Faʻafefea ona liua mp4 i avi i le initaneti


O le Mozilla Firefox browser e aofia ai se numera tele o vaega e tuʻuina atu ai se 'upega tafaʻilagi i le tele o mea. O le asō o le a tatou talanoa e uiga i le faamoemoega o WebGL i Firefox, faʻapea foi ma le auala e mafai ona faʻaaoga ai lenei vaega.

WebGL o se lautusi faʻapitoa e faʻaogaina ai le gaosiga a le JavaScript ma e nafa ma le faʻaalia o ata ata e tolu i totonu o le masini.

I le avea ai o se tulafono, i le Mozilla Firefox browser, o le WebGL e tatau ona gaoioi e ala i le le mafai, ae ui i lea, o nisi tagata faʻaoga e feagai ma le mea moni e le o galue le WebGL i le masini. Atonu e mafua mai i le mea moni o le kata vitio o le komepiuta poʻo le komepiuta e le lagolagoina le saoasaoa o le komepiuta, ma o le mea lea o le a le mafai ai e le WebGL ona le aoga ona ua le mafai.

Faʻafefea ona mafai ai le WebGL i Mozilla Firefox?

1. Muamua, alu i lenei itulau e siaki ai o le WebGL mo lau sailiga o loʻo galue. Afai e te vaʻai i le feʻau e pei ona faʻaalia i le ata sikolasipi i lalo, o mea uma lava ua faatulagaina lelei, ma o le WebGL i Mozilla Firefox o loʻo galue.

Afai e te le vaʻavaʻai i le pusa lapisi i totonu o le masini, ma o se savali sese e aliali mai i luga o le mata, pe afai e le lelei le galue a le WebGL, ona faatoa mafai lea ona e faʻamaonia e le o gaoioi le WebGL i lau sailiga.

2. Afai e te talitonu i le le mautonu o WebGL, e mafai ona e alu i le faagasologa o lona faʻaagaga. Ae ao le i manaʻomia ona faʻafouina Mozilla Firefox i le lomiga fou.

Vaʻai foi: Faʻafefea ona faʻafou Mozilla Firefox

3. I le tuatusi o le Mozilla Firefox, kiliki i le sootaga lenei:

e uiga i: config

O le a faʻaalia e le pupuni se faamalama lapataiga lea e te manaʻomia e kiliki ai le ki. "Ou te folafola atu o le a ou faaeteete".

4. Valaʻau le manoa sailiili ma le kulupu autu Ctrl + F. O le a manaʻomia lou suʻeina o le lisi lenei o faʻamaufaʻailoga ma ia mautinoa o le tau "moni" o le aia tatau lea a le tagata lava ia:

webgl.force-mafai

webgl.msaa-malosi

lafoaʻi faʻamalosia-faʻamalosia-mafai

Afai o le taufaasese "sese" o loʻo i tafatafa o soʻo se faʻafefete, faʻa-lua-kiliki i le paramita e sui ai le tau i le mea manaʻomia.

A maeʻa ona faia ni suiga, tapuni le faʻamalama o le faʻalapotopotoga ma toe amata le 'upega tafailagi. I le avea ai o se tulafono, pe a uma ona mulimuli i nei fautuaga, e lelei tele le WebGL.