Auala e ulufale ai i le saogalemu saogalemu o le Windows 10

E mafai ona aoga tele le saogalemu i luga o le komepiuta. E ono mafai ona faʻaaogaina le telefoni feaveaʻi.

I totonu o lenei tusi lesona, e tele auala e ulufale ai i le Windows 10 Safe Mode pe a amata le polokalama ma e mafai ona e ulufale i ai, faʻapea foi ma le amataina pe ulufale i le OS e le mafai ona tasi le mafuaaga poʻo le isi. O le mea e leaga ai, o le auala masani e tatalaina ai le ala saogalemu e ala i le F8 e le o toe galue, ma o le mea lea o le a faʻaoga ai isi metotia. I le pito i tua o le tusi lesona o loʻo i ai se vitio o loʻo faʻaalia manino ai le ala e ulufale ai i le saogalemu i le 10-ke.

Ulufale i se ala saogalemu e ala i le faʻatautaiga o polokalama a msconfig

Muamua, ma atonu o le tele o auala masani e ulufale atu ai i le saogalemu saogalemu o le Windows 10 (e aoga i lomiga muamua o le OS) o le faʻaaogaina lea o le faʻaogaina o le faʻaaogaina o le polokalama, lea e mafai ona amata i le kilikiina o le Win + R i luga o le komepiuta (Win is the key logo), ona taina lea msconfig i totonu o le Matala.

I le faamalama o le "Seti o le Seti" e tatala ai, alu i le "Download" tab, filifili le OS e tatau ona amata i se tulaga saogalemu ma tusi le "Tulaga Lelei" filifiliga.

I le taimi lava e tasi, e tele auala mo le: laititi - faʻalauiloaina o le "masani" saogalemu mode, faʻatasi ai ma le laulau ma le seti o avetaavale ma auaunaga; o se isi atigilima o se tulaga saogalemu ma le lagolago o laina laina; fesoʻotaiga - amata i le fesoʻotaʻiga fesoʻotaiga

A maeʻa, kiliki "OK" ma toe amata lau komepiuta, Windows 10 o le a amata i se auala saogalemu. Ona, toe foi i le tulaga masani amata, faaaoga msconfig i le auala lava e tasi.

Amataina se ala saogalemu e ala i vailaʻau faʻavae faapitoa

O lenei metotia o le lafoaia o le saogalemu i le Windows 10 e masani ona manaʻomia ai le amataina o le OS ile komipiuta. Ae peitai, e lua fesuiaiga o lenei metotia e mafai ai ona e ulufale i se tulaga saogalemu, tusa lava pe le mafai ona e ulufale i totonu pe amata le polokalama, lea o le a ou faamatalaina foi.

I le lautele, o le metotia e aofia ai laasaga faigofie nei:

  1. Kiliki i le faʻaaliga o le faʻaaliga, filifili "Filifiliga uma", alu i le "Faʻafou ma le saogalemu", filifili "Toe faʻafoisia" ma i le "Filifiliga Faapitoa Filifiliga" kiliki "Toe amata nei". (I nisi o polokalama atonu e misi lenei mea. I lenei tulaga, faʻaoga le metotia nei e ulufale ai i le tulaga saogalemu)
  2. I luga o le filifiliga faapitoa o filifiliga o filifiliga o filifiliga, filifili "Diagnostics" - "Tulaga maualuga" - "Download options". Ma kiliki le "Toe Toe Toe".
  3. I luga o le pusa o le faʻaipoʻa, kiliki i le 4 (po o le F4) i le 6 (poʻo le F6) e faʻaalia ai le filifiliga saʻo e saogalemu ai.

E taua: Afai e te le mafai ona e ulufale i le Windows 10 e faʻaaoga lenei filifiliga, ae mafai ona e alu i le mata o le inisiua ma se upega tafailautusi, ona mafai lea ona e amataina ni filifiliga faʻapitoa e ala i le kiliki muamua i luga o le ata o le pule o le mana i lalo ma sosoo ai ma le Sii , kiliki "Toe amata".

