Faʻafefea ona faʻapipiʻi Viber i luga o se komepiuta poʻo se komepiuta


Po o le a lava le masini e faʻaaogaina e maua ai punaoa a le Global Network, e faitau miliona tagata i aso uma e faʻasalalau le tele o feau ma faila, faʻapea foi le faia o le telefoni ma le telefoni i le faʻaaogaina o le auaunaga Viber. O le lauiloa o le avefeau e le itiiti ona mafua ona o lona faʻasologa, o lona uiga, o le mafai gaoioi i le tele o telefoni feaveaʻi ma le telefoni feaveaʻi. Lalo o le a tatou talanoaina pe faʻapefea ona faʻapipiʻi Vibera i luga o se komepiuta po o le komepiuta e taʻavale i lalo o Windows.

Faʻapipiʻiina o Viber i luga o se komepiuta

O le tele o tagata e amataina le faʻaaogaina o le avefeau vave ma le faʻapipiʻiina o latou telefoni feaveaʻi i le telefoni feaveaʻi mo le Android poʻo iOS E tatau ona maitauina o le auaunaga o loʻo faʻatulagaina e ona na faia saʻo lava o se meafaigaluega mo fesoʻotaiga ma faʻamatalaga faʻamatalaga, faʻamuamua i le va o tagata faʻaogaina fesoʻotaʻiga. I le taimi lava e tasi, o Viber mo Windows o loʻo faʻaalia i se numera o tulaga lelei e le mafaafitia ma o nisi taimi o se meafaigaluega taua, aemaise lava pe afai e tatau ona tuʻuina atu le tele o faʻamaumauga. Maua se faʻavasegaga o le avefeʻau i luga o lau PC poʻo le komepiuta i le tele o auala.

Metotia 1: A aunoa ma se telefoni

O le faʻalavelave autu i le faʻapipiʻiina o Viber i totonu o se komepiuta po o le komepiuta o le leai moni o le tutoatasi o le Windows version o le talosaga a tagata o tausia auaunaga. O le, e aunoa ma se telefoni feaveaʻi Android po o iOS, e mafai ona e faʻapipiʻi le polokalama i luga o se PC, ae e le mafai ona faʻagaoioia le telefoni Viber ma e teu ai i le polokalama e faʻaoga ai gafatia o le auaunaga e faʻaaoga ai metotia na ofoina mai e le atinaʻe. Ae ui i lea, o lenei pa puipui e mafai ona maua, ma faigofie.

Talu ai ona e manaʻomia e le faʻanofo o Viber se masini feaveaʻi o loʻo faagaoioia i lalo o le vaavaaiga a Android poʻo IOS e lesitala i la latou lava tautua, o le a matou tuʻuina atu le faiga i se masini, na o le komepiuta. O lenei tulaga e mafai ona fai ma le fesoasoani a se tasi o emulators Android - o se tusi talosaga o lona autu autu o le fatuina o se masini feaveaʻi masini komepiuta i le siosiomaga o Windows. O le filifiliga a le emulator ina ia ausia le sini autū - faʻafouina o le komepiuta Viber PC - e le taua, o le a faia.

Mo se faʻataʻitaʻiga, mafaufau i le faʻatinoga o le faʻapipiʻiina o le avefeau e ala i le tali sili ona lauiloa ma faigofie - Andy.

  1. Faʻafesoʻotaʻi le fesoʻotaʻiga mai le tusiga i le tatou 'upega tafaʻilagi o le emulator Android, faʻatautaia le faʻatonutonu.

    Tatou kiliki "Lisi" i le muamua faamalama ma faatalitali mo le faapipiiina o le meafaigaluega.

  2. Ina ia sii mai ma faʻapipiʻi Viber i le siosiomaga emulator, o le a e manaʻomia se Google account. E ui lava i le mea moni e mafai e Andy ona faʻatuina oe i au oe lava auala, e fautuaina e te lesitalaina se teugatupe i le taimi muamua e faʻaaoga ai faʻamatalaga faigofie:

    Faitau atili: Fausia se Account Google

  3. Taumafai le Android emulator ma tatala le Market Market e ala i le kiliki i luga o le taga talosaga i le faamalama a Andy.
  4. O loʻo matou lokaina i totonu o le faʻamatalaga e faʻaaoga ai faʻamatalaga mai le Google already created account, faʻapipiʻi le tuatusi imeli,

    ona sosoo ai lea ma le upu faila.

  5. Ulufale mai se fesili i le field Market search market. "Viber" ma kiliki le faaiʻuga muamua o loʻo faʻaalia i le lisi - "Viber: Valaʻau ma Savali".

  6. I le itulau talosaga, kiliki "Faʻamau".

  7. Matou te faʻatali mo le sii mai ma le faʻapipiʻiina o Viber i le siosiomaga o Andy.

    ma tulei "Tatala".

  8. Tatou kiliki "Faaauau" i le faamalama "Faʻafeiloaʻi".

  9. Ulufale le numera o le telefoni, lea o le a maua ai se SMS feʻau e aofia ai le code mo le faʻafouina. Atonu e te manaʻomia le filifilia o le atunuu o loʻo faʻamau ai le ID ID.

