Polokalama mo le fatuina o mea itiiti

Soʻo se tagata e faʻaaogaina se komepiuta patino e ono faʻafuaseʻi ona ia mauaina ona o ia lava na faʻapipiʻi le komepiuta na atiae e Mail.Ru O le faafitauli ogaoga, o nei polokalame o loʻo utaina le komepiuta i se tulaga malosi, aua e masani ona latou tamomoe i tua. O lenei tusiga o le a faʻamatalaina pe faʻapefea ona aveese atoatoa tusi mai le Mail.Ru mai se komepiuta.

Faʻamaumauga o

Ae e te leʻi amataina le fofo, e aoga le talanoa e uiga i mafuaʻaga na tupu ai, ina ia faʻaaogaina ai le avanoa e tupu ai i le lumanaʻi. Mail.ru talosaga e masani lava ona tufatufaina i se auala e le masani ai (e ala i le suʻeina e le tagata lava ia o le mea na te faaaogaina). Latou te sau, o lea e talanoa ai, ma isi polokalama.

Aʻo faʻapipiʻi se polokalama, mataʻituina a oe amioga. I se taimi i totonu o le faʻapipiʻi, o le a faʻaalia se faamalama faatasi ai ma se fautuaga e faʻapipiʻi, mo se faʻataʻitaʻiga, [email protected] pe suia le sailiga faʻasinomaga masani i se sailiga mai Meli.

Afai ua e maitauina lenei mea, ona e le siaki lea o mea uma ma faaauau pea ona faʻapipiʻi le polokalama talafeagai.

Aveese Mail.Ru mai le masini

Afai na suia lou inisinia suʻesuʻe i lau sailiga i se sailiga mai le Mail.Ru, o lona uiga e te leʻi vaʻai i se meaʻai pe a faʻapipiʻi le talosaga. E le na o le pau lea o le faʻaaliga o le faatosinaga a le Mail.Ru polokalama faʻapipiʻi i luga o tagata suʻesuʻe, ae afai e te feagai ma se faʻafitauli, faitau le tusiga o loʻo mulimuli mai i luga o la matou 'upega tafaʻilagi.

Faitau atili: Faʻafefea ona aveese atoa Mail.Ru mai le masini

Matou te tapeina Mail.Ru mai le komepiuta

E pei ona taua i le amataga o le tusiga, o oloa mai Mail.Ru e le gata ina afaina ai tagata sailiili, e mafai foi ona faapipii saʻo i totonu o le polokalama. Aveesea mai le tele o tagata e faʻaaogaina e mafai ona faigata, o lea e tatau ai ona e taʻu manino atu ia taga e fai.

Laasaga 1: Aveese Polokalame

E tatau ona muamua fufulu lau komepiuta mai le Meli.Ru. O le auala pito sili ona faigofie e faia ai lenei mea o loʻo i ai le faʻaaogaina muamua. "Polokalama ma Vaega". I luga o la matou 'upega tafaʻilagi o loʻo i ai tusiga e faʻamatala auʻiliʻilia auala e faʻaaogaina ai le talosaga i ituaiga eseese o le faiga faʻaogaina.

Faʻamatalaga auiliili:
Faʻafefea ona aveese polokalama i le Windows 7, Windows 8 ma le Windows 10

Ina ia maua vave oloa mai Mail.Ru i le lisi o polokalama uma ua faʻapipiʻiina i luga o lau komepiuta, matou te fautuaina e te suʻeina i le aso faʻatulagaina.

Laasaga 2: Aveese Failautusi

Faʻaaoga polokalama e ala i "Polokalama ma Vaega" o le a tapunia le tele o faila, ae le o mea uma. Ina ia faia lenei mea, e tatau ona fufulu a latou tusitaiala, naʻo le faiga o le a tupu mai ai se mea sese pe afai o le taimi lenei o loʻo i ai faiga faʻagasolo. O le mea lea, e tatau ona latou le atoatoa.

  1. Tatala i luga Task Manager. Afai e te le iloa le auala e fai ai lenei mea, ona e faitauina tusiga talafeagai lea i la matou upega tafaʻilagi.

    Faʻamatalaga auiliili:
    Faʻapefea ona tatalaina le Task Manager i le Windows 7 ma le Windows 8

    Manatua: o le faatonuga mo le Windows 8 e talafeagai i le 10th version o le faiga faʻaogaina.

  2. I le lisi "Faagasologa" kiliki i luga o le talosaga mai le Mail.Ru ma filifili i le lisi autu le mea "Tatala le avanoa faila".

    A maeʻa lena "Saili" o le a tatalaina se tusi, e leai se mea e manaʻomia ona faia i ai.

  3. Faʻasani-saʻo i luga o le faagasologa ma filifili le laina "Aveese le galuega" (i nisi o lomiga o Windows e valaʻau ai "Faauma le faagasologa").
  4. Alu i le faamalama ua tatala muamua "Saili" ma tape uma faila i le faila. Afai e tele naua, ona kiliki lea o le faamau o loʻo faʻaalia i le ata o loʻo i lalo ma tape uma le faila.

A maeʻa lena mea, o faila uma e auai i le faagasologa filifilia o le a faʻamutaina. Afai o faiga mai Mail.Ru i Task Manager o loʻo tumau pea, ona fai tutusa lava ma i latou.

Laasaga 3: Faamamaina o le Folder Temp

Ua faʻamaonia tusi resitala, ae o latou faila lē tumau o loʻo i luga o le komepiuta. O loʻo iai i latou nei:

C: Users UserName AppData Local Temp

Afai e te le mafai ona faʻaalia le tusi o nusipepa natia, ona sosoo ai lea "Saili" e le mafai ona e mulimuli i le ala ua faʻaalia. O loʻo i ai sau tusiga i luga o le 'upega tafaʻilagi e taʻuina atu ia te oe le auala e mafai ai lenei filifiliga.

Faʻamatalaga auiliili:
Faʻafefea ona faʻaalia le faʻaalia o laupepa natia i le Windows 7, Windows 8 ma le Windows 10

Liliuina le faʻaalia o mea natia, alu i le ala o loʻo i luga ma tape mea uma o le fafautusi "Vaa". Aua le fefe e tape faila le tumau o isi tusi talosaga, o le a le afaina ai a latou galuega.

Laasaga 4: Faamamaina o asiasiga

O le tele o faila Mail.Ru e soloiesea mai le komepiuta, ae o le tapeina lima o le isi mea e toetoe lava a le mafai; mo lenei, sili ona lelei le faʻaaogaina o le CCleaner. O le a fesoasoani e faʻamamā le komepiuta e le gata mai faila a Mail.Ru, ae mai le isi vaega o le "otaota". O la matou 'upega tafaʻilagi o loʻo i ai faʻamatalaga auiliili mo le aveeseina o faila funk e faʻaaoga ai CCleaner

Faitau atili: Faʻafefea ona faʻamamā le komepiuta mai le "otaota" faʻaaogaina le polokalama CCleaner

Faaiuga

A maeʻa ona faia laasaga uma o lenei tusiga, o le a soloia uma lava faila a Mail.Ru mai le komepiuta. O le a le gata ina faateleina le aofai o le avanoa avanoa vaʻavaʻa, ae faʻaleleia atili le gaioiga o le komepiuta, e sili atu ona taua.