Matamata i le vitio ua faʻamalo mai YouTube

O le tele o tusitala o loʻo auai i le toe tusia o tusitusiga ua leva ona saunia e fiafia i polokalama eseese e mafai ai ona faʻaaogaina lenei faagasologa. O le lisi o galuega e manaʻomia e aofia ai mea nei: saili ma suitulaga upu ma fetaui talafeagai, faʻatusatusaina o tusitusiga, faasaʻoina o le sipelaga ma le syntax, ma isi. I lenei tusiga o le a tatou suʻesuʻeina polokalame sili ona lauiloa ma faʻaaogaina mo le faʻamoemoe o loʻo faamatalaina i luga.

Synonym

Muamua, e le pei o isi meafaigaluega na talanoaina i lenei tusiga, o le Synonym e le o se polokalama. O se macro na tusia e se tagata faʻapitoa mai Rusia mo le taʻutaʻua lauiloa a MS Word. Lona lua, o le tusitusiga e aofia ai galuega uma e manaʻomia ma e le manaʻomia le faʻatulagaina, lea e maua ai se avanoa taua i luga o isi oloa.

Faʻalogo Synonym

Fausia le upega tafailagi

E pei o le Synonymic, i le Fausiaina o le Uepi sa i ai le avanoa e faʻaalia ai upu tutusa mo upu uma. O le autu autu o le polokalame o le gaosiga faʻateleina o fesuiaiga eseese o le tusiga autu ma le suia o upu. E le gata i lea, na faaopoopoina e le au atinaʻe le faʻatinoga o le siakiina o le saʻo saʻo.

Tikiala Fausia le Upega

Shingle expert

Shingles O le tagata tomai faapitoa e tasi lona galuega - o se faʻatusatusaga o tusitusiga e lua mo le pasene o tutusa. E atoatoa mo uluaʻi tusitala, oe masani ona faia se faʻataʻitaʻiga faapena. O le le lelei o le polokalama, e leʻo faʻaalia ai ni vaega o mataupu e tutusa. O le taunuʻuga e naʻo le pasene mulimuli o matata.

Download Shingles Expert

E pei ona mafai ona e vaʻaia, e tele meafaigaluega e mafai ona e faʻafaigofieina ai sea ituaiga galuega e pei o tusitusiga tusitusi. Ae ui i lea, e le o mea uma e aoga tele, i le isi itu, o nisi atonu e sili atu ona leaga le lelei o lau galuega. O le mea lea, o le filifilia o ia polokalama faʻapitoa e tatau ona sili atu ona filifilia ma le faʻatinoina.