Etcher - free multiplatform program e fatu ai se taʻavale lele

O polokalame lauiloa mo le fatuina o masini komepiuta puʻepuʻe e tasi le toe faʻasologa: i totonu ia i latou e toetoe lava a leai se mea faapena o le a maua i fesuiaiga mo Windows, Linux ma MacOS ma o le a tutusa le faiga i nei faiga uma. Ae ui i lea, o loʻo i ai pea ia 'auʻaunaga ma o le tasi oi latou o Etcher. Ae paga lea, o le a mafai ona faʻaaogaina i na o se numera tele o faʻaaliga.

I lenei iloiloga faigofie, faʻapuupuu e uiga i le faʻaaogaina o se polokalama e leai se totogi e fatuina ai le masini faʻaleleia a le Etcher, o lona lelei (o le mea taua tele ua uma ona matauina i luga) ma se tasi mea taua tele. Vaʻai foi: O polokalama sili mo le fatuina o se masini faʻaleleia taavale.

Faʻaaogaina o Etcher e fatu ai le USB puʻe mai le ata

E ui i le toesea o le gagana Rusia i le polokalama, ou te mautinoa e leai se tasi o faʻaaogaina o le ai ai ni fesili e uiga i le auala e tusia ai se siaki pulou USB i Etcher. Ae ui i lea, ei ai ni nuances (o mea ia e le atoatoa), ma ao le i faia, ou te fautuaina le faitau e uiga ia i latou.

Ina ia mafai ona fausia se eletise kilivala USB i Etcher, o le a e manaʻomia se ata faʻatulagaga, ma o le lisi o faʻatulagaga lagolago e malie - o ISO, BIN, DMG, DSK ma isi. Mo se faʻataʻitaʻiga, atonu e mafai ona e faia se MacOS bootable USB flash drive i Windows (Ou te lei taumafai i fafo, ou te leʻi mauaina ni iloiloga) ma o le a mautinoa lava e mafai ona e tusia se pulupulu faʻapipiʻi Linux mai MacOS poʻo soʻo se isi OS (O loʻo oʻu tuʻuina atu nei filifiliga, e masani ona masani ai).

Ae o ata o le ata, o le mea e leaga ai, e le lelei le polokalama - Ou te leʻi puleaina e tusi i lalo soo se tasi oi latou, o se taunuuga, o le faagasologa e manuia, ae o le taunuuga o se Lisa flash drive, lea e le mafai ona e taʻavale mai.

O le faʻatinoga ina ua maeʻa le faʻalauiloaina o le polokalama o le a faapenei:

  1. Kiliki "Filifili Ata" ma faʻamaonia le ala i le ata.
  2. A maeʻa ona filifilia se ata, o le polokalama o le a faʻaali atu ia te oe se tasi o pupuni i le ataata i lalo, e foliga mai o le a le mafai ona e tusia lelei, pe a maeʻa le pueina o le a le mafai ona faʻalo mai le masini faʻaleleia. Afai e leai ni savali faapena, e foliga mai, o mea uma lava ua faatulagaina.
  3. Afai e te manaʻomia le suia o le avega mo le pueina, kiliki le suiga i lalo o le elemene ave taavale ma filifili se isi taʻavale.
  4. Kiliki "Flash!" Le amata amataina. Manatua o faʻamatalaga i luga o le avega o le a faʻamutaina.
  5. Faatali seiloga ua maeʻa le faʻamaumauga ma siakiina le siakiina o le moli faamalama.

O se taunuuga: o le polokalama e i ai mea uma ina ia mafai ai ona tusia faʻamaumauga o Linux - o loʻo tusia lelei ma galulue mai lalo o Windows, MacOS ma Linux. O ata Windows i le taimi nei e le mafai ona faamaumauina (ae ou te le puleaina o se avanoa faapena o le a tulai mai i le lumanaʻi). Faamaumau MacOS e lei taumafai.

E iai foi iloiloga na faaleagaina e le polokalame le drive USB flash (i laʻu suega na na ona aveesea ai le faila o le faila, lea na foia e ala i le faatulagaina faigofie).

Download Etcher mo OS taʻutaʻua uma o loʻo avanoa mo le saʻoloto mai le laiga aloaia //etcher.io/