Aveesea o auaunaga i le Windows 7


O le fesiligia o le fesili o le saunia o le iPhone mo le faʻatau poʻo le faʻaitiitia o faafitauli e fesoʻotaʻi ma le faʻaaogaina o polokalama faakomepiuta, e manaʻomia e tagata faaaoga le toe faʻafoʻiina o le masini i fausaga fausaga. O aso nei o le a tatou tilotilo i le auala e mafai ona ausia ai lenei galuega.

Toe faʻafouina le iPhone ile fausaga fale

O se faʻatoaga atoatoa o le masini o le a mafai ai oe ona solo ese uma faʻamatalaga na i ai i luga, e aofia ai ma faʻamaumauga ma faʻamaumauga na maua. O lenei mea e mafai ai ona toe faafoi atu i le setete pe a maeʻa le faʻatau. E mafai ona e toe faʻafoʻi i auala eseese, o ia mea taitasi o le a talanoaina auiliili i lalo.

Manatua o le leleaina o le masini i auala muamua e tolu e mafai ona mafai pe a fai e le atoatoa le meafaigaluega "Saili le iPhone". O le mafuaaga lena, ae tatou te lei faia le auiliiliga o nei metotia, sei tatou mafaufau pe faapefea ona taofia le galuega puipuia.

Faʻafefea ona faʻaalia "Suʻe le Meli"

  1. Tatala tulaga i luga o lau telefoni. I le pito i luga, o le a faʻaalia lau faʻamatalaga, lea e tatau ona e filifilia.
  2. I le faamalama fou, filifili le vaega iCloud.
  3. I luga o le lau, o le a tatalaina ai tulaga o le auaunaga a le Apple. O iinei e tatau ona e alu i le itu "Saili le iPhone".
  4. Liliu le kesi i autafa o lenei galuega e alu. Mo suiga mulimuli e te manaʻomia e te ulufale ai i lau faʻamatalaga o le faʻamatalaga Apple ID. Mai lenei taimi i luga, o le a maua ai se atoaga atoatoa o le masini.

Metotia 1: Setiina o le Setete

Masalo o le auala pito sili ona faigofie ma sili ona vave e toefaʻiina ai, e ala ile tulaga o le telefoni lava ia.

  1. Tatala le lisi o faasologa ma amata loa i le vaega. "Manatu taua".
  2. I le pito o le faamalama e tatala, filifili le ki "Toe faʻafou".
  3. Afai e te manaʻomia le faʻamaonia atoa o le telefoni o faʻamatalaga o loʻo iai, filifili "Tape mea o loʻo i ai ma faʻamaumauga"ona faʻamaonia ai lea o lou faʻamoemoe e faaauau.

Metotia 2: iTunes

O le meafaigaluega autu mo le tuʻufaʻatasia o se iPhone ma se komepiuta o iTunes. E masani lava, e mafai ona faigofie le faʻaaogaina o lenei mataupu, ae naʻo le pe a faʻamautuina muamua le iPhone.

  1. Faʻafesoʻotaʻi le telefoni i le komepiuta e ala i le USB cable ma faʻataʻalo iTunes. A iloa le telefoni i le polokalama, i le pito i luga o le faamalama, kiliki i luga o lona ata.
  2. Taofi "Iloiloga" i le itu taumatau o le faamalama o le ki lea "Toe Maua le iPhone". Filifili ia.
  3. Faʻamaonia lou faʻamoemoe e toe faʻatulaga le masini ma faʻatali mo le faʻatinoga e faʻamaeʻa ai.

Metotia 3: Faʻasologa o le Toe Faʻaleleia

O le auala nei e toe faʻaleleia ai se gaioiga e ala i iTunes e fetaui lelei pe a fai o le gadget muamua na fetaui ma lau komepiuta ma lau polokalama. Ae i na tulaga e manaʻomia ai le toe faʻaleleia i luga o se isi komipiuta, mo se faʻataʻitaʻiga, ina ia mafai ona aveese le upu moni mai le telefoni, faʻaaoga le auala toe faʻaleleia.

