Suʻe ma faʻapipiʻi avetaʻavale mo Lenovo IdeaPad S110

O ata i totonu o le PowerPoint presentation o loʻo i ai se matafaioi autu. E talitonuina e sili atu le taua nai lo faʻamatalaga faʻamatalaga. Na o le taimi nei e tatau ona e galue atili i luga o ata. O lenei mea e faapitoa lava le lagona i mataupu e le o manaʻomia ai le ata, o lona faʻasologa muamua. E faigofie le galuega - e manaʻomia ona vavae.

Vaʻai foi: Faʻapefea ona totoina se ata ile MS Word

Vaega o le faʻatinoga

O le faʻaaogaina autu o le faʻatinoga o le faʻasolo ata i PowerPoint, o le ata muamua o le a le mafatia. I lenei itu, o le taualumaga e sili atu nai lo le teuteuina o ata masani, lea e mafai ona faʻatinoina e ala i polokalama faʻatasi. I lenei tulaga, e tatau ona e fatuina se numera tele o faʻamaumauga. O le mea lea, i le tulaga o se taunuuga le manuia, e mafai ona e toe fuliese i tua le gaoioiga, pe solo le faʻamaloga mulimuli ma toe faʻafou le punavai e toe amata toe gaosia.

Le faʻagasologa o le faʻapipiʻiina o ata

O le auala e totoina ai se ata i PowerPoint o se tasi, ma e faigofie lava.

  1. I le amata, tatou, matua lava, e manaʻomia se ata faʻapipiʻiina i luga o soʻo se paʻu.
  2. A filifilia lenei ata, o se vaega fou e aliali i le pito i luga o le ulutala. "Galulue Faatasi ma Ata" ma faʻamau i ai "Faatulaga".
  3. I le pito o le meafaigaluega i totonu o lenei lisi o le vaega "Tele". O le ki lea tatou te manaʻomia. "Trimming". E tatau ona tuleia.
  4. O se fausaga faʻapitoa patino e aliali i luga o le ata.

  5. E mafai ona suia i le tele, toso ese atu mo faailoga tutusa. E mafai foi ona e gaoioi le ata lava ia i tua o le faavaa e filifili ai le sili ona lelei.
  6. O le taimi lava e uma ai le faʻatulagaina o le faʻavaa mo le taina o se ata, e tatau ona e toe tulei le ki. "Trimming". Pe a uma lena, o le a mou atu tuaoi o le faavaa, faapea foi ma vaega o le ata sa i tua atu o latou. Naʻo le vaega ua filifilia o le a tumau.

E taua le faaopoopo atu afai e te faalauteleina tuaoi pe a faʻapipiʻi i le itu o le ata, o le taunuuga o le a sili ona manaia. O le tele o le tele o le ata o le a suia, ae o le ata lava ia o le a tumau lava. O le a faʻapipiʻiina e se paʻepaʻe paepae i luga o le itu o loʻo tataʻi ai le tuaoi.

O lenei metotia e mafai ai ona e faʻafaigofieina le galuega ma ata laiti e oʻo lava i le puʻeina o le fetuu e mafai ona faigata.

Isi faʻaopoopoga

Faʻaauau foi le faamau "Trimming" E mafai ona faʻalauteleina i le isi lisi mea e mafai ona e maua ai galuega faaopoopo.

Toto i foliga

O lenei galuega e mafai ai e oe ona fai se ata tipi. O iinei, o le tele o tulaga faʻataʻatitia ua tuʻuina mai o ni filifiliga. O le filifiliga filifilia o le a avea o se faʻataʻitaʻiga mo le faʻapipiʻiina o ata. E tatau ona e filifilia le foliga manaomia, ma, afai ua faamalieina oe i le iuga, faigofie ona e kiliki i se isi mea i luga o le ata, sei vagana ai le ata.

Afai e te faʻaogaina isi pepa seia oʻo ina talia suiga (e ala i le kiliki i luga o le faʻataʻitaʻi, mo se faʻataʻitaʻiga), o le mamanu o le a suia lava e aunoa ma le faʻalavelave ma suiga.

Tului, iinei e mafai ona e taina le faila i lalo o le mamanu o le mamanu, lea e mafai ona faʻaaoga mulimuli ane mo le faʻamoemoe talafeagai. Ae ui i lea, e aoga tele le filifilia o se ata mo ia faamoemoega, talu ai o le ata o le faamau o le galuega e ono le mafai ona vaaia.

I le auala, e faʻaaoga ai lenei metotia, e mafai ona e faʻamautuina lena fuainumera Smiley poʻo "Mata ataata" ei ai mata e le o ni pu. Afai e te taumafai e totoina le ata i le auala lenei, o le mata o le a faʻaalia i se lanu eseese.

E taua le maitau o lenei metotia e mafai ai ona e faia se ata sili ona manaia i foliga. Ae e le tatau ona galo ia i tatou o le auala lea e mafai ona e tipi ese ai vaega taua o le ata. Ae maise lava pe afai o le ata o loʻo i ai ni faʻamaumauga tusitusia.

Faʻamau

O lenei mea e mafai ai ona e totoina se ata i se faatulagaga manino. E mafai ona e filifili mai i le telefoni filifilia o ituaiga eseese - mai le masani 1: 1 i le puipui 16: 9 ma le 16:10. O le filifiliga filifilia o le a naʻo le faʻatulagaina o le tele mo le faʻatusa, ma e mafai ona suia ma le lima mulimuli ane.

O le mea moni, o lenei galuega e taua tele aua e mafai ai ona e faʻaaogaina ata uma i le ata i le tutusa o le faatulagaga. E matua faigofie lava. E sili atu le talafeagai nai lo le mataʻituina ma le lima le itu o ata taitasi e te filifilia mo se pepa.

Faatumu

O le isi faatulagaga e aoga ma le tele o foliga. I le taimi lea, o le a faʻaaoga e le tagata faʻaaoga le tele o tuaoi, lea e tatau ona nofoia e le ata. O le eseesega e faapea o tuaoi e le manaʻomia ona faʻamaʻoti, ae faʻaititia, maua o avanoa avanoa.

A maeʻa ona faʻatulagaina tulaga manaʻomia, e tatau ona e kiliki i lenei mea ma o le ata o le a faʻatumu ai le sikuea atoa, o loʻo faʻamatalaina e pito. O le polokalama o le a faʻalautele le ata seia oʻo ina tumu ai le faʻavaa atoa. Le faʻalauteleina o se ata i soʻo se tasi suʻesuʻega o le a leai.

O se metotia patino e mafai ai foi ona e togiina le ata i lalo o le tasi faatulagaga. Ae e le tatau ona e faʻaosoina ata i lenei auala tele - e mafai ona oʻo atu ai i faʻataʻotoga o le ata ma le faʻasalaga.

Le tusitusi

E talitutusa ma galuega muamua, lea e faʻapipiʻi ai foi le ata i le tele o le manaʻoga, ae tumau ai le uluaʻi vaega.

E matua fetaui foi mo le fatuina o ata o foliga tutusa, ma masani ona sili atu ona agavaa. "Faatumu". E ui lava i le malosi, e le mafai ona aloese mai ai.

Le iʻuga

E pei ona taʻua muamua, o le ata ua na o le PowerPoint lava e faʻamalamalamaina, o le uluai lomiga o le a le mafatia i soo se auala. Soo se laasaga e mafai ona saoloto. O lenei auala e saogalemu ma lelei.