Faʻafefea ona faʻatūina se itulau i Mozilla Firefox


O loʻo galue i Mozilla Firefox, matou te asiasi i le tele o itulau, ae o le tagata faʻaaoga, o se tulafono, ei ai se laupepa sili ona fiafia e tatala ai taimi uma e faʻalauiloaina ai se 'upega tafaʻilagi. Aisea e faʻaumatia ai le taimi i luga o se suiga tutoatasi i le nofoaga manaomia, pe a mafai ona e faʻavasega le amataga o le itulau i Mozilla?

Firefox fale itulau suia

O le itulau Mozilla Firefox home page o se itulau faʻapitoa lea e otometi ona tatala i taimi uma e te lauiloa ai se 'upega tafaʻilagi. I le le mafai, o le itulau muamua o le browser e pei o le itulau e sili ona asiasi i ai, ae, pe a talafeagai, e mafai ona e setiina oe lava URL.

  1. Faasolo i luga o le autu autu ma filifili "Faʻatonu".
  2. O loʻo i luga o le faʻailoga "Autu", muamua filifili le ituaiga o le faʻalauiloaina o le masini - Faaali le Itulau Fale.

    Faamolemole silasila ma i lauiloa fou o lau 'upega tafaʻilagi, o lau vasega o le a tapunia!

    Ona e ulufale lea i le tuatusi o le itulau e te manaʻo e te vaʻaia o lau api. O le a tatalaina i faʻalauiloa uma a Firefox.

  3. Afai e te le iloa le tuatusi, e mafai ona e kiliki "Faaaoga le Itulau Nei" ae a faʻapea na e valaʻauina le lisi o lisi, o loʻo i luga o lenei itulau i le taimi nei. Pātene "Faaaoga tusi tusi" e mafai ai e oe ona filifili le nofoaga manaomia mai tusi tusi, pe afai e te tuu i ai muamua.

Mai lenei taimi i luga, ua faatuina ai le home page browser browser. E mafai ona e siakiina lenei mea pe afai e te tapunia atoa le masini, ona toe faʻalauiloa lea.