalauiloa le Faleoloa Taaloga. Taumafai le faʻaleleia o taualumaga.

I le tele o tulaga, o lenei fesoasoani faigofie e fesoasoani pe afai o le tagata solitulafono o se pepa SD. Afai o le faimalaga e leʻi foia le faafitauli i le faʻafouina o le talosaga, taumafai e faʻaaoga le metotia lenei.

Vaʻai foi: Faʻafefea ona tuʻuina atu talosaga i fafo o le avega i fafo

Metotia 2: Aveeseina o le kalama

O se tali sili atu ona lelei, pe a faatusatusa i le taimi ua tuanai, o le taofia lea o le fafo fafo i se taimi le tumau. Ua faia lenei mea e pei ona taua i lalo:

  1. Tatala i luga "Faʻatonu" masini ma maua ai se palota iina "Manatua" poʻo "Teuina".
  2. I le taimi lava e tasi, tapuni le mea "Nofoaga faʻapipiʻi e sili ona fiafia i ai" (po o se mea latalata i le uiga), filifili "Manatu Faʻatonu" (po o le "Faletonu i totonu") ma faʻamaonia lau filifiliga. I le isi itu, e mafai ona e filifilia le mea mulimuli - "I le filifiliga o le faiga".
  3. A maeʻa lenei, matou te toe foʻi atu i le vaega autu. "Manatua"Matou te maua la matou pepa Aso SD, kiliki i luga o le ata o loʻo faʻaalia i le ata o loʻo i lalo ma, pe a manaʻomia, faʻamaonia le motusia o le fafo fafo.
  4. O le a aveeseina le kalama, pe a manaʻomia, e mafai ona aveesea mai se telefoni po o se laupepa, e ui lava e le talafeagai lenei mea.
  5. O lenei ua matou o ese mai "Faʻatonu" ma tamoe i le Faleoloa Play, taumafai e faʻafouina le faʻaaogaina o faafitauli.

Afai e faʻafouina le faʻafouina, e mafai ona e faia se mea e maua ai le saogalemu - o le mafuaʻaga o le faafitauli o loʻo i totonu o le microSD ua faʻaaogaina. I lenei tulaga, e tatau ona suia le kata i se mea e mafai ona faʻaaogaina, ae muamua e mafai ona e siaki mo mea sese, faʻatulagaina. Aoao pe faʻapefea ona fai lenei mea i la matou upega tafaʻilagi:

Faʻamatalaga auiliili:
Iloiloina o le card memory mo mea sese
Toe maua mai o faʻamatalaga mai masini fafo
Toe faʻaleleia o le kalama
Polokalame mo le faatulagaina o le masini fafo

A maeʻa ona faʻaeʻeina faʻamatalaga ma faʻamaonia le faʻatinoga o le SD card, afai e aoga, e mafai ona toe faʻaogaina. E faia lenei mea i le isi itu o loʻo faʻamatala atu i luga: "Faʻatonu" - "Manatua" (po o le "Teuina") - tapuni i fafo fafo - "Fesoʻotaʻi". I le taimi nei, faʻafesoʻotaʻi le kalama memori, i le tulaga lava e tasi e teu ai, faʻapipiʻi e fai ma mafaufauga le lelei (pe'ā manaʻomia).

E tusa ai ma nisi o tagata faʻaaoga, o le aʻafiaga o lenei faafitauli o le faʻafeagai, o lona uiga, e le mafai ona faia e le fafo fafo, ae o se avega i totonu. I lenei tulaga, e tatau ona e toe foʻi i luga, e ala i le atofaina o se SD card e faʻapipiʻi ai ni talosaga poʻo le faʻaaogaina o talosaga e leʻi faʻafouina mai le mafaufau i totonu i fafo. E faia lenei mea i le auala lava lea e pei ona faʻamatalaina i luga, o le eseesega e naʻo le filifiliga o se avega faapitoa.

