Fausia se tala i Avito

O le Yandex Browser o loʻo i ai se faʻamalama puipuia o le puipuiga. E mafai ai e oe ona puipuia tagata mai le agai atu i nofoaga matautia. Puipuiga e le faʻamautinoa ai le puipuiga atoatoa, talu ai e le o se oloa faakomepiuta tipitipi, ae ui i lea, o le maualuga o le puipuiga o lenei tekinolosi ua maualuga tele.

Tuʻua le Puipui i le Yandex Browser

Faʻafetai i le tagata tetee, o le tagata faʻaoga e puipuia e le gata mai le fesuiaiga o le masini, ae o le suiga foi i itulau le saogalemu, lea e taua tele, talu ai e tele naua nofoaga tutusa i le Initaneti. O le puipuiga e matua faigofie lava: o loʻo i ai pea se faʻafouga tumau o punaoa matautia, lea e faʻaaogaina mo faamoemoega saogalemu. A o leʻi alu le tagata e alu i le 'upega tafailagi, o le a siakiina e le masini lona auai i lenei lisi uliuli. E le gata i lea, Protect e iloa ai le faalavelaveina o isi polokalama i le galuega a Yandex. Browser, blocking their actions.

O le mea lea, matou, pei o Yandex lava ia, 'aua le fautuaina le puipuiga o le siakiina. E masani lava, e faʻaaogaina e le aufaipese le tagata tetee pe a latou siiina se faila faʻanoanoa mai le Initaneti ia latou lava tulaga lamatia pe taumafai e faʻapipiʻi le faʻaopoopoga i le masini, ae puipuia e le faatagaina, poloka mai mea matautia.

Afai o loʻo e filifili pea e faʻamalosi Protect in Yandex Browser, o le auala nei e mafai ai ona e faia:

  1. Kiliki "Menu" ma filifili "Faʻatonu".
  2. I le pito i luga o le mata i le tab "Saogalemu".
  3. Faasolo le faamau "Taofiofia le puipuia o le saienisi". I lenei tulaga, o faʻafanua uma o loʻo i ai nei o le a faʻaolaina, ae o le a faʻaaogaina seia oʻo i se taimi patino.

    Filifili le taimi o le a le aoga le Puipuiga. Le aoga le tumau e aoga pe a puipuia Palo poloka le faʻaopoopoina o faʻaopoopoga poʻo le failaina o sauga. "Seia vagana ai le Tusi Lesona" faʻafitia le galuega a le tagata teteʻe seia oʻo ina toe tutoatasi le tagata faʻavae lana galuega.

  4. Afai e te le manaʻo e faʻafoʻosaʻo le vaega, aveese ia siaki mai laina na e le manaʻomia le puipuiga.
  5. Talosaga, i le manatu o le Yandex Browser, e mafai ona afaina ai lona gaioiga, o loʻo faʻaalia i lalo. O le mea e tautala ai, o polokalama mama e masani lava ona maua iinei, mo se faataitaiga, CCleaner, lea e fufulu le 'upega tafaʻilagi mai lapisi.

    E mafai ona e tatalaina soo se talosaga e ala i le faapipiiina o le fetuu ma filifili "Auiliiliga".

    I le faamalama, filifili "Talitonu i lenei taupānga". E sili atu nai lo le faʻalauiloaina o se tasi masini komepiuta e le mafai ona poloka e Yandex.Protect.

  6. E ui i le mea moni o le puipuiga autu e le atoatoa, ae o loʻo puipuia pea le Vaega Puipui. Afai e tatau ai, ia siaki isi vaega ile pito i lalo o le itulau.

    O faʻafitauli faʻaletonu o le ai ai i lenei setete seia oʻo ina toe mafai ona toe mafai.

O lenei auala faigofie o le a faʻafefe ai le puipuia o tekinolosi i lau sailiga. E le gata i lea, matou te fia fautuaina oe ia e le faia lenei mea ma fautua atu ia e faitau pe faapefea ona puipuia oe e lenei puipuiga ao oe i luga ole Initaneti. O loʻo i ai se mea manaia i totonu o le laupepa Yandex ua tuʻufaʻatasia i le gafatia o le Puipuiga - //browser.yandex.ru/security/. O ata taitasi oi luga o lena itulau e mafai ona faʻalauiloaina ma e aofia ai faʻamatalaga aoga.