Zoom Player 14.1.0


O le aufaasālalau o le aufaasālalau maualuga o le faavae lea mo le matamata lelei i le matamata i tifaga po o le faalogologo i musika i lau komepiuta O le mafuaaga lena e tatau ai ona faʻalatalata i le filifiliga a le tagata taalo ma ona tiute uma. O aso nei o le a tatou talanoa e uiga i le aufaasālalau o le aufaasālalau Zoom Player.

Zoom Player o se tagata taʻalo faasalalau taʻutaʻua mo Windows OS, lea e tele galuega ma foliga e faʻamautinoa ai le toe faʻafoʻisia lelei o faʻamaumauga a le aufaasālalau.

Lagolago mo se lisi tele o faʻatulagaga

Zoom E faigofie lava ona tatalaina e le tele o leo ma vitio. O faila uma e tatalaina e le polokalama e aunoa ma ni faafitauli ma taʻalo e aunoa ma le tolopo.

Seti leo

Ina ia mafai ona ausia le leo ole manaʻoga pe a taʻalo i lenei tagata taʻavale, ua saunia se faʻamaufaʻailoga e 10-bandia iinei e mafai ai ona faʻalogo lelei. I le faʻaopoopoga, e tele filifiliga mo seti faʻamaʻosaʻo ua saunia, lea o le a faʻatagaina ai le le faʻaalu le taimi i luga o faʻamatalaga leo leo.

Lanu lanu

O se meafaigaluega laiti e mafai ai e oe ona faʻalelei le lelei o ata e ala i le suia o le malamalama, vaʻaia, saturation, ma isi mea faʻataʻitaʻi.

Fatuina o lisi o lisi

O se lisi o se meafaigaluega sili mo le fatuina o se lisi i le faasologa e manaʻomia.

Filifiliga o alaga leo

Afai o le vitio ua e tatalaina o loʻo i ai pe lua pe sili atu alaleʻa, ona o le alu i le lisi o le Zoom Player, e mafai ona e fesuiai i le va o latou, filifili se filifiliga faaliliuga faʻanoanoa.

Mataupu taʻavale

O tifaga uma i le tagata o le aufaasālalau e aofia ai le tele o mataupu ia e mafai ona e faʻataʻitaʻia lelei le uia i le ata.

Taʻalo taʻavale tala

Ulufale i totonu o le polokalama, mo se faʻataʻitaʻiga, i luga o se vitio YouTube, mulimuli ane e mafai ona e amata matamata saʻo mai le vitio mai le faamalama o le Zoom Player.

Mode DVD

Afai e te manaʻo e momoli se DVD po o le Blu-ray i lau komepiuta, ona vaʻaia lea o se DVD faapitoa mo le tagata taalo e faʻatino lenei galuega.

Suiga i le vaega o le fuainumera

Faʻaliliu vave le tulaga faʻatusatusaga e faʻalagolago i lau mata, ata vitio, poʻo manaʻoga.

Faʻapitoa:

1. Lelei lelei ma faʻatinoga;

2. E i ai se faʻataʻitaʻiga.

Faʻafitauli:

1. I le taimi o lenei tusitusiga, o le tagata taalo na le lelei lona galue i le Windows 10;

2. E leai se lagolago mo le gagana Rusia.

Zoom O le au taalo o se tagata taalo lelei tele, lea e sili atu ona atagia ai le leai o se lagolago mo le gagana Rusia. E faʻamoemoe, o lenei mea leaga o le a vave ona maeʻa.

Faʻalogo faʻasalalauga o Zoom Player

Faʻalogo i le lomiga lata mai o le polokalama mai le nofoaga aloaia

Crystal player Vaevaega DivX MKV Player Failautusi faasalalauga a le Windows

Faasoa atu le tusiga i fesoʻotaʻiga faʻasalalauga:
Zoom Le 'au o le tagata taʻalo o le aufaasālalau e lagolagoina le toetoe lava o faila faila faila i aso nei. Faʻafetai i le galuega a le ZOOM e faʻaleleia le lelei o le ata televise.
Faigaluega: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Category: Iloiloga Polokalame
Faʻapupula: Infomatrix
Tau: $ 30
Toa: 28 MB
Gagana: Igilisi
Version: 14.1.0