Afai e leai se auala na faʻamatalaina mo lenei ma mafuaʻaga muamua na fesoasoani e foia le faafitauli i le faʻapipiʻiina o faʻamatalaga fou, ona le sailia ai lea o le tagata solitulafono i totonu o le masini e teu ai faamaumauga, ae saʻo i le faiga faʻaoga.

Mafuaaga 3: Faʻamatalaga Faʻamatalaga ma Faʻamaumauga

Play Market, e pei o le fatu o le polokalama faʻaaogaina, ao faʻaaogaina le faʻaaogaina e faʻapipiʻiina ai le tele o otaota ma le natia, lea e taofia ai lona faʻatinoina o galuega. O le mea lava lea e tupu i le Google Play Services, e talafeagai mo le faʻaaogaina masani o polokalama faʻapitoa mai Google. E mafai e le faafitauli i le faafouina o talosaga ona tupu saʻo ona o meafaigaluega faʻaletausaga ua taʻua e matou ua "sili atu ona paʻu". I lenei tulaga, o la tatou galuega o le faʻamamaʻaina lenei lapisi o otaota ma lafo i ai.

  1. I totonu "Faʻatonu" masini feaveaʻi alu i vaega "Talosaga". Ma le isi, alu i le lisi o talosaga uma faʻapipiʻiina e ala i le taina i luga o le mea talafeagai poʻo, mo se faataitaiga, e ala i le alu i le lisi "Faiga" (e faʻalagolago lava i le lomiga o le Android).
  2. I le lisi lautele tatou te maua le Faleoloa Taaloga ma kiliki lona igoa e alu i le itulau o filifiliga.
  3. I le taimi lava, tatala le vaega "Teuina" ma i totonu o lea mea tatou te kilikiina le kiliki i luga o ki Clear Cache ma "Tape faamaumauga". I le tulaga lona lua, e ono manaʻomia le faʻamaoniga.

    Manatua: I ituaiga eseese o Android, o nofoaga o elemene o loʻo i luga e mafai ona eseese. Mo se faʻataʻitaʻiga, o faʻamalo mo le faʻamamaina o faʻamatalaga e le mafai ona tu i luga, e sosoo ma le isi, ae i luga, i vaega o loʻo i ai le igoa "Faʻapipiʻi" ma "Manatua". I soo se tulaga, saili mo se mea e foliga tutusa i lona uiga.

  4. Toe foʻi i le itulau lautele o le Maketi Taʻaloga. I le taumatau pito i luga o le taumatau, matou te tapuni i luga o le lisi autu, faia i le tulaga o ni laina se tolu. Filifili se mea "Aveese Faʻamamau" ma faʻamaonia o matou faʻamoemoega.
  5. O lenei ua matou toe foi atu i le lisi o talosaga uma faʻapipiʻi ma maua ai Google Play Services iina. Tapuni i lona igoa e alu i le itulau o filifiliga.
  6. E pei o le tulaga o le Maketi, tatala "Teuina"kiliki muamua Clear Cacheona sosoo ai lea ma le isi ki - "Pulea le Nofoaga".
  7. I luga o le itulau "Teuina o Punaoa ..." kiliki i le ki lalo "Aveese faamatalaga uma", matou te faʻamaonia o matou faʻamoemoega ma toe foʻi mai i le itulau o vaega autu o Google Play Services.
  8. O iinei tatou te kiliki ai le faamau o loʻo i le tulimanu tutusa e pei o se tolu-dot ma filifili le mea "Aveese Faʻamamau".
  9. Tuʻu ese tulaga i luga o le tele o le masini ma toe faʻaleleia. Ina ia faia lenei mea, taofi le ki, ona filifili lea o le aitema Toe toe fai i le faamalama e aliali mai.
  10. A maeʻa le faʻagasologa o le masini komepiuta, tatala le Fale Taʻavale, lea o le ae manaʻomia e toe talia ai aiaiga o le Maliega Laisene a Google. Faia lenei mea ma taumafai e faʻafouina le talosaga - atonu o le a faʻamautu le faafitauli.

