WebTransporter 3.42


O le galue i luga o le Initaneti, o tagata faʻapitoa e lesitalaina mamao mai se 'upega tafaʻilagi, o lona uiga e tatau ona latou manatua se numera tele o faʻamatalaga. I le faʻaaogaina o le Mozilla Firefox browser ma le LastPass Password Manager faaopoopo i ai, e le o toe iai se numera tele o upu tatala i lou ulu.

O tagata uma e iloa: afai e te le manaʻo e faʻailoaina oe, e te manaʻomia le fatuina o upu faʻamalosi malolosi, ma e manaʻomia le latou le toe faia. Ina ia mautinoa ai le teuina o au faʻamatalaga uma mai soʻo se 'upega tafaʻilagi, o le LastPass Password Manager e faʻaopoopoina mo Mozilla Firefox.

Faʻapefea ona faʻapipiʻi le LastPass Password Manager mo Mozilla Firefox?

E mafai ona e alu vave e sii mai ma faʻapipiʻi le fesoʻotaʻiga faʻaopoopoga i le pito o le tusiga, ma maua ai oe lava ia.

Ina ia faia lenei mea, kiliki i luga o le masini autu o le masini, ona tatala lea o le vaega "Faʻaopoopoga".

I le tulimanu taumatau o le faamalama, ulu i totonu o le pusa saili o le igoa o le mea ua manao i ai - LastPass Password Manager.

O faʻamaumauga o sailiga o le a faʻaalia ai la tatou faʻaopoopoga Ina ia mafai ona faʻaauau, kiliki i le taumatau o le ki. "Faʻamau".

O le a uunaia oe e toe toe faʻaleleia lau sailiga e faʻauma le faʻatulagaina.

Faʻapefea ona faʻaaoga le LastPass Password Manager?

A uma le toe faʻafouina o le masini, ina ia mafai ona amata, o le ae manaʻomia le fatuina o se tala fou. O le a faʻaalia se faamalama i luga o le lau e te manaʻomia ai le faʻamalamalamaina o le gagana, ona kiliki lea o le ki. "Fausia se tala".

I le kalafi "Email" E manaʻomia lou ulufale i lau imeli. Se laina pito i lalo i le kalafi "Faʻamaumauga Matai" e tatau ona e sau malosi (ma naʻo le pau le mea e te manaʻo e manatua) password mai le LastPass Password Manager. Ona e manaʻomia lea ona e tusia se faʻamatalaga o le a mafai ai e oe ona manatua le uputatala pe afai e galo ia te oe.

E ala i le faʻamaonia o le sone o le taimi, faʻapea foi i le ticking around the licenses, o le resitala e mafai ona mafaufauina atoatoa, ia lagona le saoloto e kiliki "Fausia se tala".

I le maeʻa o le resitalaina, o le a toe manaʻomia oe e le 'auʻaunaga e ulufale i se faʻaupuga mo lau tala fou. E taua tele lou le faʻagaloina, o le mauaina o isi faʻaufaitau e mafai ona matua leiloloa.

O le a uunaia oe e faʻaulufaleina ia faʻamaufaʻailoga ua uma ona faʻaolaina i Mozilla Firefox.

O lenei mea ua maeʻa ai le Setete o le PasswordPlay Password Manager, e mafai ona e alu saʻo i le faʻaaogaina o le auaunaga lava ia.

Mo se faʻataʻitaʻiga, matou te manaʻo e lesitala i le Facebook. A maeʻa loa le resitalaina, o le LastPass Password Manager faʻaopoopo e faʻamalosia oe e teu le upu faila.

Afai na e kiliki le ki "Faʻasao le Initaneti", o le a faʻaalia se faamalama i luga o le lau o loʻo faia ai le faʻatulagaga o le nofoaga faaopoopo. Mo se faʻataʻitaʻiga, e ala ile siakiina o le pusa "Autologin", e le tatau ona e ulufale i lou igoa ole igoa ma le upega tafailautusi pe a e ulufale i le saite, aua O lenei faʻamatalaga o le a faʻaopoopoina aunoa.

Mai le taimi nei, aʻo e saini i luga o le Facebook, o se faʻamaufaʻailoga ma se tolu-faʻailoga ma se numera e faʻaalia ai le numera o faʻamaumauga na faʻapolopolo mo lenei 'upega tafaʻilagi o le a faʻaalia i le saini o le initaneti ma le upega tafailagi. O le kiliki i luga o lenei numera o le a faʻaalia ai se faamalama ma se filifiliga o teugatupe.

O le taimi lava e te filifilia ai le tala e te manaʻomia, o le faʻaopoopoga o le a otometi lava ona faʻatumu uma faʻamatalaga talafeagai mo le faatagaga, a maeʻa ona mafai loa ona e ulufale i le teugatupe.

LastPass Password Manager e le gata o se faʻaopoopoga mo le Mozilla Firefox browser, ae o se talosaga foi mo le faʻapipiʻiina ma le telefoni feaveaʻi mo iOS, Android, Linux, Windows Telefoni ma isi faʻavae. E ala i le downloadina o lenei mea faaopoopo (talosaga) mo au masini uma, o le a le toe manaʻomia ona e manatuaina se numera tele o upu fai mai mai nofoaga, aua latou te latalata lava i taimi uma.

Talia le LastPass Password Manager mo Mozilla Firefox mo le leai o se totogi

Faʻafeiloaʻi le lomiga fou mai le Faletupe Faʻamatalaga
Faʻalogo i le lomiga lata mai o le faʻaopoopoga mai le nofoaga aloaia