Polokalame mo le toe faʻafoʻiina o lepepe o Epson

O le i ai o le i-meli e faʻalauteleina ai avanoa mo galuega ma fesootaiga. Faatasi ai ma isi fesoʻotaiga meli, Yandex.Mail e sili ona lauiloa. E le pei o isi, e faigofie tele ma fatuina e se kamupani Rusia, o lea e leai ni faafitauli ma le malamalama i le gagana, pei o le mataupu i le tele o auaunaga i fafo. E le gata i lea, e mafai ona e fatuina se tala mo le leai o se totogi.

Faamauina i le Yandex.Mail

Ina ia fatuina lau lava pusa mo le mauaina ma le auina atu o imeli i luga o le auaunaga Yandex, e tatau lava ona e faia mea nei:

  1. Tatala le 'upega tafaʻilagi aloaia
  2. Filifili se faamau "Faamauina"
  3. I le faamalama e tatala, e tatau ona e tusia faamatalaga talafeagai ina ia mafai ai ona lesitala. Muamua faʻamatalaga o le a "Igoa" ma "Igoa Mulimuli" tagata fou fou. Fautuaina e faailoa mai lenei faʻamatalaga e faafaigofie atili ai galuega.
  4. Ona tatau lea ona e filifili se saini o le a manaʻomia mo le faatagaga ma le mafai ona lafoina imeli i lenei meli. Afai e te le mafai ona e sau saʻo ma oe, ona fai lea o se lisi o 10 filifiliga, o loʻo avanoa nei.
  5. Ina ia mafai ona e ulufale i lau imeli, e manaʻomia se faʻaumauga. E manaʻomia le umi o lona umi ma ia aofia ai numera ma tusi o tusi resitala eseese, o faʻatagaga faapitoa e faʻatagaina foi. O le sili atu ona faigata o le upega tafailagi, o le a sili atu ona faigata ile mauaina o lau teugatupe e fafo atu. I le toe maua mai o se uputusi, ia toe tusi i le faamalama o loʻo i lalo, i le auala tutusa e pei o le taimi muamua. O lenei mea o le a faʻaitiitia ai le lamatiaga o le sese.
  6. I le iʻuga, e tatau ona e faʻamaonia le numera o le telefoni o le a lafoina i ai le faʻailo, pe filifili le mea "E leai sau telefoni". I le filifiliga muamua, pe a uma ona e ulufale i le telefoni, tataʻi "Maua le numera" ma ulufale i le code mai le savali.
  7. I le leai o se avanoa e ulufale ai i se telefoni, o le filifiliga e ulufale ai "Fesili Puipuia"e mafai ona e tusia oe lava ia. Ona tusi ai lea o le tusitusiga captcha i le pusa oi lalo.
  8. Faitau le maliega o le tagata e faaaoga, ona tusi lea o le pusa ma kiliki
    "Tusi Resitala".

O le iʻuga, o le ae maua lau lava pusa i Yandex. Meli A e muai ulufale i totonu, o le a lua nei feʻau faʻamatalaga ma faʻamatalaga o le a fesoasoani ia te oe e iloa ai galuega autu ma foliga o loʻo tuʻuina atu e lau faʻamatalaga.

Fatuina lau lava pusameli e faigofie tele. Ae ui i lea, aua nei galo ia faamatalaga na faʻaaogaina i le taimi o le lesitala ina ia e le toe faʻaaogaina le toe faʻaleleia o tupe.