Aveese ala o leo mai le initaneti

Mai lea taimi i lea taimi, e toatele le au faʻaaogaina o loʻo feagai ma le manaʻoga e liua se tasi o mea aoga i le isi. Pe a iloa faʻamaumauga autu (mo se faʻataʻitaʻiga, 100 centimita i le mita e tasi), o faʻatatau tatau e faigofie ona faia i luga o se calculator. I isi tulaga uma lava, o le a sili atu ona faigofie ma sili atu le faigofie ona faʻaaoga se tagata liliu mai faapitoa. O lenei faafitauli e sili ona faigofie ona foia pe afai e te suʻeina le fesoasoani o auaunaga i le initaneti lea e galue saʻo i le masini.

Faʻamaumauga o le Liliugatusi o le Initaneti

I luga o le Initaneti e tele le tautua ile initaneti, lea e aofia ai se tagata liliu mai o mea faitino. O le faʻafitauli, o le tele o nei 'upega tafaʻilagi o loʻo faʻaogaina tele lava. Mo se faʻataʻitaʻiga, o nisi e faʻatagaina oe e naʻo le mamafa, isi - le mamao, le tolu - le taimi. Ae o le a le mea e fai pe a iai se manaoga faifaipea e liliu mai ai faʻatauaina (ma, e ese lava), ae leai se manaʻoga e tamoe mai lea nofoaga i lea nofoaga? I lalo ifo o le a matou taʻuina atu ia te oe nisi o fofo multifunctional e mafai ona taʻua saogalemu "uma i le tasi."

Metotia 1: Faʻaaliga

O se auaunaga i luga o le initaneti o loʻo i totonu o ana meafaigaluega mo le faaliliuina o ituaiga eseese ma se calculator. Afai e tele taimi e te faia ai mea faaletino, mathematiki ma isi faʻalavelave faigata, o le COnvertr o se tasi lea o fofo sili mo lenei faʻamoemoe. O iinei e i ai tagata liliu mai o fuainumera nei: faʻamatalaga, malamalama, taimi, umi, masini, mana, malosi, saoasaoa, vevela, kesi, vaega, voluma, mamafa, faʻalavelave mageta, radioactivity.

Ina ia mafai ona e alu tuusaʻo i se tagata faʻaliliu taua, e tatau lava ona e kiliki i lona igoa i le itulau autu o le 'upega tafaʻilagi. E mafai foi ona e fai sina eseesega - e ala i le filifilia o se iunite o fuataga ae le o se tau aogā, ona vave faatino lea o faʻatatau talafeagai, faigofie i le ulufale i le numera o loʻo oʻo mai. Muamua, o lenei auaunaga i luga o le initaneti e ofoofogia i soo se taugata ua faʻamaonia e le tagata faʻaaoga (mo se faʻataʻitaʻiga, tota o faʻamatalaga) o le a faʻafeiloaʻi i iunite uma o fua i totonu o le tau filifilia i le taimi e tasi (i le mataupu o le lava faamatalaga, o le a mafua mai i bytes i initaneti).

Alu i le initaneti cOnvertr

Metotia 2: Google web service

Afai e te ulufale i le fesili "tagata liliu mai i luga o le initaneti" i Google, ona oʻo mai ai lea o se tamai faamalama o le tagata liliu mai iunite i lalo o le pusa saili. O le taʻiala o lona faʻatinoga e faigofie lava - i le laina muamua, filifili se tau, ma i lalo o le mea e te fuafuaina ai iunite e oʻo mai ma fafo atu o fua, ulufale i le uluaʻi numera i le muamua fanua, ona oʻo loa lea i le fanua lona lua.

Mafaufau i se faʻataʻitaʻiga faigofie: e manaʻomia ona tatou faaliliuina le 1024 kilobytes i megabytes. Ina ia faia lenei mea, i le avanoa o le filifiliga o le tau, faʻaaoga le lisi pa'ū, filifili "Tusi o faamatalaga". I poloka o loʻo i lalo i le auala lava e tasi tatou te filifilia ai iunite o fua: i le agavale - "Kilobyte", saʻo - "Megabyte". A maeʻa ona faʻatumu le muamua fanua i le lona lua, o le a vave ona oo mai le iuga, ma i le matou tulaga e 1024 MB.

I totonu o le asiasiga a le tagata liliu mai, fausia i totonu o le sailiga mai Google, o loʻo i ai tulaga taua nei: taimi, faʻamatalaga, mamafa, uumi, masini, volumine, vaega, ala faʻasalalau, saoasaoa, vevela, taimi, malosi, fafie, O faʻamaumauga mulimuli e lua e le oi ai i le mea e le o vaʻaia, ma aʻo faʻaaogaina Google e le mafai ona faʻaliliu iunite o fuataga o le mana, maseta ma le radioactivity.

Alu i le google i luga o le initaneti

Faaiuga

O le mea lea na oʻo mai ai le matou mea pupuu. Na matou mafaufau e na o le lua ni tagata liliu mai i le initaneti. O se tasi oi latou o se 'upega tafaʻilagi sologa lelei, lea e tuʻuina atu ai tagata liliu mai taitoatasi i se isi itulau. O le lona lua o loʻo faʻapipiʻi tonu i le Google search, ma e mafai ona e mauaina i le ulufale i le fesili o loʻo faʻaalia i le autu o lenei tusiga. O le fea o nei 'auʻaunaga i le initaneti e filifili e oʻo ia te oe, o le laʻititi laʻititi i le va oi latou e sili atu le maualuga.