Fofoina o le faafitauli i le leai o se leo i le Windows 7

Telegram, pei o soʻo se isi lava avefeʻau, faʻatagaina ona faʻaogaina e le tasi le isi e ala i feau tusitusia ma leo telefoni. Pau mea e te manaʻomia o se masini lagolago ma se numera telefoni feʻaveaʻi lea e faʻaaoga ai le faʻatagaga. Ae faʻapefea pe a fai e te manaʻo e faia le faʻafeagai o le mea e fai ai taga - alu ese mai le Telegram. O lenei faʻatulagaga e faʻatinoina e leʻo manino, o le mea lea, o loʻo i lalo ifo o le a tatou faʻamatala auʻiliʻilia pe faʻapefea ona faʻaaogaina.

Faʻafefea ona alu ese lau tala Telegram

O le avefeʻau taʻutaʻua na fuafuaina e Pavel Durov o loʻo maua i luga o faʻamaumauga uma lava, ma i luga o latou taʻitasi foliga foliga tutusa. E ui i le mea moni e faʻapea o nei tagata uma o loʻo i ai le telegram Telegram, ae o loʻo i ai pea le eseesega o le eseesega o le faʻaogaina o kopi taʻitasi, ma o loʻo faʻamatalaina i latou i foliga o lenei faiga po o lena faiga faʻaoga. O le a tatou iloiloina i latou i la tatou tusitusiga i aso nei.

Android

O le telegram Android application e maua ai e tagata faʻapitoa ia lava foliga ma galuega e pei o ni foliga talitutusa i luga o isi faʻavae. E ui i le mea moni o le manatu tonu o le alu ese mai se tala, e foliga mai, e na o le tasi lava le faʻamatalaga, i le avefeʻau lata mai o loʻo fesiligia e lua filifiliga mo lona faʻatinoina.

Vaʻai foi: Faʻafefea ona faʻapipiʻi Telegram i le Android

Metotia 1: Galuega faatino ile masini faʻaaoga

Faʻasalaga le tagata o tausia le tusi talosaga i luga o se telefoni po o se papa ma le Android, e matua faigofie lava, ae ui i lea, muamua e te manaʻomia le suʻega talafeagai i totonu o le faatulagaga. Ina ia faia lenei mea, mulimuli i laasaga nei:

  1. I le faʻamaʻaina o le tagata faʻasolo mai le Telegram, tatala lana lisi autu: tapuni faʻamaufaʻailoga e tolu i le pito i luga tauagavale po o le faʻafefe o lou tamatamailima i luga o le lau, mai le agavale i le taumatau.
  2. I le lisi o avanoa avanoa, filifili "Faʻatonu".
  3. Faatasi i le vaega tatou te manaʻomia, kiliki i luga o le tolu pito i luga o le pito i luga. I le lisi o loʻo i ai, filifili "Logo"ona faʻamaonia ai lea o ou faʻamoemoega e ala i le uia "Lelei" i totonu o se faamalama matala.
  4. Faamolemole ia maitauina pe ae alu ese mai le tala o le Telegram i luga o se masini faapitoa, o le mea faalilolilo uma lava e talatalanoa e faapea (afai) oe i ai o le a tape.

    Mai le taimi nei, o le ae le faʻatagaina i le telegrams app, o lona uiga, saini mai lau teugatupe. O lea e mafai ona tapunia le avefeau pe, pe a iai se manaʻoga faapena, ia e ulufale i ai i lalo o le isi teugatupe.

Afai e te manaʻo e tepa i fafo o le Telegram ina ia mafai ona e ulufale atu i se isi tala e fesoʻotai ma se isi numera telefoni feaveaʻi, matou te faanatinati e faʻamalie - o loʻo i ai se tali faigofie e aveesea ai le manaʻoga e faʻamalo le tala.

