Lisiina o le alatele D-Link DIR-320

O le toʻatele o tagata MS Word e iloa le mea moni e faʻapea, i lenei polokalama e mafai ona e fatuina, faʻatumu ma fesuiaʻi laulau. I le taimi lava e tasi, o se faʻataʻitaʻitusi o le faʻatagaga e mafai ona e faia ni laulau o le faʻamalosi pe faʻamautuina le tele o fuainumera, e mafai foi ona suia ma le lima ia laina. I lenei tusiga laitiiti o le a matou talanoa e uiga i metotia uma e mafai ai ona faʻaititia le laulau i le Upu.

Lesona: Faʻafefea ona faia se laulau i le upu

Faʻaaliga: O le laulau avanoa e mafai ona suia i le pito i lalo ifo o le lanu. Afai o iai i totonu o le laulau ni faʻamaumauga poʻo ni numera faʻamaumauga, o lona tele o le a faʻaitiitia sei vagana ai ua maeʻa ona faʻaogaina faʻamalosi i tusitusiga.

Metotia 1: Faʻaitiitiga o le laulau

I le pito i luga pito i luga o laulau taʻitasi (pe a fai e galue) o loʻo i ai se faʻailoga o lona faʻamau, o se ituaiga o faʻataʻitaʻiga faaopoopo i le sikuea. Faʻatasi ai, e mafai ona e vaʻaia le laulau. I le pito i tua ole itu, pito i lalo taumatau ei ai se sikuea sikuea, lea e mafai ai ona e toe faʻaaogaina le laulau.

Lesona: Faʻafefea ona ave se laulau i le Upu

1. Tuu le taula i luga o le faailoga i le tulimanu pito i lalo o le laulau. A maeʻa ona faʻapipiiina le pepelu o le pepelu i luga o le faʻamaufaʻailoga, ia kiliki i le maka.

2. A aunoa ma le faʻamaloina o le kulimi taumatau agavale, toso le faailoga lenei i le manaʻoga manaʻomia seia oʻo ina faʻaitiitia le laulau i le tele poʻo le laʻititi.

3. Faʻamasala le faamaumatau o le kulu taumatau.

Afai e manaʻomia lenei mea, e mafai ona e faʻatulagaina le tulaga o le laulau i luga o le itulau, faʻapea foʻi ma faʻamatalaga uma o loʻo aofia ai i ona sela.

Lesona: Faʻatulaga le Laulau i le Upu

Ina ia faaitiitia le faasologa o laina po o koluma i upu (pe, i se isi itu, ia na o ni vaovao avanoa e maualalo), e tatau ona e taofia le filifiliga otometi o le tele o le laulau e tusa ai ma anotusi.

Manatua: I lenei tulaga, o lapoa o vaʻa eseese i luga o le laulau e mafai ona ese le iloga. O lenei parameta e faalagolago i le tele o faʻamaumauga o loʻo i ai.

Metotia 2: Faʻaitiitiga faʻaitiitia i le tele o laina, koluma, ma laulau faila

Afai e tatau ai, e mafai ona e faʻamalamalama saʻo saʻo lautele ma maualuga mo laina ma koluma. E mafai ona e suia nei laina i totonu o le laulau.

1. Kiliki le ki o le kuki saʻo i luga o le faʻafanua o le laulau (faʻatasi ai ma le sikuea).

2. Filifili se mea "Ata o le lisi".

3. I le pito muamua o le talanoaga lea e tatala, e mafai ona e setiina le lautele tonu mo le laulau atoa.

Faʻamatalaga: O iunite le tutusa o le centimeters. Afai e talafeagai, e mafai ona suia i pasene ma faʻaalia i le tele o le pasene o le pasene.

4. Lisi o le faʻamalama "Ata o le lisi" - o le "Faʻailoga". I totonu, e mafai ona e faʻamautinoa le maualuga o le maualuga o le laina.

5. I le lisi "Lisi" E mafai ona e seti le lautele o le koluma.

6. O le mea lava e tasi ma le isi lisi - "Cell" - o iinei e te faataatia ai le lautele o le cell. E fetaui lelei le manatu e tatau ona tutusa ma le lautele o le koluma.

7. A uma ona e faia uma suiga tatau i le faamalama "Ata o le lisi", e mafai ona tapunia i le kilikiina o le ki "Lelei".

O le iʻuga, o le ae mauaina se laulau, o elemene taʻitasi o le ai ai ni vaega faʻamautuina.

Metotia 3: Faʻaitiitia laina taʻitasi ma koluma o le laulau

E le gata i le faʻafouina ma le lima o le laulau atoa ma le faatulagaina tonu o faʻailoga mo ona laina ma koluma, i totonu o le Upu, e mafai foi ona e toe faʻafouina laina taʻitasi ma / poo koluma.

1. Faʻafefe se laina poʻo se koluma e faʻaitiitia. O foliga vaaia o le peʻa e sui i le uʻamea e lua itu ma se laina agaʻi i le ogatotonu.

2. Faʻamau le peʻa i le taʻiala manaʻomia e faʻaitiitia ai le tele o laina poʻo laina.

3. Afai e talafeagai, toe fai le gaoioiga lava lea mo isi laina ma / poo koluma o le laulau.

O laina ma / poʻo koluma e te filifilia o le a faʻaititia i le tele.

Lesona: Faʻaopoopo se laina i se laulau i le Upu

E pei ona mafai ona e vaʻai, e le faigata le faʻaitiitia o le laulau i totonu o le Upu, aemaise lava talu ai e mafai ona faia i le tele o auala. O le fea e filifili e mo oe ma le galuega o loʻo e tuʻuina atu.