Faʻaliliuina tupe mai QIWI i WebMoney


Faatasi ai ma le faateleina o polokalama o tupe totogi, na i ai faafitauli e fesootai ma le mea moni e faapea o tagata e faaaogaina tupe i tala eseese, o lea e faigata ai ona latou siitia atu. O se tasi o faafitauli faʻafitauli o le faʻaliliuina atu lea o tupe mai le pepa QIWI i le pusa tupe a le WebMoney.

Faitau foi: Faʻatauga tupe i le va o palemene QIWI

Faʻafefea ona faʻaalu tupe mai QIWI i WebMoney

I le taimi muamua, na toetoe lava a le mafai ona faʻafeiloaʻi tupe mai se teugatupe a Qiwi i se atotupe WebMoney, aua e tatau ona faia se faʻataʻitaʻiga umi, faʻatali mo faʻamaoniga ma isi pemita. O lenei e mafai ona e faia se suiga i ni nai minute, o se tala fiafia.

Metotia 1: faʻafesoʻotaʻi e ala mai i le upega tafailagi QIWI

O se tasi o auala e faʻafeiloaʻi ai tupe mai Qiwi i WebMoney o se faʻaliliuga faigofie i luga o le lisi o le 'upega tafaʻilagi o le faʻatupega QIWI. E mafai ona e faʻamaeʻaina le faʻafeiloaʻiga vave pe afai e te mulimuli i faatonuga laiti i lalo.

  1. Muamua, alu i luga o le upega tafaʻilagi o QIWI Wallet ma faʻapipiʻi le tala patino a le tagata faʻaaoga e ala i le faʻaogaina o le initaneti ma le upega tafailagi.
  2. I le luga o le upega tafaʻilagi i le pito i luga, e tatau ona e maua le ki "Totogi" ma kiliki i luga.
  3. I totonu o le lisi lisi, e tele poloka eseese, o loʻo iai "Totogi Auaunaga". E tatau ona maua "WebMoney" ma kiliki i luga o lenei mea.
  4. I le itulau e sosoo ai, e tatau ona e ulufale i le tuatusi o le WebMoney mo le totogiina ma le aofaiga o le totogiina. Afai e saʻo mea uma, e mafai ona e taomi le ki "Totogi".
  5. O lenei e te manaʻomia siaki uma faʻamatalaga faaliliu ma kiliki "Faamautu".
  6. O le polokalama QIWI Wallet o le a lafoina se feʻau faʻatasi ma se faʻamaonia o faʻamaoniga tau tupe i lau telefoni. E tatau ona tusia lenei code i totonu o le fanua talafeagai ma toe fai le ki "Faamautu".
  7. Afai na lelei mea uma, o le a oʻo mai le savali lenei. O le totogi e masani lava e le o vave, aua o lona tulaga e mafai ona mataʻituina i le talafaasolopito o tupe totogi ma faʻaliliuga.

E mafai ona e faʻafeiloaʻi tupe mai Kiwi i WebMoney e ala i le telefoni feaveaʻi i luga o le upega tafaʻilagi ma vave faigofie. Ae e mafai ona sili atu le vave pe'āfai e te faʻaogaina le talosaga a le QIWI Wallet mobile.

Metotia 2: Telefoni feaveaʻi

O le faia o se tupe totogi e ala i se telefoni feaveaʻi e tele auala e talitutusa ma le gaoioiga lava e tasi i luga o le saite. E na o le toʻatele o tagata e manatu e sili atu le vave ma e sili atu ona faigofie ona totogi i le polokalama, talu ai e lata mai le telefoni ma o le ae le manaʻomia le faʻaogaina o le komepiuta pe ulufale i le 'upega tafaʻilagi e ala i le Initaneti.

  1. O le laasaga muamua o le sii mai lea o le QIWI telefoni feaveaʻi. O le polokalama o loʻo i le Faleoloa Taʻavale ma i le Faleoloa o le Faleoloa. O le ulufale atu i le tusi talosaga e faʻaaoga ai se faalilolilo faalilolilo, e mafai loa ona e kiliki i luga o le ki "Totogi"lea o loʻo i le lisi o loʻo i luga o le matala.
  2. O le mea e sosoo ai e tatau ona e filifilia le tau o le totogiina - "Polokalama totogi".
  3. I totonu o le lisi tele o ituaiga eseese o tupe totogi e te manaʻomia e filifili ai le mea e fetaui ma i matou - "WebMoney ...".
  4. I le isi folau o loʻo tatala, o le a uunaia oe e ulufale atu i le pusa o le pusa ma le tau o le totogi. Afai e tusia mea uma, e mafai ona e taomi le faamau "Totogi".

O le auala lea e mafai ai ona vave faʻaaogaina le polokalama polokalama totogi ma totogi le upega tafailagi WebMoney i ni nai minute. Ma le isi, e mafai ona e vaʻavaʻai i le tulaga o le tupe totogi i le talafaasolopito o faʻaseʻega.

Metotia 3: Savali SMS

Le auala pito sili ona faigofie e faʻafeiloaʻi ai - auina atu se feau i le numera manaʻomia i faʻamatalaga talafeagai. E fautuaina e faʻaaogaina i na o tulaga ogaoga, talu ai o lenei auala e manaʻomia ai se isi komisi, lea ua matua tele pe a faʻafeiloaʻi tupe mai Kiwi i WebMoney.

  1. Muamua e tatau ona e alu i le mea lafoai i luga o lau telefoni feʻaveaʻi ma ulufale i le faamalama "Tagata e taliaina" numera "7494".
  2. O lea ia e ulufale i le savali. I totonu o le atigi pusa e te manaʻomia e te ulufale ai "56" - Totogi o le totogiina o WebMoney, "R123456789012" - le numera o le atotupe talafeagai mo le fesiitaiga, "10" - aofaiga o totogi. E tatau ona faʻaaoga e le tagata faʻaaoga ia vaega mulimuli e lua ma ona lava tagata, ona o le numera ma le aofaiga o le a eseese lava.
  3. E totoe na o le taomi i le faamau "Auina atu"e maua ai le savali i le tagata faʻapipiʻi.

E le mafai ona siaki le tulaga o le totogiina i lenei mataupu, o le isi lea toe foʻi o le auala. O le mea lea, o le tagata faʻaaoga o le a tatau ona faʻatali seʻia tuʻuina atu tupe pele i le WebMoney.

Tagaʻi foʻi: Maualuga le QIWI faʻamaumauga

O iinei, i le mataupu faavae, auala uma o le a fesoasoani e fesiitai tupe mai Qiwi i WebMoney. Afai ei ai ni au fesili, ona fesili lea ia i latou i faʻamatalaga i lalo o lenei tusiga, o le a matou taumafai e tali uma.