  1. E pei ona taʻua i luga, alu i le lisi o avefeʻau, ae o le taimi lenei tapuni i luga o le numera o le telefoni e fesoʻotaʻi i lau teugatupe poʻo luga o le tafatolu e tusi i lalo lalo ifo i le taumatau.
  2. I le submenu e tatala, filifili "+ Faaopoopo le tala".
  3. Ulufale le telefoni feaveaʻi e fesoʻotaʻi ma le teutusi Telegram lea e te manaʻo e teu ai, ma faʻamaonia e ala i le kiliki o le siakiina poʻo le faʻaoga o le faamau i luga o le keyboard keyboard.
  4. I le isi, ulufale i le tulafono na maua i se SMS masani poʻo se savali i totonu o le talosaga, pe afai e faatagaina oe i lalo o lenei numera i luga o soʻo se masini. O le faʻamaonia o le faʻamaonia o le a taliaina, ae afai e le tupu lenei mea, ia faʻafesoʻotaʻi le afifi tutusa pe ulufale i le button.
  5. O oe o le a ulufale i Telegram i lalo o le isi tala. E mafai ona e fesuiaʻi i le va oi latou i le lisi autu o le avefeau, o iina e mafai ona e faʻaopopoina se mea fou.

    Faʻaaogaina o telefoni tala, e mafai foʻi ona e faʻaumatia soo se tasi oi latou pe a tulaʻi mai le manaʻoga. O le mea autu, 'aua nei galo e muamua alu i totonu o le lisi o tusi taʻavale.

  6. E ui lava i le mea moni e faapea, o le pusa o fafo mai le tagata o le Telegram mo le Android e le o le i ai i totonu o le nofoaga sili ona vaaia, o le taualumaga e le mafua ai ni faigata ma e mafai ona faia i ni nai tapes i luga o le lau o se telefoni po o se papa.

Metotia 2: Galuega faatino i isi masini

O faʻapipiʻi patino a le telefoni le mafai ona matamata i faʻasalalauga faʻasaga. E taua tele i le vaega tutusa o le avefeau e le mafai ona e iloa na o le masini e faʻaaogaina pe faʻaaogaina talu ai nei, ae faʻapea foi le ogaoga o le ogalaau mai lau teugatupe ia i latou taitoatasi. Sei tatou taʻuina pe faapefea ona faia.

  1. Tatala le talosaga, tatala lana lisi ma alu i le vaega "Faʻatonu".
  2. Sue se mea "Tulaga faalilolilo ma le saogalemu" ma kiliki i luga.
  3. Ma le isi, i le poloka "Saogalemu", tape le mea "Faiga Faiva".
  4. Afai e te manaʻo e alu ese mai le Telegram i luga o masini uma (sei vagana ai le tasi), kiliki i luga o le meli mumu "Faauma uma isi sauniga"ona sosoo ai lea "Lelei" mo le faʻamaoniga.

    Lalo i poloka "Faiga Faiva" E mafai ona e vaʻavaʻai i masini uma e leʻi leva ona faʻaaogaina le avefeʻau, faʻapea foʻi ma le aso lata mai o le ulu atu i le teugatupe i luga o latou uma. Ina ia faamutaina se isi vasega, ia na o le tapeina o lona igoa ma kiliki "Lelei" i totonu o se faamalama matala.

  5. Afai, e faaopoopo atu i le momotuina o isi masini mai le Telegram account, e tatau ona e alu ese mai ai, e aofia ai lau telefoni poʻo lau papaa, ia faʻaaoga faʻaaogaina ua tuʻuina atu "Metotia 1" lenei vaega o le tusiga.
  6. O le vaʻavaʻai i faʻasalalauga faʻamalosi i telefoni ma le faʻamavaeina mulimuli ane o mea taʻitasi pe o nisi foi o se mea e sili ona aoga, aemaise lava pe ae logotusi i lau teugatupe mo nisi mafuaaga mai le masini a le isi tagata.

iOS

O le teu ese mai le teugatupe i le avefeʻau i le faʻaaogaina o le Client Telegram mo iOS e faigofie pei o isi faiga faʻaoga. O nai tafaʻi i luga o le lau e lava lea e faʻaaogaina ai se tala i se iPhone / iPad patino poʻo le faʻapipiʻi foi i le auaunaga i masini uma lava na faia ai le faatagaga.

Metotia 1: Faʻaalia i le masini faʻaoga nei

Afai o le faʻasalaga o faʻamaumauga i le faiga o loʻo fesiligia e faʻatinoina mo se taimi le tumau ma / poʻo le faamoemoe o le alu ese Telegram o le suia lea o le tala i luga o se tasi iPhone / iPad, ona tatau loa lea ona fai laasaga nei.