Faitau atili: Faʻapefea ona tatala le iPhone

  1. Vaʻa uma le telefoni, ona faʻafesoʻotaʻi lea i le komepiuta e faʻaaoga ai le uluai USB cable. Taumafai Aytyuns. E ui o le telefoni e le fuafuaina e le polokalama, talu ai ona o se tulaga le toaga. O le taimi nei o le a manaʻomia ai oe e te ulu atu i le faiga faʻaleleia i se tasi o auala, o le filifiliga e faalagolago i le ata o le gadget:
    • iPhone 6s ma lalo. I le taimi lava e tasi e taofi i lalo ki e lua: "Fale" ma le "Mana". Taofi i latou seia oʻo i luga le lau;
    • iPhone 7, iPhone 7 Plus. Talu ai ona o lenei masini e le o iai se faamau o le "Home", o le ulufale atu i le auala e toe faʻaleleia ai o le a faia i se auala e ese le eseese. Ina ia faia lenei mea, uu i lalo le "Pule" ma faaitiitia le maualuga o le maualuga. Taofi seia toe liliu le atamai.
    • iPhone 8, 8 Plus ma le iPhone X. I faʻataʻitaʻiga sili ona lata mai o meafaigaluega a Apple, o le mataupu o le ulufale i le Toe Faʻafouina o Mode ua suia tele. I le taimi nei, ina ia e ulufale i le telefoni i le auala e toe faʻaleleia ai, tataʻi ma faʻasaʻo le ki luga o le ki luga. Fai tutusa ma le faamau i lalo. Taofimau i lalo le ki o le mana ma taofi seia afe le masini.
  2. O se nofoaga manuia i le Toe Faʻaleleia o le Faʻaalia o le a faʻaalia i le ata o loʻo i lalo:
  3. I le taimi lava e tasi e iloa ai e le iTunes le telefoni. I lenei tulaga, e toe faʻafoʻi le gadget, e tatau ona e filifili "Toe faʻafoʻisia". A maeʻa lena, o le a amata e le polokalama ona sii mai le masini fou lata mai fou mo le telefoni, ona faʻapipiʻi lea.

Metotia 4: iCloud

Ma le mea mulimuli, o le auala e fufulu vave ai mataupu ma faʻaoga. E le pei o le tolu tausaga talu ai, o le faʻaaogaina o lenei metotia e mafai ona mafai pe afai o le "Find iPhone" o loʻo faʻaalia i luga. E le gata i lea, ao le i faia le taualumaga, ia mautinoa e mafai ona maua e le telefoni le fesoʻotaiga.

  1. Faʻosoʻo soʻo se 'upega tafaʻilagi i luga o lau komepiuta ma alu i le' upega tafaʻilagi iCloud Faʻatagaina e ala i le tusia o faʻamatalaga ID Apple ID - imeli ma le uputatala.
  2. Faʻasinotonu i lau teugatupe, tatala le talosaga. "Saili le iPhone".
  3. Mo faʻamatalaga saogalemu, o le a manaʻomia e le polokalama le toe ulufale mai i lau faʻamaoniga o le Apple ID.
  4. O le a faʻaalia se faʻafanua i luga o le lau. A maeʻa sina minute, o le a faʻaalia se faailoga i le taimi nei o lou iPhone, Kiliki i luga e faʻaali ai le isi lisi o lisi.
  5. A faʻaalia le faamalama i le pito i luga taumatau, filifili "Wipe le iPhone".
  6. Ina ia toefaʻiina le telefoni, filifili le ki "Aveeseina"ona faʻatali ai lea mo le faʻagasologa e faʻaeʻa.

Soo se tasi o nei metotia o le a mafai ai e oe ona aveese atoa ia faamaumauga uma i luga o le telefoni, ma toe faafoi atu i le falegaosi. Afai ei ai sou faigata i le soloina o faʻamatalaga i se gaioiga Apple, fesili i au fesili i faʻamatalaga i le tusiga.