Faʻafefea ona teuteu se vaega o VKontakte

Faʻamaumauga ole leai se faʻafitauli e mafua ona o le leai o se algorithm, lea e faʻatatau i le galue i faila musika. O faila faila o lenei ituaiga e masani lava ona ave le tele o avanoa i luga o se komepiuta, ae o mea lelei lelei, e sili atu le lelei o le toe foʻi. Ae ui i lea, e mafai ona e faʻalogologo i na pese e aunoa ma le sau muamua i luga ma le fesoasoani o le leitio i luga o le initoneti, lea o le a talanoaina i lenei tusiga.

Faalogologo i musika ua leai se aoga i le initaneti

O le taimi nei, o le tele o faʻalauiloa o faʻasalalauga e faʻasalalauina ai musika i le faʻalapotopotoga o le FLAC, o le sili ona lauiloa i latou o loʻo fesuiaʻi e ala i le algorithm e leai se aoga, o lea la o le a tatou paʻi atu i luga o le autu o na o na nofoaga ma mafaufau i ni mea se lua. Sei o tatou gaioi vave atu i le auiliiliga o auaunaga i le initaneti.

Tagai foi:
Tatala le faila leo audio a le FLAC
Convert FLAC i le MP3
Faʻafeiloaʻi faila o le FLAC i MP3 i le initaneti

Metotia 1: Vaega

O se tasi o lauiloa telefoni i luga o le initaneti, lea e lagolagosua i le faatulagaga o le FLAC ma le OGG Vorbis, o loo i ai le igoa Sector ma o loo taamilo solo i pese o le pese o na o ituaiga eseese e tolu - Alualu i luma, Space ma le 90s. E mafai ona e faʻalogologo i ala i luga o le upega tafaʻilagi i le fesili e pei ona taua i lalo:

Alu i le 'upega tafaʻilagi a le Vāega

  1. Faaaoga le sootaga i luga e alu i le itulau autu o le saite. Muamua, faʻamaonia le gagana atinaʻe sili ona lelei.
  2. I totonu o le kulupu o loʻo i lalo, filifili le ituaiga e te manaʻo e faʻalogo ai i le auala. E pei ona taua i luga, e na o le tolu ituaiga o loʻo avanoa.
  3. Kiliki le ki talafeagai pe afai e te manaʻo e amata le toe foʻi.
  4. I se isi vaega i luga o le taumatau, ua filifilia le maualuga lelei lelei. Talu mai nei aso tatou te fiafia ai i le leo lelei, e tatau ona e faʻamaʻoti mai le aitema "Le aoga".
  5. I le itu taumatau o se laulau o laina ufiufi mo tulaga lelei taitasi. O lona uiga, faafetai i lenei ata e mafai ona e iloa le leo o le maualuga o le faatulagaga ua filifilia e mafai ona taʻalo.
  6. Faʻaliliuina le Volume e faʻaaoga ai se palota faapitoa i le taumatau o le paʻalo taʻalo.
  7. Kiliki le ki "O le talafaasolopito o le ether"e matamata i le teuina o pese o pese i le aso. O lea e mafai ona e mauaina lau auala e sili ona e fiafia i ai ma saili lona igoa.
  8. I le vaega "Ethernet" O loʻo i ai se faʻatulagaga mo le taina o pese ma ituaiga mo le vaiaso atoa. Faaaoga pe afai e te fia iloa auiliiliga o le polokalama mo aso e sosoo ai.
  9. I le lisi "Musika" E mafai e tagata taʻitoʻatasi ona tuʻuina se talosaga, e ala i le faʻapipiʻiina o ana lava musika, e faʻaopoopo ana pese i lenei faʻalauiloa. E naʻo lou manaʻomia e te ulufale i se vaega itiiti o faʻamatalaga ma saunia auala o se faʻatulagaga talafeagai.

I luga o lenei masaniga ma le vaega o le laitepa ua maeʻa. O lona gaioiga e mafai ai e oe ona faʻalogologo i luga o le initaneti pei o le leai, ona o lea mea e na o oe lava e manaʻomia se fesoʻotaʻiga vavalalata lelei. Pau lava le le lelei o lenei 'upega tafaʻilagi o nisi o tagata faaaoga o le a le maua ni ituaiga agavaʻa iinei, talu ai o latou numera faatapulaa e faasalalauina.

Metotia 2: Leitio Parataiso

I luga o le initaneti e taʻua o le parataiso, e tele auala e faasalalauina ai musika-solo musika poʻo lisi o playlist e faʻafefiloi ai taʻutaʻua taʻutaʻua taʻutaʻua. O le mea moni, i luga o lenei auaunaga, o loʻo i ai i le tagata faʻaaoga se filifiliga o le toe faʻaleleia o le DCAC. Fegalegaleaiga ma le leitio Parakalafa Parakalafa Polokalama Parataiso e foliga faapenei:

Alu i le 'upega tafaʻilagi a le Radio Paradise

  1. Alu i le itulau autu e faʻaaoga ai le sootaga i luga, ona filifili lea o le vaega "Taaloga".
  2. Filifili le ala talafeagai. Faʻateleina le lisi autu ma kiliki i se tasi o filifiliga e tolu e te manaʻo ai.
  3. O le tagata taalo e faʻatino lelei lava. O loʻo i ai se faʻamalositino, toe faʻafoʻi ma le puleaina. O le suiga i le faatulagaga e faia i le kiliki i luga o le afi.
  4. Ua faatagaina oe e faʻasaʻo le tulaga lelei faasalalau, autoplay ma fetuunai le ata faʻataʻitaʻiga o le a tatou talanoaina i lalo.
  5. O le laulau i le itu tauagavale e faʻaalia ai se lisi o auala fiafia. Kiliki ina ia aoao atili.
  6. I le taumatau e tolu koluma. O le muamua e faʻaalia faʻamatalaga faavae e uiga i le pese, ma o tagata ua resitalaina e faʻaaogaina. O le lona lua o se talatalanoaga ola, ma le lona tolu o se itulau mai Wikipedia, lea o loʻo i ai faʻamatalaga e uiga i le tusiata.
  7. Auala "Faʻataʻitaʻiga" aveese uma faamatalaga le talafeagai, tuu ai na o le tagata taalo ma suia taimi i taimi uma.

E leai ni tapulaa ile uepisaite o le Radio Paradise, sei vagana ai na o talatalanoaga ma fuataga e avanoa mo tagata ua resitala. E le gata i lea, e leai se faʻamaonia i le nofoaga, o lea e mafai ai ona e alu saogalemu i lenei leitio ma fiafia e faalogologo i musika.

I luga o lenei mea, ua oʻo mai la tatou tusiga i se iʻuga. Matou te faʻamoemoe o faʻamatalaga na tuʻuina atu e uiga i le leitio i luga o le initaneti mo le faʻalogologo i pese i le fesuiaiga o le fesuiaiga e le gata e manaia mo oe, ae aoga foi. O a matou faʻatonuga e tatau ona fesoasoani ia te oe ia malamalama i le ala e faʻaaoga ai le 'upega tafaʻilagi o auaunaga.

Tagai foi:
Faʻafefea ona faʻalogo i le leitio i iTunes
Talosaga mo le faalogologo i musika i le iPhone