  1. Tatala le avefeau ma alu i ai. "Faʻatonu"e ala i le faapipiiina o le igoa o le faʻamau tutusa i le pito i lalo o le lau i le taumatau.
  2. Tapoa le igoa na tofia i lau tala i le avefeʻau poʻo le fesoʻotaʻiga "Fua." i luga o le lau i le taumatau. Kiliki "Logo" i le pito i lalo o le itulau o loʻo faʻaalia faamatalaga.
  3. Faʻamaonia le talosaga mo le faʻamutaina o le faʻaaogaina o le avefeau o loʻo i luga o le iPhone / iPad, lea e faʻatinoina ai le togafiti.
  4. Ua maeʻa ai le faʻaogaina o le telefoni mai le Telegram mo iOS. O le isi screen e faʻaali atu le masini o se savali fiafia mai le avefeʻau. Taofi "Amata Fesoʻotaʻiga" a le "Faaauau i le Rusia" (e faalagolago i le gagana atinaʻe sili ona lelei o le talosaga), e mafai ona e toe ulufale mai e ala i le tusia o faʻamatalaga o faʻamatalaga e le i faʻaaoga muamua i le iPhone / iPad pe ala i le ulufale atu i le faʻamatalaga o le faʻamatalaga lea na faia mai le faʻataunuʻuga ona o le faʻaaogaina o faatonuga muamua. I tulaga uma e lua, o le avanoa i le auaunaga o le a manaʻomia ai le faʻamaoniga e ala i le faʻamaonia o le numera mai le SMS SMS.

Metotia 2: Galuega faatino i isi masini

I se tulaga e te manaʻomia ai le taofiofia o se teugatupe i luga o isi masini na e ulufale atu ai i le avefeau mai le Telefoni le tagata o loʻo talosaga mo le iPhone poʻo le iPad, faʻaaoga le algorithm mulimuli.

  1. Tatala i luga "Faʻatonu" Telefoni mo iOS ma alu i "Le Faalauaiteleina"e ala i le faapipii i luga o le meataitasi i le lisi o filifiliga.
  2. Tatala i luga "Faiga Faiva". O le a maua ai se avanoa e vaʻai ai i se lisi o sauniga uma na amatalia e faʻaaoga ai le tala o loʻo i ai nei i le Telegram, faʻatasi ai ma faʻamatalaga e uiga i fesoʻotaʻiga taʻitasi: o le masini komepiuta ma le masini komepiuta o masini, le tuatusi IP lea na faia ai le sauniga mulimuli, le itulagi o le nofoaga na faʻaaogaina ai le avefeʻau.
  3. Ona amata lea ona fuafua i le sini:
    • Le alu ese mai le avefeau i se tasi poʻo le sili atu masini, vagana ai mo le taimi nei.
      Faʻamili le ulutala o le sauniga ia tapunia i le itu tauagavale seia oʻo i le kiliki "Fonotaga faaiu" ma kiliki.

      Afai e te manaʻomia le alu ese o le Telegram i le tele o masini tap "Fua." i luga o le lau. Ma le isi, tago tasi i le ata. "-" faʻaalia latalata i le masini igoa ma faʻamaonia le alu i fafo e ala i le faʻaulu "Fonotaga faaiu". A maeʻa ona tape mea uma e le manaʻomia, kiliki "Fai".

    • Le faʻamalolo le tala i luga o masini uma vagana ai le taimi nei.
      Kiliki "Faaumaina Isi Fonotaga" - o lenei gaioiga o le a le mafai ai ona maua le telefoni i soo se masini e aunoa ma le toe faʻatagaina, sei vagana ai le iPhone / iPad o iai nei.

  4. Afai o le tulaga e faʻasinoina ai le manaomia ona alu ese mai le avefeʻau ma luga o le iPhone / iPad lea na faʻataunuʻuina ai parakalafa muamua o lenei faʻatonuga, faʻaumatia le tala i luga, faia e tusa ai ma le faʻatonuga "Metotia 1" luga i le tusiga.