  10. Push button "Faaauau", matou siaki le sao o faʻamatalaga tusia ma kiliki "Ioe" i le talosaga na tulai mai.
  11. Faatali seiloga e te mauaina le S SMS ma le code access ma ulufale i le pulega faalilolilo o fuainumera

    i le tulaga talafeagai.

  12. Afai e saʻo mea uma, o le tala i totonu o Viber e vave faʻaalia, ma o le a matou maua avanoa i galuega uma o le polokalama. Muamua - ia faʻamaonia lau faʻamatalaga,

    ona sosoo ai lea ma vaega autu o le auaunaga.

I lenei laasaga, o le faʻatulagaga o VibER i totonu o le komepiuta e mafai ona mafaufauina atoatoa - i le mataupu faavae, o le avanoa e faʻaaoga ai le avefeʻau o loʻo i ai, ae e tatau ona e amataina i le faamalama a Andy. E taua le maitauina o lenei fofo e le o se mea e sili ona lelei ona o le sao o le aufaigaluega mo punaʻoa o loʻo i totonu o le komepiuta, ma le isi, e le mafai ona taʻua o le sili ona talafeagai.

O le mea lea, a uma ona mulimuli i faatonuga o loʻo i luga, e fautuaina e faʻapipiʻi le Windows i luga o le komepiuta a Viber, faʻatino e tusa ai ma faatonuga. "Metotia 3: Upega tafaʻilagi aloaia" faatulaga i lalo i le tusiga. E mafai ona e faʻagaoioia le tala i totonu o le tautua e ala i le emulator Android, o le faʻataʻitaʻiga o loʻo faʻamatalaina foi i le faʻamatalaga o le faʻaaogaina o le Weiber mai le punaoa aloaia. E leai lava se faʻalavelave i le faʻatagaina i le avefeʻau i le taimi nei, aua o loʻo i ai se "Android device" i totonu oa tatou auupega, e ui lava i le viliva, ae mafai ona faia lenei galuega.

Metotia 2: Faletupe a le Windows

E mafai ona faʻapipiʻi e le aufaipisinisi 10 le telefoni feaveaʻi mai le Faleoloa na faia e Microsoft mo se lisiti lamolemole ma vave, ona faʻalauiloaina loa lea e le tagata faaaoga a latou lava OS.

A o leʻi tuʻuina Weiber i totonu o se komepiuta po o le komepiuta e faʻaaogaina faʻamatalaga i lalo, matou te faʻapipiʻi ma faʻagaoioia le talosaga i se telefoni feaveai telefoni feaveaʻi Android po o iOS!

Faʻamatalaga auiliili:
Faʻapipiʻiina o Viber i se telefoni feaveaʻi
Tikiali Viber mo le iPhone mo le leai o se totogi

  1. Alu i le itulau faʻapipiʻi Viber mo se komepiuta i le Windows 10 App Store. O iinei e mafai ona e alu i ni auala se lua:
    • Kiliki i le sootaga i lalo - o le itulau mo le siiina mai o le talosaga o le a tatalaina i totonu o le masini ua faʻamaonia e le OS mo le faʻaaoga e ala i le lē mafai:

      Saula Viber mai le Faleoloa a Microsoft

      Push button "Maua le app"O le a otometi lava ona tatala le itulau faʻaleleia i le Faleoloa a le Windows mo le Windows 10.

    • Tatala i luga "Faleoloa a Microsoft" e ala i le kiliki i le tile i le autu autu o Windows;


      I totonu o le avanoa suʻesuʻe, ulu i le fesili "Viber" ma filifili le mea na makaina "Talosaga" i totonu o mea na maua.

    I le auala, e mafai ona e faia e aunoa ma le ulufale atu i se sailiga sailiiliga i le na o le faasolo i lalo o le itulau autu a le Faleoloa ma le sailiga "Viber" i le vaega "Sili ona lauiloa". I soo se tulaga, i le taimi o le foafoaina o lenei mea, o le meafaigaluega e mitamita ai le nofoaga i totonu o talosaga e masani ona sii mai i le faleoloa o le Store Store 10.

  2. Push button "Maua" luga o le itulau a Viber "Faleoloa a Microsoft".

  3. O loʻo matou faʻatali mo vaega e tatau ona uta, ona faʻapipiʻi lea o le talosaga. O loʻo faʻatinoina e le faiga uma gaioiga talafeagai e aunoa ma le faʻaogaina o tagata.

  4. Matou te amatalia le faʻalauiloaina o le avefeau faʻapipiʻiina i le kiliki "Tamoe".

  5. I lenei laasaga, e mafai ona taʻuina atu o loʻo tuʻuina atu Viber i luga o se komepiuta po o le komepiuta ma ua toetoe a sauni mo le taotoga.

