Faʻafefea ona faʻapipiʻi pe suia le screensaver o le Windows 10

I le le mafai, i le Windows 10, ua le atoatoa le puipui (screensaver), ma o le saofaga i le seti screensaver e le o manino, aemaise lava mo tagata na muamua galue i le Windows 7 poʻo le XP. Ae ui lava i lea, o le avanoa e tuʻu (pe suia) le faʻamalama e tumau ma e faia faigofie, lea o le a faʻaalia mulimuli ane i faatonuga.

Manatua: o nisi tagata faʻaaoga e malamalama i le screensaver e pei o le pepa o tala faasolopito (background) o le laulau. Afai e te manaʻo e suia le talaaga o le komepiuta, ona faigofie lea: kiliki i luga o le komepiuta, filifili le lisi o le "Taʻutinoina", ona seti lea o le "Photo" i tua o le ata ma filifili le ata e te manao e faʻaaoga e pei o le pepa.

Suʻe le puipui puipui Windows 10

Ina ia mafai ona e ulufale i totonu o le Windows 10 screensaver settings, e tele auala. O le mea sili ona faigofie ia i latou o le amata amataina lea o le upu "Screen Saver" i le sailiga i luga o le faletusi (i lomiga lata mai o le Windows 10 e le o iai, ae afai e te faʻaogaina le sailiga i Tua, o le mea e manaʻo ai e iai).

O le isi filifiliga o le alu i le Nofoaga Faʻatonutonu (ulufale i le "Panel Control" i le sailiga) ma ulufale i le "Screen Saver" i le sailiga.

O le auala lona tolu e tatala ai le puipui puipui puipui o le taomi lea o le Win + R i luga o le piano ma ulufale ai

pulea desk.cpl, @ screensaver

O le a e vaʻaia le faʻatalamaina o le faʻamalama o le screen screen sa i ai i lomiga muamua o le Windows - iinei e mafai ona e filifilia se tasi o sapalai matala, ma seti ona vaevaega, seti le taimi e maeʻa ai.

Manatua: E le mafai, i le Windows 10, ua setiina le mata e tape ai le mata pe a mavae sina taimi e le toaga ai. Afai e te manaʻo e le paʻu le lau, ma faʻaalia le screensaver, i le matala e tasi o le matala o mata, kiliki "Suiga suiga o le eletise", ma i le isi laasaga, kiliki "Faʻasolo le faʻaaliga faʻaali".

E faʻapefea ona e faʻapipiʻi i luga o laufanua

Screensavers mo le Windows 10 o faila lava ia e tasi ma le .scr faʻaopoopoga e pei o lomiga muamua o le OS. O le mea lea, masalo, e tatau foi ona galulue tagata uma e siakiina mai polokalama muamua (XP, 7, 8). Faʻasalalau faila o loʻo i totonu o le pusa C: Windows System32 - o le mea lea e tatau ona kopiina ai le screensavers i se isi mea e tatau ona kopiina, lea e le oi ai a latou lava faʻapipiuta.

O le a ou le taʻu igoa o saite mo le download, ae e tele naua i luga ole Initaneti, ma e faigofie ona maua. Ma o le faapipiiina o le screensaver e le tatau ona avea ma se faafitauli: afai o se mea e teu ai, taʻe, pe a na o se .scr faila, ona kopi lea i le System32, ona sosoo ai lea ma le isi taimi e te tatalaina ai le mata o le faasologa, e tatau ona aliali mai se fofo fou.

E taua tele: Faʻamatalaga mataʻitusi .scr faila o polokalama masani a le Windows (o lona uiga, i totonu o le fatu, tutusa ma faila faila), ma nisi galuega faaopoopo (mo le faʻasoa, faatulagaga parameter, alu ese mai le screensaver). O lona uiga, o nei faila e mafai foi ona i ai ni galuega leaga ma o le mea moni, i luga o nisi o nofoaga e mafai ona e sii mai se siama i lalo ole foliga o se pusa puipui. O le a le mea e fai: a uma ona e siiina le faila, aʻo leʻi kopiina i le system32 poʻo le lalagaina i se kiliki faalua o le kiore, ia mautinoa e siakiina i le virurtotal.com auaunaga ma vaʻai pe a le mafaufauina ana mea leaga.