Windows

O le faʻapipiʻi o le telefoni o Telegram e toetoe lava a tutusa ma ona vaega telefoni feaveaʻi. Pau lava le eseʻesega e le mafai ona fatuina talatala faalilolilo, ae e leai se auala e faatatau i le autu o la tatou tusiga i aso nei. E tusa ai ma le mea lava e tasi e fesoʻotaʻi saʻo i ai, faʻapitoa, e uiga i filifiliga mo le taina mai fafo o le teutusi i luga o se komepiuta, o le a matou faamatalaina atili.

Vaʻai foi: Faʻafefea ona faʻapipiʻi Telegram i luga o le komepiuta Windows

Metotia 1: Tufa i luga o lau komepiuta

O lea la, afai e te manaʻo e tepa mai fafo o lau teutusi Telegram i lau PC, mulimuli i nei taʻiala:

  1. Tatala le lisi o le lisi e ala i le kiliki i le faamaumatau o le kusi (LMB) i luga ole taʻavale e tolu i le itu tauagavale o le mea e saili ai.
  2. I le lisi o filifiliga o le a tatalaina, filifili "Faʻatonu".
  3. I le faamalama o le a amata i le pito i luga o le avefeau o le avefeau, kiliki i luga o mataitusi e tolu i luga o le itu i luga o le ata i le ata i lalo, ona sosoo ai lea "Logo".

    Faamautu ou faamoemoega i se tamai faamalama ma se fesili e ala i le toe kilikiina "Logo".

    Ole a le faʻatagaina lau faʻamatalaga Telegram; o lea e mafai ona e ulufale i le tusi talosaga e faʻaaoga ai soʻo se isi numera telefoni. Ae paga lea, e lua pe sili atu faʻamatalaga i luga o le komepiuta e le mafai ona fesootai.

  4. O lea e naʻo oe e mafai ona e alu ese mai Telegram i luga o lau komepiuta, ona matou talanoa lea i auala e faʻaaogaina ai isi sauniga e ese mai le gaioiga.

Metotia 2: Tufa i luga o masini uma sei vagana ai le PC

E tupu foi naʻo le pau le tala Telegram e tatau ona tumau le malosi o loʻo faʻaaoga i luga o se komepiuta patino. O lona uiga, alu ese le talosaga i isi masini uma. I luga o le pepa o le avefeʻau, o loʻo avanoa foi lenei uiga.

  1. Toe faia laasaga # 1-2 o le metotia muamua o lenei vaega o le tusiga.
  2. I le matala matala "Faʻatonu"lea o le a tatalaina i luga o le avefeʻau, kiliki i le mea "Le Faalauaiteleina".
  3. I le vaega lenei, kiliki i luga o le mea "Faaali uma sauniga"i totonu o se poloka "Faiga Faiva".
  4. Ina ia faamutaina uma sauniga, sei vagana ai le tagata galue i luga o le komepiuta o faʻaaogaina, kiliki le fesoʻotaʻiga. "Faauma uma isi sauniga"

    ma faʻamaonia au mea e fai e ala i le faʻaulu "Faauma" i totonu o se faamalama matala.

    Afai e te manaʻo e faʻamaeʻa uma, ae o se tasi po o ni sauniga, ona e mauaina lea (poo latou) i le lisi, kiliki i luga o le ata taumatau o le satauro,

    ona faʻamaonia ai lea o ou manaʻoga i le faamalama pop-up e ala i le filifilia "Faauma".

  5. O faʻatinoga galue i luga o isi poʻo faʻamaumauga taitoatasi ua filifilia o le a faʻamalosia malosi. O se itulau faʻafeiloaʻiga o le a tatala i Telegram. "Amata talanoaga".
  6. E pei ona mafai ona e iloa, e mafai ona e alu ese mai Telegram i luga o lau komepiuta pe faʻatagaina lau teugatupe i luga o isi masini e toetoe lava i le auala tutusa e pei o se telefoni feaveaʻi i luga o isi faʻavae. O se eseesega laitiiti e naʻo le tulaga o nisi elemene atinaʻe ma o latou igoa.

Faaiuga

I lenei mea, na oʻo mai la matou tusiga i lana faaiuga talafeagai. Sa matou talanoa e uiga i auala e lua e alu ese ai i le telefoni, maua i iOS ma Android mobile devices, ma luga o komepiuta Windows. Matou te faʻamoemoe na mafai ona matou tuuina atu se tali malosi i le fesili e fiafia i ai oe.