Faʻamālosia le faamamaina ma le aveeseina o faʻamatalaga i le Play Market ma le Google Play Services o se auala lelei e taulima ai le tele o nei mea sese. Afai e leʻi fesoasoani lenei gaioiga ia te oe e faʻafouina le talosaga, tagaʻi i tali nei.

Mafuaʻaga 4: Faʻavaeina o le Android Version

O le faʻatulagaga o le polokalama faʻaogaina e taua tele i le faʻafouina o le talosaga. O le mea lea, afai o le masini ei ai se mea e le masani ai le Android (mo se faʻataʻitaʻiga, i lalo o le 4.4), o le tele o polokalama lauiloa o le a le toe faʻafouina. E aofia ai ia Viber, Skype, Instagram ma le tele o isi.

E itiiti lava le aoga ma faigofie ona faʻaaogaina ni fofo i lenei tulaga - afai ei ai se avanoa, e tatau ona faʻafouina se telefoni po o se laupepa i le lomiga lata mai. Afai e leai ni faʻafouga, ae o loʻo i ai se manaʻo malosi e faʻalauteleina le fausiaina o le Android, e mafai ona e faia lenei mea e ala i le faʻaleleia o le masini. O lenei filifiliga e le maua i taimi uma, ae i se vaega faapitoa o la tatou 'upega tafaʻilagi e mafai ona e suʻeina se taʻiala talafeagai.

Faitau atili: Faʻamamaina o telefoni feaveaʻi mai atinaʻe eseese

Mo le siakiina o faʻaleleia o OS avanoa, fai mea nei:

  1. Tatala i luga "Faʻatonu", tusi i le pito i lalo o le lisi ma filifili "E uiga i le telefoni" (po o le "E uiga i le papa maʻa").
  2. Suʻe se mea oi ai "Faʻafouina le Faʻamaumauga" (po o se mea latalata i le uiga) ma tapuni i ai.
  3. Kiliki "Siaki mo faʻamatalaga". Afai e te mauaina se fou fou o le Android, ave i ai, ona faʻapipiʻi lea, mulimuli i faʻamalosi a le faʻapipiʻi. Atonu e manaʻomia lou faʻatinoina o lenei faiga i ni nai taimi.
  4. A uma ona faʻafouina ma uta le masini, alu i le Faleoloa Taaloga ma taumafai e faʻafou le talosaga lea na i ai muamua faafitauli.

E pei ona taʻua i luga, i le tulaga o se lomiga fou o le faiga faʻaogaina, e leai ni fofo lelei. Afai o se telefoni po o se laupepa e matua matua, ona le mafai lea ona taua le le mafai ona toe faafouina o nisi talosaga ona o lona faafitauli ogaoga. Ae peitai, tusa lava i ia tulaga, e mafai ona e taumafai e faʻatapulaʻaina tapulaa ua tuʻuina atu e le faiga, lea o le a tatou talanoaina i se vaega e uiga i "Isi auala e foʻia ai faʻafitauli".

Mafuaʻaga 5: Faʻamaumauga (Faanumera)

I luga, na matou talanoa e uiga i le faafitauli o le le mafai ona toe faʻaaogaina talosaga i lona atoaga, o lona uiga, pe a le faʻapipiʻiina se faʻamatalaga, ae o le Play Market e le faʻatagaina se mea sese i lona lava numera. E masani ona faʻalavelave le faʻagasologa tutusa i le faʻaalia o se faamalama ma se faʻamatalaga. "Ua le mafai ona faʻafouina le talosaga ...", ma i le faaiuga o lenei savali i puipui "(Faʻamatalaga sese: №)"pe afai o numera o se numera tolu-numera. Ole numera e sili ona taatele ole faʻailoga e 406, 413, 491, 504, 506, 905. Ma e eseese nei tulafono, ae o filifiliga mo le faʻaaogaina o lenei mea sese e toetoe lava a tutusa uma - e tatau ona e faia mea ua matou faamatalaina i le "Reason 3", o lona uiga, toe faʻaaogaina faʻamatalaga o faʻamaumauga.

