Sync iPhone Contacts ma Gmail


O le tele o laupepa lauiloa, mo se faʻataʻitaʻiga, Yandex Browser, ei ai se faʻaoga faapitoa "Turbo", lea e mafai ai ona e faʻatupulaʻia le saoasaoa o itulau o loʻo faʻatauina ona o le faʻamalosi o feoaiga. Ae paga lea, ona o lenei mea, o le tulaga lelei o le anotusi ua maʻi tigaina, lea ua alagatatau mo tagata faaaoga ona faalelei lenei faiga.

Le faʻaaogaina o le "Turbo" i le Yandex Browser

I totonu o le Yandex, o loʻo i ai le tele o filifiliga e lua mo le faʻatulagaina o le faʻatinoga o le osofaʻiga - i le tasi le pule e faia ma le lima, ma i le lona lua, faʻaauau le faʻatinoina o lenei galuega pe a pa'ū le Ipuite.

Metotia 1: Disable Turbo e ala i le lisi o le masini

I le avea ai o se tulafono, o lenei laasaga e lava i le tele o tulaga e taofia ai le auala o le faatelevaveina o le utaina o nofoaga i le Yandex Browser. O se faʻasesega o le mataupu pe a e faʻatūina le taʻaloga faʻamalosi o lenei galuega i totonu o faʻamaumauga o le 'upega tafaʻilagi.

  1. Kiliki i luga o le ki o le masini i luga o le tulimanu pito i luga.
  2. O se lisi o aitema o le a tatala i luga o le laufanua o le ae mauaina ai le aitema "Ave ese le turbo". O le mea lea, o le filifilia o lenei mea, o le filifiliga o le a faamutaina. Afai e te vaʻai i le aitema "Enable Turbo" - o lau faʻaosooso e le toaga, o lona uiga e te le manaʻomia le taʻavaleina o soʻo se mea.

Metotia 2: Faʻasalau Turbo e ala i faʻasalalauga

O lau 'upega tafaʻilagi' oloʻo i ai se vaega e mafai ai e oe ona otometi le faʻavavevave ma se faʻalauiloa iloga i le saoasaoa o le Initaneti. Afai o loʻo i ai lenei faʻatulagaga e malosi, ona tatau loa lea ona faʻaaogaina, a leai o le filifiliga o le a faʻaalia ma alu ese atu.

E le gata i lea, i le lisi lava e tasi o loʻo faʻatulagaina ma o le galuega faifai pea o le faʻatinoga o le faʻalauteleina o nofoaga o loʻo sii mai. Afai ei ai sau tulaga talafeagai, ona faʻafaigofie lea o le auala o le faʻavaveina o le faʻatauina o itulau i le auala muamua o le a le aoga.

  1. Ina ia alu i lenei filifiliga, kiliki i le lisi autu o le masini i le pito i luga taumatau ma alu i le vaega "Faʻatonu".
  2. I lenei lisi e mafai ai ona e mauaina le poloka "Turbo"lea e te manaʻomia e maka ai le parakalafa "Ave". Afai e te faia lenei mea, o le a le mafai ona filifili le filifiliga e maeʻa.

O auala uma nei e faʻagata ai le filifiliga e faʻavave ai le faʻatauina o nofoaga i totonu o se upega tafaʻilagi iloga. Afai ei ai ni au fesili, fesili ia i latou i faʻamatalaga.