Faʻatuina Google Translate i totonu o lauiloa


E tele tagata faʻapitoa e masani i le faʻaleleia atili o le Google Chrome browser faʻapipiʻi e pei o AdBlock. O lenei faʻaopoopoga e faʻasaʻoloto ai le faʻaaogaina mai le matamataina o faʻasalalauga i luga o le tele o punaoa a le initaneti Peitai, i lenei tulaga, o le a iloiloina le tulaga pe a talafeagai e mafai ai le faʻaalia o faʻasalalauga i totonu o le AdBlock.

E tele punaoa i luga o le upega tafaʻilagi ua uma ona aʻoaʻoina pe faʻafefea ona fefaʻatauaʻi ma tagata faʻasalalau faʻamau - mo lenei mea, o le avanoa i se 'upega tafaʻilagi' oloʻo puipuia uma pe o iai ni faʻafitauli eseese, mo se faʻataʻitaʻiga, e le mafai ona e faʻaleleia le lelei pe a matamata ata tifaga. Pau lava le auala e faʻasolo ai le tapulaʻa o le taofia lea o AdBlock.

E faʻafefea ona faʻagata le faʻaopoopoga o le adblock?

I le faʻalauteleina o le AdBlock, e tolu avanoa mo le faʻagaoioia o le faʻaaliga o faasalalauga, ia e talafeagai uma i le tulaga.

Metotia 1: Faʻamā le AdBlock i luga o le itulau oi ai

Kiliki le icon AdBlock i le pito i luga o le tulimanu pito i luga o Google Chrome ma i le lisi o le popup up extension menu "Aua e te tamoe i lenei itulau".

I le isi taimi, o le a toe lokaina le itulau, ma o le a faʻaalia le faʻaaliga faatosina.

Metotia 2: Fafo le faʻalauiloa mo le nofoaga ua filifilia

Kiliki i le faʻafanua AdBlock ma i le lisi o pop-up se filifiliga e fiafia ai i le aitema "Aua e te tamoe i itulau o lenei vaega".

O le faamalama o le faʻamaoniga o le a faʻaalia i luga o le lau o loʻo e manaʻomia e kiliki ai le ki. Faʻasalaga.

O le mulimulitaia o le itulau o le a otometi lava ona toe utaina, mulimuli ane o faʻaaliga uma i le nofoaga ua filifilia o le a faʻaalia.

Metotia 3: Ia faʻamaeʻaina le faʻaleleia o galuega

I le tulaga e tatau ona e taofia le taotoga o le AdBlock mo se taimi le tumau, mo lenei mea o le a e manaʻomia, toe kiliki i luga o le masini autu o le masini ma kiliki le ki i le lisi "Faʻasalaga AdBlock".

Mo le toe faʻafouina o le Adblock, i le lisi o faʻaopoopoga e tatau ona e kiliki i le ki "Toe sui AdBlock".

Matou te faʻamoemoe o fesoasoani i lenei tusiga e fesoasoani ia te oe.