Faʻamatalaina o le numera telefoni mai VKontakte

I luga o le upega tafaʻilagi VKontakte numera telefoni o se vaega taua o soʻo se itulau e nafa ma le saogalemu o teugatupe. O le iʻuga, o telefoni taʻitasi na faʻaaogaina e iai le tele o tapulaa eseese i le toe faʻaitiitia.

Faʻamaumauga o numera numera VK

O le autu o lenei tusiga e talafeagai na o na tulaga pe ae taumafai e nonoa se numera telefoni ua uma ona faʻaaoga i se itulau. E mafua mai i le mea moni e faapea, faatasi ai ma le uluaʻi faʻaopoopoga o se numera fou fou, o le a leai se taimi faatapulaaina.

I se tulaga na e faʻamalo ai se itulau le talafeagai ma fuafuaga e fatu ai se mea fou, faʻaaoga le numera telefoni tuai, o le taimi faʻatali manaʻomia o le 7 masina. O lenei vaitau e manaʻomia mo le aveesea atoa o le teugatupe mai le faʻamaumauga.

Vaʻai foi: E faʻapefea ona tape le itulau VK

O le faʻaitiitiga o le taimi e faʻatali ai e mafai ona mafai pe a fai o le fuainumera e faʻasaʻo mai le faʻamaonia i le faʻailoga patino. O lona uiga, e manaʻomia ona suia le numera manaʻomia i se tasi ma seiloga pe a maeʻa le faʻaaogaina o le itulau.

I le tulaga ua faʻamatalaina i luga, o le taimi faʻatali e toe faʻamautu i le leai, ma o le faʻamaonia e mafai ona vave maua i luga ole talosaga. Peitai, e taua le manatuaina e aunoa ma se faʻamaoniga faaopoopo o le suiga i numera, e 14 aso.

Vaʻai foi: Faʻapefea ona tatalaina le numera telefoni VK

Numera o loʻo fesoʻotaʻi i nisi o taimi, e tusa lava pe tele vavave, e otometi lava ona poloka i le masini. E leai se tui poʻo se faʻaolaina o se telefoni feaveaʻi, ma pe a taumafai e faia lenei mea, o le a faʻaalia se faʻaaliga talafeagai.

Matou te faʻamoemoe o lenei faatonuga ua taliina le fesili e te fiafia i ai. A leai, ia faʻamalamalama auiliiliga i faʻamatalaga.