Mo nisi faʻamatalaga auiliili e uiga i mea sese uma o loo lisi atu i luga, matou te fautuaina oe ia faamasani oe lava i mea faapitoa i luga o la matou upega tafaʻilagi, lea e tuuto tuusao i le Market Market ma lana galuega.

Faʻamatalaga auiliili:
Faʻatulagaina o Maketi Taʻaloga ma le faʻafitauli o faafitauli e ono tutupu i lana galuega
Faʻasalalau le Aʻoaʻo 506 i le Maketi Taʻaloga
E faʻafefea ona faʻateʻa ese mea sese 905 i totonu o le faleoloa mea

O isi "faʻamaonia" sese e mafai, latou te maua le code 491 poʻo le 923. O le faʻasalalauga faʻatasi ma ia toilalo o loʻo fai mai e le mafai ona faʻatūina faʻamaumauga. O le faʻafaigofieina o lenei faafitauli e faigofie lava - oe manaʻomia e aveese ma toe faʻafesoʻotaʻi lau Google account.

Taua: Aʻo le i faia le faʻamaloaga o lau teugatupe, ia e mautinoa e te iloa le saini (imeli) ma le upega tafaivale mai ai. Taofi lelei pe afai e te le manatuaina.

  1. I totonu "Faʻatonu" masini feaveai, saili le vaega "Faamatalaga" (e mafai ona valaauina "Tagata faaaoga ma Faʻamatalaga", "Faamatalaga", "Isi tala") ma alu i ai.
  2. Saili lau google account ma kiliki.
  3. Tapu le tusi "Aveese le teugatupe" (e mafai ona natia i se isi itu) ma faʻamaonia ou faʻamoemoega i se faamalama pop-up.
  4. Toe amata lau telefoni po o lau laulau, ma a uma ona amata, toe foʻi i tua "Faʻatonu" - "Faamatalaga", tusi i lalo la latou lisi, tapuni le mea "+ Faaopoopo le tala" ma filifili "Google".
  5. I le isi siata, filifili Google, ulufale i le initaneti ma le upega tafailautusi mo lau teugatupe i le tasi, talia tuutuuga o le maliega laisene ma faʻatali mo le faatagaga e faʻauma.
  6. A maeʻa ona faʻamautinoa o loʻo toe tuʻuina atu le tala i le masini, alu i fafo ma faʻavae le Market Market. E mafai foi ona ofo atu e toe taliaina tuutuuga o le laisene license. A uma ona faia lenei mea, taumafai e toe faʻafou le talosaga - e tatau ona faʻamautu le faafitauli.

I le tulaga o mea sese ma le code 491 ma le 923, o se fofo le mataʻutia e pei o le tapeina ma le toe faafesootaiina o se Google account e faʻamaonia oe e aveese le faafitauli na talanoaina i lenei tusiga.

Isi fofo faʻafitauli

O mafuaʻaga taʻitasi mo le faʻafitauli i le faʻafouina o talosaga o loʻo faʻamatalaina i luga o loʻo i ai lava ia, e masani ona lelei le fofo. O le tuusaunoaga o se lomiga lata mai o le Android, lea atonu e le o taimi uma e faʻaleleia ai. Lalo o le a tatou talanoa e uiga i le mea e fai pe afai e leʻi amata ona faʻafouina talosaga i le Play Market e faʻafouina pe a uma ona faia laasaga na faʻamatalaina i luga. I le faaopoopo atu i ai, o lenei faʻamatalaga o le a aoga mo tagata faʻaaoga oe, mo le tasi mafuaaga poʻo le isi, latou te leʻi manaʻo e suʻe le tagata solitulafono o le faʻafitauli, ia malamalama i ai ma faʻaumatia.