    E totoe na o le ulufale atu i le sauniga:

    • Tatou kiliki "Ioe" i le tali atu i se talosaga mo le faʻapipiʻiina o tupe i se masini feaveaʻi;

    • Ulufale le numera telefoni o loʻo faʻaaoga e avea ma ID ile avefeʻau. A uma ona e ulu atu ma faʻamaonia faamatalaga, kiliki "Faaauau";
    • Ma le isi, matou te tago i lima o Android-smartphone poʻo le iPhone, lea na faʻapipiʻiina ma faʻafouina ai le telefoni feaveaʻi a Weiber. Tatou kiliki "Tatala QR-scanner" i le faamalama o Viber mo Windows;

    • Tatala le mata o le masini, ma saili se numera QR code tatala i Vibera mo Android poʻo IOS. Iloilo le faaaogaina o se ata ataata o se QR code i luga o le komepiuta komepiuta;

    • E toetoe o le taimi lava tatou te maua ai le mea e manaʻo i ai, o lona uiga, faʻaauau le Viber mo le Windows 10!

Metotia 3: Upega tafaʻilagi aloaia

Ma le mea mulimuli, o le auala pito sili ona faigofie e maua ai se faʻavasegaga o le televise o VibER, e tusa lava po o le a le Windows ma le iai poʻo le leai foi o se telefoni, o le faʻaaogaina lea o le pusa tufatufaina mai le atinaʻe aloaia.

E pei o le auala muamua, muamua e te manaʻomia le faʻapipiʻiina o le telefoni feaveaʻi o le avefeau ma faʻaaogaina le telefoni Viber e ala i se telefoni, ma i le leai o ia, faʻaaoga le Android emulator!

  1. Alu i le itulau download aloaia mo Viber mo Windows i le fesoʻotaʻiga:

    Saula Viber mo Windows mai le nofoaga aloaia

  2. Kiliki le ki "Download Viber" ma faatalitali mo le tufatufaina o le download.

  3. Tatala le faila "ViberSetup.exe".

  4. Kiliki le ki "Faʻamau" i le uluai faamalama o le faʻapipiʻi.
  5. O le faʻatinoga o le kopiina ma le resitalaina o faila talafeagai i le polokalama e faʻatinoina e le faʻapipiʻiina, o loʻo faʻatali le maeʻaina o le faʻapipiʻi, sosoo ai ma le faʻamaeʻaina o le alualu i luma.
  6. A maeʻa le faʻapipiʻiina o Vibera mo Windows, o le a otometi ona tatalaina le faamalama. "Faʻafeiloaʻi" ma se fesili e uiga i le i ai o se avefeʻau faʻapipiʻi i le telefoni. Tatou kiliki "Ioe".

  7. Ulufale le numera telefoni o le mea e iloagofie ai i le tautua, ma kiliki "Faaauau".

  8. Matou te vave faʻaaoga le telefoni i le faamalama "Faatoaagaina" QR code.

    Afai e leai se telefoni, ma faʻatautaia faʻamatalaga e faʻaaogaina le emulator e tusa ai ma faatonuga "Metotia 1: E aunoa ma se atamai" Fautuaina i luga i lenei tusiga, matou te faia mea nei:

    • I le faʻamatalaga Viber mo Windows o loʻo aofia ai le QR code, kiliki le fesoʻotaʻiga "O laʻu mea pueata e le aoga. O le a le mea e tatau ona ou faia?".

    • I le faamalama o loʻo i ai le ki faʻamatalaga faalilolilo, kiliki "Kopi".

    • Alu i le faamalama o le emulator Android ma tamoe Saini i lona siosiomaga.

    • Faasolo i le itu taumatau o le kuki, tuu le pointer o le manipulator i le pusa o le tuatusi, ma taofi seia oʻo ina filifilia mea o le fanua. A maeʻa ona tatala le ki, o le a faʻaalia se lisi o taga e mafai.

      Tatou kiliki Pasili ona kiliki lea "Ulufale mai" ia mulimuli i le sooga.

    • I le emulator, o le VibER faatoa faʻaolaina o le a otometi lava ona tatalaina i se talosaga e fusifusia se isi masini i le teugatupe i le tautua.

      Seti le atigipusa "Ou te manao e faʻaoioi Viber i se masini faʻaopoopo" ma tulei "Faataga".

  9. Alu i le faamalama Weiber mo le komepiuta - o se faʻamaumauga e faʻamaonia ai le manuia o le faʻamaonia ID "Ua faia!". Push button "Tatala le Viber".

  10. A maeʻa faʻatautaia o faʻamatalaga, lea o le a faʻaalia e le masini, o le faʻavasegaina o le televise o se tasi o avefeʻau vave faʻaalia ua sauni mo le galuega!

E pei ona mafai ona e vaʻaia, o le mauaina o se faʻamatalaga o le tagata talosaga o le Viber lea e galue i le siosiomaga o Windows o se faʻalavelave. E ala i le mulimuli i faʻamatalaga faigofie, matou te maua le tele o tulaga lelei i na o ni nai minute, e taua tele le filifilia o le faʻatulagaina saʻo!