Faʻapefea ona fatuina se Tusi Google

Aveʻesea paʻu uliuli i luga o itu o le vitio, e moni, e le o se mea tele tele mo tagata faʻalauiloa. Tagata faʻapitoa, e fai ma tulafono, e faigata ona faʻasaʻo le vitio ina ia faʻaalia i luga o le ata atoa. I totonu o lenei tusiga o le a tatou faamatalaina le auala e taulimaina ai i latou i paʻu uliuli i pito.

E faʻapefea ona faʻalautele le vitio i le ata atoa i Sony Vegas?

1. Ioe, e tatau ona e muai lafoina le vitio i le faatonu. Ona kiliki lea o le ki "Panning ma cropping events ...", lea o loo i le tulimanu o le vitio i luga o le taimi.

2. I le faamalama e tatala, matou te iloa ai o le itu o le faaletonu. E mafai ona e taumafai e filifili se fuainumera mai faʻasologa ua maeʻa ona faia. Mulimuli i suiga i le faamalama faʻamatalaga.

3. Afai e te le mafai ona filifili se mea mai i le mea ua uma ona faia, ona e alu lea i le "Source" ma le parakalafa muamua - "Save Aspect Ratio" - filifili le tali "Leai" - o le a mafai ai ona e faalautele le vitio i le lautele. I le palakalafa lona lua - "Faʻasolo e faʻatumu le faʻatusa" - filifili "Ioe" - o lea e te aveese ai paʻu uliuli i luga.

Matou te manatu o le auala sili ona faigofie ma sili ona vave e faʻalautele ai le vitio i le Sony Vegas Pro. O le mea moni, afai e te suia le fuainumera, e mafai ona sui le vitio, faʻalelei, e le o se mea manaia. O le mea lea, taumafai e teu le tele o le televise ae le faʻaosoina.