Faaaogaina o taʻiala i Microsoft Excel

O nisi tagata talitonu e talitonu o le taula i luga o le mata e tali vave lemu i le gaioiga o gaoioiga poʻo, i se isi itu, vave vave. O isi tagata o loʻo i ai fesili e uiga i le saoasaoa o kuluma i luga o lenei masini poʻo le faʻaalia o le faʻaogaina o le uili i luga o le lau. O nei fesili e mafai ona foia e ala i le fetuʻunaʻi o le lagona o le kiore. Sei o tatou vaʻai pe faʻapefea ona faia lenei mea i le Windows 7.

Faatulagaga o le Mouse

O le faʻaogaina o le masini "Mouse" e mafai ona suia ai lagona o elemene nei:

  • Faʻailoga;
  • Uili;
  • Pātini.

Sei o tatou vaʻai pe faʻapefea ona faia lenei faʻatinoga mo elemene taʻitasi eseese.

Suʻe i mea e faʻaaoga ai le kiona

Ina ia faʻapipiʻi mea uma o loʻo i luga, muamua e tatau ona e alu i le faamalama o meatotino o le kiore. O le a tatou malamalama i le auala e faia ai.

  1. Kiliki "Amata". Saini "Lisi Pulea".
  2. Ona alu lea i le vaega "Meafaigaluega ma leo".
  3. I le tatalaina o le faamalama i le poloka "Meafaigaluega ma Lolomitusi" kiliki "Moli".

    Mo i latou e le o masani e taitaia le vao "Lisi Pulea", o loʻo i ai foi se auala faigofie e sui ai le faamalama o meatotino. Kiliki "Amata". Faʻamau se upu i le fanua suʻesuʻe:

    O le kiore

    Faatasi ai ma taunuuga o taunuuga sailiili i le poloka "Lisi Pulea" o le ai ai se elemene o loʻo taua "Moli". E masani lava o le pito i luga o le lisi. Kiliki i luga.

  4. A maeʻa ona e faʻatino se tasi o nei algorithms e lua o gaioiga, o le a tatalaina se faamalama o meatotino o le kiona i ou luma.

Faʻasalalauga mataʻituina fetuunaiga

Muamua, seʻi o tatou iloa pe faʻafefea ona fetuʻunaʻi le mataʻituina o le mata, o lona uiga, fetuutuunai le saoasaoa o le fetuu e fesoʻotaʻi atu i le sosolo o le kiore i luga o le laulau. O lenei vaega autu e sili ona fiafia i le tele o tagata e faʻaogaina le popolega e uiga i le mataupu na faʻalauiloa i lenei tusiga.

  1. Alu i le lisi "Faʻasologa o Faʻamatalaga".
  2. I le vaega tatala o meatotino i le poloka poloka "Feʻaveaʻi" o loʻo i ai se faʻataʻaiga e taʻua "Faʻasaʻo le faʻasolosolo o le mata". E ala i le tosina atu i le itu taumatau, e mafai ona faʻateleina le saoasaoa o le faʻaogaina o le fetuu e faʻatatau i le gaoioi o le kiore i luga o le laulau. Faʻasaga lenei slider i le agavale, i le isi itu, faʻagesegese le saoasaoa o le fetuu. Fetuunai le saoasaoa ina ia faigofie mo oe ona faʻaaoga le masini faʻaopoopo. A uma ona faʻamaeʻaina tulaga talafeagai, aua nei galo e taomi le ki. "Lelei".

Toe fetuʻunaʻi fetuunaiga o le uila

E mafai foi ona e fetuunai le lagona o le uili.

  1. Ina ia faia manipisi i le faʻatulagaina o le elemene tutusa, alu i le lisi o meatotino, lea e taʻua "Uili".
  2. I le vaega e amataina, e lua poloka o taʻaloga e taʻua "Faʻasalalau Vertical" ma Faʻasalalau Faʻaaliga. I poloka "Faʻasalalau Vertical" e ala i le fesuiaiga o le leitio, e mafai ona faamaʻoti mai pe o le a le mea tonu e mulimuli i le uili o le uili ia kiliki: kili le itulau i luga i luga i luga i luga o le tasi lauulu poʻo le numera o laina. I le tulaga lona lua, i lalo o le parakalafa, e mafai ona e faʻamaonia le numera o laina taʻavale e ala i le taina o numera mai le komepiuta. O le faaletonu e tolu laina. O iinei foi e faataitai e faailoa ai le numera sili ona lelei mo oe lava ia.
  3. I poloka Faʻasalalau Faʻaaliga faigofie atu. I totonu o le fanua e mafai ona e ulufale i le numera o faailoga taʻavale taʻavale pe a faʻapipiʻi le uili i le itu. O le faaletonu e tolu ni tagata.
  4. A uma ona faia tulaga i lenei vaega, kiliki "Faaaoga".

Fetuunai le lagona o le ki

Ma le mea mulimuli, ia e tilotilo i le faʻaogaina o le lagona o le kulimi kiore.

  1. Alu i le lisi "Polofiti o le komi".
  2. O iinei tatou te fiafia ai i poloka poloka. "Faanatinati le saoasaoa". I totonu, e ala i le tosoina o le sikuea, o le vaitaimi i le va o kiliki i luga o le faamau ua seti ina ia faaluaina.

    Afai e te tosoina le palota i le itu taumatau, ina ia mafai ai ona maimoa le faaluaina e le masini, e tatau ona e faaitiitia le va i le va o masini patipati. A e tosoina le uila i le itu tauagavale, ae ese, e mafai ona e faateleina le va o le kiliki ma le kiliki-lua o le a faitauina pea.

  3. Ina ia mafai ona e iloa pe faapefea ona tali atu le polokalama i lau saoasaoa e lua-kiliki i se tulaga faasee, ia faalua-kiliki i le afifi-like icon i le itu taumatau o le tagata faasee.
  4. Afai e tatalaina le pusa, o lona uiga o le polokalama na faitauina lua kiliki oe na e faia e fai ma kiliki faalua. Afai e tumau pea le faʻasalalauga i le tulaga tapunia, ona tatau lea ona faʻaitiitia le vaeluaga i le va o kiliki, pe toso faʻataʻitaʻi i le agavale. O le filifiliga lona lua e sili ona lelei.
  5. A maeʻa ona e filifilia le tulaga sili ona lelei o le tagata faasee, faila "Faaaoga" ma "Lelei".

E pei ona mafai ona e vaʻaia, fetuunai le lagona o elemene eseese o le kiota e le faigata tele. O faʻatulagaga i le fetuutuunaiga o le faʻasologa, o le uili ma faʻamau i luga o le faamalama o ona meatotino. I lenei tulaga, o le faitalia autu mo le faʻalogo o le filifilia lea o laina mo fesoʻotaʻiga ma le masini faʻaopoopo o se tagata faapitoa mo le sili atu ona faʻalelei le galuega.