Auala e ulufale ai i le saogalemu saogalemu o le Windows 10 e faʻaaogaina ai se kilivalalalalalalalalalaina poʻo se puʻe toe faʻaleleia

Ma le mea mulimuli, afai e le mafai ona e alu i le lau saini, ona i ai lea o se isi auala, ae e te manaʻomia se masini komepiuta USB puʻeina poʻo se puʻe faʻatasi ma le Windows 10 (lea e mafai ona faigofie ona faia i luga o le isi komepiuta). Faʻamasani i se taʻavale, ona toe lolomiina lea o le Shift + F10 (o le a tatalaina le laina o le laina), pe a uma ona filifili se gagana, i le faamalama ma le "Install" button, kiliki "Toe Faʻafoisia", ona Diagnostics - Advanced settings - Line command. Ma mo nei faamoemoega, e le mafai ona e faʻaaogaina se pusa tufatufa, ae o le Windows 10 recovery disk, lea e faigofie lava ona faia i totonu o le vaega o loʻo pulea i le mea "Faʻafou".

I le poloaiga vave, ia e ulufale (o le a faʻaogaina le saogalemu i le OS o loʻo utaina i luga o lau komepiuta e ala i le le mafai, pe a fai e tele ni faʻaoga):

  • paʻu / setiina laʻasili laʻasili saogalemuboot - mo le isi toso i se auala saogalemu.
  • suauu / setiina [default] networkbootboot - mo se tulaga saogalemu ma le fesoʻotaʻiga o fesoʻotaiga.

Afai e te manaʻo e amata se ala saogalemu ma le lagolagosua laina laina, muamua faʻaaoga le poloaiga muamua o loʻo lisi atu i luga, ona: suauu / seti [default] safebootalternateshell ioe

A maeʻa ona faʻataunuʻuina tulafono, tapuni le faʻasalaga o le poloaiga ma toe amata le komepiuta, o le a otometi lava le oso i le ala saogalemu.

I le lumanaʻi, ia mafai ai le amataga masani o le komepiuta, faʻaaoga le laina o le tulafono, o loʻo galue e avea ma pule (pe i le faiga o loʻo faamatalaina atu i luga) poloaiga: suauʻu / faʻamalo {default} safeboot

Se isi filifiliga toetoe lava o le auala lava lea e tasi, ae le vave amataina se ala saogalemu, ae o le tele o filifiliga o le faʻaiʻuga e filifili ai, aʻo faʻaaogaina i faiga faʻaogaina uma e faʻaogaina i luga o le komepiuta. Faʻasala le musumusuga o le poloaiga mai le toe faʻaleleia o le disk poʻo le taʻavale a le Windows 10 boot pei ona faʻamatalaina i luga, ona e ulufale lea i le poloaiga:

paʻu / seti [globalsettings}} alalafaga faʻapitoa

A maeʻa maeʻaeʻa, tapuni le musumusuga o le poloaiga ma toe faʻaleleia le polokalama (e mafai ona e kiliki "Faʻaauau. Tuʻua ma faʻaaoga le Windows 10." O le polokalama o le a amataina i le tele o filifiliga o taʻavale, e pei o le auala ua faʻamatalaina i luga, ma e mafai ona e ulufale i se tulaga saogalemu.

I le lumanaʻi, ina ia faʻamalosi faʻamafanafana faʻapitoa, faʻaaoga le poloaiga (e mafai ona maua mai i le faiga lava ia, faʻaaoga le laina o le faʻatonuga o le pule):

suauu / solo ese {globalsettings} advancedoptions

Tulaga Lelei Windows 10 - Vitio

Ma i le faaiuga o le ata vitio, lea o loʻo manino ai le faʻaalia o auala e ulufale ai i le saogalemu i auala i auala eseese.

Ou te manatu o nisi o metotia faʻamatalaina o le a fetaui ma oe. E le gata i lea, e mafai lava ona e faʻaopoopo i ai le ala saogalemu i le lisi autu o le Windows 10 (faʻamatalaina mo le 8-ki, ae o le a galue iinei) ina ia mafai ai ona vave faʻalauiloaina. I lenei foi tulaga, o le tusiga Windows 10 Toe Faʻaleleia e mafai ona aoga.