Metotia 1: Faʻatulaga le faila Apk

O le tele o tagata faʻaoga Android ua latou iloa o lenei faiga faʻapitoa e lagolagoina le faʻapipiʻiina o talosaga mai isi vaega. Pau lava le mea e manaʻomia mo lenei mea o le sailia lea o le faila i luga o le Initaneti, faʻapipiʻi i le masini, faʻalauiloa ma faʻapipiʻi, i le muai saunia o faʻatagaga tatau. E mafai ona e iloa pe faʻapefea ona galue lenei metotia i se isi tusitusiga i luga o la matou 'upega tafaʻilagi, ae o le a matou iloiloina puupuu se tasi o faʻataʻitaʻiga talafeagai.

Faʻatele: Faʻamauina o le APK i le Android

E i ai ni nai 'upega tafailagi e mafai ona e download ai faila APK, ma o le sili lauiloa o latou APKMirror. E iai foi punaoa a le upega tafailagi e mafai ai e oe ona "aveese" le faila faila o le talosaga tuusao mai le Faleoloa Taaloga. O le sootaga i se tasi oi latou o loʻo tuʻuina atu i lalo, ma o le a matou faʻamatalaina.

Taua: O lenei auaunaga i luga o le initaneti e gaosia sootaga saʻo mai le faleoloa Google, o lona faʻaogaina e mafai ona mafaufauina e saogalemu atoatoa, e le pei o upega tafaʻilagi e ofoina atu faila tuusaʻo e le masani ona iloa ona punaoa. E le gata i lea, o lenei auala e maua ai le tomai e sii mai ai le lomiga lata mai o loʻo maua i le Maketi.

Alu i le 'upega tafailagi APK Downloader

  1. Tatala le Faleoloa Taalo i lau telefoni ma alu i le itulau o le tusi talosaga e te manaʻo e faʻafouina. Ina ia faia lenei mea, e mafai ona e faʻaoga le sailiga pe savali i luga o le ala. "Menu" - "O aʻu talosaga ma taaloga" - "Faʻatulagaina".
  2. I le itulau faʻamatalaga, tusi i lalo i le ki. Fetufaai. Kiliki ii.
  3. I le faamalama e aliali mai, sue le mea "Kopi" poʻo ("Kopi le sootaga") ma filifili ai. O le sootaga i le talosaga o le a kopiina i le laupapa.
  4. I le taimi nei, faʻaaogaina se masini feaveaʻi, kiliki le sootaga i luga i le itulau o le 'upega tafaʻilagi e maua ai le mafai gafatia le download o le APK. Pasia le kopi o le URL (umi tap - filifili mea Pasili) i le pusa saili ma kiliki le ki "Faʻatulagaina le Sooga Faʻalogo".
  5. Atonu e te manaʻomia e faʻatali mo sina taimi (e oʻo atu i le 3 minute) aʻo gaosia e le 'upega tafaʻilagi se fesoʻotaʻiga e sii ai le faila APK.A maeʻa lona foafoaga kiliki i luga o le lanu lanumeamata. "Kiliki iinei e sii mai".
  6. O se faamalama o le a aliali mai i le lapataiga o le lapataiga o le faila e sii mai atonu e afaina ai lau masini. I totonu, kiliki "Lelei", a maeʻa le faagasologa o le download.
  7. A maeʻa, kiliki "Tatala" i le faʻasalalauga e pope, pe alu i "Manatu" Telefoni feaveaʻi, poʻo le tatalaina lenei pusa mai le pupuni lea o le a "tautau" ai le faʻamatalaga. Faʻatoʻa le faila faila e ala i le taina i luga.
  8. Afai e te leʻi faʻapipiʻi muamua ni talosaga mai isi vaega, e tatau ona e tuʻuina atu se faatagaga e faatino ai lenei faiga.
  9. Faʻalagolago i le faʻauiga o le Android, e mafai ona faia i se faamalama pop-up po oi totonu "Faʻatonu" i le vaega "Saogalemu" poʻo "Tulaga faalilolilo ma le saogalemu". I soʻo se tulaga, e mafai ona e alu saʻo i itu taʻitasi manaʻomia mai le faamalama faʻapipiʻi.

    I le mauaina o le faʻatagaga mo le faʻatulagaga, kiliki "Faʻamau" ma faatali mo le faagasologa ina ia faamaeaina.

