Skype mataupu: paʻepaʻe papaʻe

Talu ai nei, e toetoe lava o tagata uma e faʻaleleia falemaʻi ma tina papaʻa e fesoʻotaʻi le fa. O le fa lona faʻailoga e galue o se pule ma faia le galuega o le fetuunaiga o le saoasaoa o le saoasaoa, lea e mafai ona e faitau faʻamalamalama i totonu o la tatou isi tusiga. E le gata o le BIOS e pulea le saoasaoa i le faigamalo aunoa - o le faʻatinoga tutoatasi o lenei taʻavalega o loʻo maua foi, lea o le a tatou talanoaina mulimuli ane.

Polokalame faʻavavevave faʻamalosi o le CPU

E pei ona lauiloa, o le tele o tagata e masani ona faʻaeʻe i le komipiuta. Sei o tatou mafaufau muamua i le maaleale autu - o le CPU cool cool. O lenei tagata e maua ai le na o le vaʻaia o le ea, ae faʻaititia ai foi le vevela ona o le 'apamemea, pe afai ei ai, e moni. O loʻo i ai polokalama faapitoa ma le firmware firmware e mafai ai e oe ona faʻateleina le saoasaoa o le suiga. E le gata i lea, e mafai ona faatino lenei faiga e ala i le BIOS. Mo faʻamatalaga auiliili i lenei autu, tagaʻi i isi mea.

Faitau atili: Faateleina le saoasaoa o le tagata e toʻafilemu i le gaosiga

Afai o le siʻitia o le saoasaoa e manaʻomia i le tulaga o le le lava o le mafanafana, ona faʻaitiitia ai lea o le faʻaitiitia o le eletise ma alaga mai fafo mai le iunite. O ia tulafono faatonutonu e faia i se faiga tali tutusa e pei o se siitaga. Matou te fautuaina oe e ole atu mo se fesoasoani ia matou mea eseese. O iina o le ae maua ai se faʻamatalaga auiliili e faʻaitiitia ai le saoasaoa o lau o le CPU.

Faitau atili: Faʻafefea ona faʻaitiitia le saoasaoa o le tagata e toʻafilemu i luga o le gaosiga

O loʻo i ai foi se numera o polokalama faʻapitoa. Ioe, SpeedFan o se tasi o filifiliga pito sili ona lauiloa, ae ui i lea, matou te fautuaina oe ia faamasani oe lava i le lisi o isi polokalame mo le fetuunaiga o le saoasaoa o le tagata.

Faitau atili: Polokalame mo le puleaina o tagata tausi maʻi

I le tulaga pe ae tausia pea faafitauli i le faiga o le vevela, atonu o le mataupu e le o se mea e sili ona lelei, ae, mo se faʻataʻitaʻiga, i le paʻu vevela mago. O se auiliiliga o lenei mea ma isi mafuaʻaga o le overheating o le PPU ua faitau.

Vaʻai foi: Fofo le faafitauli o le faʻaoʻoina o le gaosiga

Fetuunaiga o feteenaiga o le tagata e faʻaleleia le tino

O faʻamatalaga na muamua atu e fetaui lelei mo tagata e faʻapipiʻiina mea e fesoʻotaʻi atu i fesoʻotaʻiga i luga o le laupapa. Ou te fia gauai faapitoa atu i le polokalama SpeedFan. O lenei tali e mafai ai e oe ona fetuutuunai le saoasaoa o soo se fesoʻotaʻiga faʻatasi. O le mea autu - e tatau ona fesootai i le laupapa, ae le o le eletise.

Faitau atili: Suiga o le saoasaoa o le tagata e faʻaleleia e ala i le SpeedFan

I le taimi nei, o le tele o gaioiga o loʻo faʻapipiʻiina i le mataupu e faʻaaogaina mai le eletise mai Molex poʻo seisi faʻataʻitaʻiga. I tulaga faapena, o le taofiofia o le saosaoa o le le talafeagai. Malosiaga i se ituaiga elemene e maua i taimi uma i lalo o le voltage tutusa, lea e galue ai i le malosiaga atoa, ma o lona tele o lona taua e 12 volts. Afai e te le manaʻo e faʻatau soʻo se vaega faʻaopoopo, e mafai ona e suia le itu fesoʻotaʻi e ala ile liliu lea o le uaea. O lea o le malosi o le a paʻu i le 7 volts, lea e toetoe lua taimi e itiiti ifo nai lo le maualuga.

I se vaega faaopoopo, o lona uiga o le gagana - o se masini faapitoa e mafai ai e oe ona faʻafetaui le saoasaoa o le suiga o tagata e faʻaleleia le tino. I nisi o taugatagata o lea elemene ua uma ona fausia i totonu. E i ai foʻi faʻapitoa faʻapitoa mo le faʻafesoʻotaʻi i le tina ma isi tagata fiafia. O ia ituaiga masini e iai lana lava fuafuaga o le fesoʻotaʻiga, o le mea lea, faʻafesoʻotaʻi le tusi mo le mataupu ina ia maua uma auiliiliga.

I le maeʻa ai o le fesoʻotaʻiga, o le suiga i tau faʻatinoina e faʻatinoina e ala i le suiina o le tulaga o tagata e feʻaveaʻi taavale. Afai ei ai le eletise eletise, ona faʻaalia loa lea o le vevela o loʻo iai i totonu o le iunite.

E le gata i lea, o isi faʻasalalauga faʻapisinisi e faʻatau atu i le maketi. O loʻo tuʻuina i totonu o le mataupu i auala eseese (faʻalagolago i le ituaiga o mamanu) ma fesoʻotaʻi atu i tagata e faʻaleleia le fale e ala i le faʻapipiʻiina o laina. E masani lava ona alu faʻatasi i totonu o le atigipusa le faʻasologa o fesoʻotaʻiga, o lea e le tatau ona i ai ni faʻafitauli.

E ui lava i le lelei o le gaganabas (faigofie o le faʻaaogaina, faʻatautaia vave o meaola uma, siakiina o le vevela), o lona le lelei o le tau. E le o tagata uma e faʻaaogaina le tupe e faʻatau ai sea masini.

O lenei ua e iloa auala uma e mafai ona faʻaaogaina ai le saoasaoa o le fesuiaiga o lauulu i luga o tagata komipiuta eseese. O fofo uma e eseese i le faigata ma tau, o lea e mafai ai e tagata uma ona filifili le filifiliga sili mo i latou lava.