Matou te filifilia avetaavale mo Radeon x1300 / x1550 Series

K-Lite Codec Pack o se meafaigaluega e mafai ai ona e faia vitio i le sili ona lelei. O le saite aloaia o loʻo tuʻuina atu ai ni fonotaga e eseese i le tuufaatasiga.

A uma ona e siiina le K-Lite Codec Pack, e tele tagata faaaoga e le iloa pe faapefea ona galulue i nei mea faigaluega. O le faʻamatalaga e faigata tele, ma le isi, o le gagana Rusia ua matua leai lava. O le mea lea, i lenei tusiga tatou te mafaufau i le faʻatulagaina o lenei polokalama. Mo se faʻataʻitaʻiga, na ou mauaina muamua mai le upega tafaʻilagi a le tagata gaosi oloa "Mega".

Faʻalogo i le lomiga fou o le K-Lite Codec Pack

Faʻafefea ona faʻalelei le K-Lite Codec Pack

O le setup codec uma e faia pe a faʻapipiʻi lenei polokalama. O filifili ua filifilia e mafai ona suia mulimuli ane, faʻaaogaina meafaigaluega faapitoa mai lenei afifi. O lea ia tatou amata.

Faʻatoʻa le faila faila. Afai e maua e le polokalama vaega ua maeʻa ona faʻapipiʻiina, o le K-Lite Codec Pack, o le a ofoina atu e aveesea ma faʻaauauina le faʻapipiʻi. I le tulaga o le toilalo, o le faagasologa o le a faʻavevesi.

I le muamua faamalama e aliali mai, e tatau ona e filifili le faiga o le taotoga. Ina ia mafai ona faʻapipiʻi uma vaega, filifili "Avanoa". Ona "Lisi".

Le isi, filifili mea e te filifilia mo le faʻatulagaga. Matou te le suia se mea. Matou te fetaomi atu "Lisi".

Faʻamatalaga filifilia

O le isi faʻamalama o le a avea ma se tasi o mea sili ona taua i le faʻatulagaina o lenei afifi. O le faaletonu o le "Faʻamatalaga 1". O le mataupu faavae e mafai ona tuʻuina ma o lea, o nei tulaga e sili ona faʻatulagaina. Afai e te manaʻo e faia se seti atoatoa, filifili "Faʻamatalaga 7".

O nisi talafesootai e le mafai ona faʻapipiʻi le tagata taalo. I lenei tulaga, i puipui e te vaʻavaʻai i le tusiga "A aunoa ma se tagata taalo".

Faʻatulagaina o filiga

I le lava faamalama e tasi o le a matou filifilia le faamama mo le filifili "Faʻataʻitaʻi le faʻasolosolo viliina o vitiō vitio". E mafai ona e filifilia pe lua ffdshow poʻo LAV. E leai se eseesega taua i le va oi latou. O le a ou filifilia le filifiliga muamua.

Filifili vavae

I le faamalama e tasi, alu i lalo ma sue le vaega "DirectShow punaoa autu". O se mea taua lenei. E manaʻomia le Splitter e filifili ai le leo leo ma ulutala. Ae peitai, e le o sao uma i latou. O le filifiliga silisili o le filifili Lav Splitter poʻo Ua vaeluaina Haali.

I totonu o lenei faamalama ua matou faailogaina le pito sili ona taua, o le isi o totoe o loʻo totoe ona o le faaletonu. Toto "Lisi".

Galuega faaopoopo

Le isi, filifili galuega faaopoopo. "Galuega Faʻatino".

Afai e te manaʻo e faʻapipiʻi isi auala pupuu o le polokalame, ona tuʻu lea o se mea i totonu o le vaega "Vaʻaiga puupuu faaopoopo", e faʻafeagai ma tulaga talafeagai.

Toe faʻafou tulaga uma i mea fautuaina e ala ile ticking o le pusa "Toe faʻafouina tulaga uma i la latou faʻasalaga". I le auala, o lenei filifiliga e filifilia e ala i le faaletonu.

Ina ia na o le vitio na o le lisi paepae, faailoga Faʻamalosia le faʻaaogaina i talosaga faʻapipiʻi.

Ina ia faʻaalia le vitio i le mode lanu o le RGB32, maka "Faʻatonuga RGB32". O le lanu o le a sili atu ona tumu, ae o le a faʻatupulaia le uta.

E mafai ona e fesuiaʻi i le va o vaitafe leo e aunoa ma se lisi taʻavale i le filifilia o le filifiliga "Hide icons icon". I lenei tulaga, e mafai ona faia le suiga mai le fata.

I totonu o le fanua "Tweaks" E mafai ona e faʻavasegaina ulutala.

O le numera o faʻamau i totonu o lenei faamalama e mafai ona eseese tele. Ou te foliga e pei o aʻu, ae atonu e sili atu pe itiiti foi.

Tuu le malologa e le suia ma kiliki "Lisi".

Faʻamaumauga Faʻamaumauga Faʻamatalaga Faʻamatalaga

I lenei faamalama, e mafai ona e tuua mea uma e le suia. O nei tulaga i le tele o tulaga sili ona lelei mo le galuega.

Filifiliga sili atu

O iinei o le a tatou setiina ai laina o le sosolo. Sei ou faamanatu atu ia te oe o lenei polokalama faapitoa e mafai ai e oe ona maua se ata.

Afai o le faʻaiʻuga Mpeg-2fale faʻataʻalosaga e fetaui ma oe, ona matou matauina lea "Faʻatonu le sui MPEG-2 i totonu". Afai ei ai sou avanoa.

Ina ia mafai ona filifilia le leo filifili le filifiliga "Faʻasalaga le tusi".

Filifiliga gagana

Ina ia faʻapipiʻi faila a le gagana ma le mafai ona sui i le va o latou, filifili "Faʻatonu faila faila". Toto "Lisi".

Tatou pauu i le faamalama o le gagana. Matou te filifili le gagana autu ma le lua e fetaui ma ou manaʻoga. Afai e manaʻomia, e mafai ona e filifilia se tasi. Matou te fetaomi atu "Lisi".

Filifili nei le tagata taaalo e taaalo e le mafai. O le a ou filifili "Vasega Faʻasalalau Mataʻitusi"

I le isi folau, siaki faila e fai e le tagata taalo filifilia. E masani ona ou filifilia uma vitio ma audios uma. Filifili mea uma, e mafai ona e faʻaoga faʻapitoa faapitoa, e pei o le screenshot. Tatou te faaauau.

O le faʻasologa o le leo e mafai ona suia e le suia.

O lenei mea ua maeʻa ai le seti K-Lite Codec Pack. E totoe na o le lolomi "Faʻamau" ma suʻe le oloa.