  10. O le lomiga fou o le talosaga o le a faʻapipiʻi i luga o le mea tuai, o le mea lea, matou te faʻamalosia atili ai.

Faʻaaliga: Faʻaaogaina le metotia faʻaalia i luga, e le mafai ona toe faʻafouina se talosaga totogi, talu ai e le mafai e le APK Downloader auaunaga ona faʻatagaina.

O sea auala e foia ai le faʻafitauli o le faʻafouina o talosaga i le Play Market e le mafai ona taʻua o le sili ona faigofie ma faigofie. Ae i na tulaga e le masani ai pe a le faʻaaogaina le faʻamatalaga e le galue i soo se auala, o lenei metotia o le a manino ma aoga.

Metotia 2: Fale teu oloa tuai

Play Market o le aloaia, ae le na o le pau le faleoloa mea mo le polokalama faʻaoga Android. E tele isi fofo, o ia mea uma o loʻo i ai ona lelei ma mea e le lelei, ma o ia mea uma sa mafaufauina i se mea ese.

Faitau atili: Suiga i le Play Market

O se faʻasalalauga faʻasaga lona tolu e mafai foi ona aoga i le tulaga e leʻi foia le faafitauli o le faʻalauiloaina. O mea o loʻo i luga o le fesoʻotaʻiga o loʻo i luga o le a fesoasoani ia te oe e fuafua ai le filifiliga o se Maketi talafeagai. Ona e manaʻomia lea e teu ai ma faapipii i luga o le masini, ona e maua lea o le talosaga i totonu lea e le o toe faafou i le faleoloa a le kamupani. Ae ui i lea, i lenei tulaga, atonu e manaʻomia lou aveeseina o se faʻaupuga faʻapipiʻi.

Metotia 3: Toe faʻafoʻi le masini i fausaga faʻanatura

O le mea mulimuli e mafai ona fautuaina i mataupu e le mafai ai ona foia soʻo se faafitauli i le faʻaogaina o se telefoni po o se laupepa i luga o le Android, o le toe faʻafoʻi lea i le fale faʻanatura. I lenei auala, o le ae toe faʻafoʻi le masini feaveaʻi i se setete o atigipusa, pe a vave ma tumau. O se faʻafitauli taua o lenei gaioiga, o faʻamatalaga uma o tagata faʻaaoga, faila, faʻapipiʻi talosaga ma taʻaloga o le a faʻamutaina, o lea matou te fautuaina le faia o se faʻamaumauga muamua.

Faʻamatalaga auiliili:
Toe faʻafouina le masini Android i le setete faʻanatura
Fausia o se telefoni feaveaʻi poʻo se papa

Ae mo le faafitauli na tatou iloiloina saʻo i lenei tusiga - o le le mafai ona toe faʻafouina talosaga - o le mataupu e ono le toe oʻo mai. O le mea lea, afai e le fesoasoani metotia o loʻo faʻamatalaina i le vaega muamua o le tusiga (lea e le ono tupu), ona mautinoa lea o le tasi o le lua o loʻo taua i luga e le fesoasoani e faʻaumatia, ae naʻo le faʻaogaina o lenei faafitauli i le faʻagaloina o lona ola. E mafai ona e fautuaina se seti atoatoa pe a, i le faaopoopo i le le mafai ona faʻapipiʻi le faʻafouga, o isi faafitauli o loʻo i ai i le faagaoioiga o le masini faʻaogaina ma / poʻo le masini.

Faaiuga

I lenei tusiga, matou te tilotilo i mafuaaga uma e ono le toe faʻafouina ai talosaga i totonu o le Faleoloa Taaloga, ma tuʻuina atu foi ni fofo aoga e foia ai le faafitauli, e oʻo lava i mataupu e le o faʻamautuina. Matou te faʻamoemoe na aoga lenei mea, ma o oe nei, e pei ona tatau ai, o loʻo faʻaaogaina lomiga fou o talosaga i luga o lau masini Android.