10 taʻaloga e sili ona lelei i PC: Gas i le fola!

O faʻatautaia o taʻavale ma masini i luga o komepiuta a le tagata lava ia o loʻo manaʻomia i latou e fiafia e faʻasese taavale vaʻavaʻa i auala vaapiapi o megalopolises, auala faʻataʻavalevale ma ala tetele. O le tino ma le saoasaoa o le saoasaoa o le valea ma le fai ma vaisu i taaloga, ma isi ituaiga uma pe a uma le taʻavale e foliga lemu ma vaivai. O taʻaloga sili o taʻavale i PC e alu ese mai le au taʻalo sili atu ma le tasi le itula o le taimi avanoa, ma e aoga.

O le anotusi

  • Manaomia mo le Saosaoa: Sili e Manaʻomia
  • Folafola atu 2
  • Taʻavale Taʻavale: Gagana
  • F1 2017
  • Avetaavale: San Francisco
  • Manaomia mo le Saosaoa: Lalolalo 2
  • Manaomia mo le Saosaoa: Sii
  • Paʻu palata
  • Pusa o Taavale 2
  • Forza Horizon 3

Manaomia mo le Saosaoa: Sili e Manaʻomia

Manaomia mo le Saosaoa: Le tele o le manaʻo - o le sili atu le faʻatau atu o le laʻasaga o le televave Need for Speed

O le Manaomia o le Saosaoa lauiloa e iloa e le nuʻu atoa. Ma o tagata fiafia o le taʻavale, ma na o tagata alolofa i le faʻaaluina o taimi i le komepiuta iloa lenei ituaiga. O se tasi o poloketi aupito sili ona leotele ma tele naua o lona taimi o le Manaomia mo le Taimi: Le tele o le manaʻo. O lenei taaloga na ofoina atu ai tagata taʻavale e taʻavale solo i alatele o le taulaga ma valea le tulimataʻi ma le auai o leoleo.

E tusa ai ma le fuafuaga, o le tagata autu e tatau ona oʻo i le mea muamua, o le lisi lanuuliuli o le au faimalaga, o le taulaga o Rockport. I le pito i luga, na nofo ai Reyzor - o le tagata lauiloa o le na fausiaina le toa ma ave lana taavale. O lenei o le tagata taalo e tatau ona agai atu i Olympus mai le pito i lalo, faasolosolo malie le taʻavaleina o isi tagata o le lisi.

Manaomia mo le Saosaoa: O le tele o manaʻoga na ofoina atu le tele o taavale, o le fiafia, o le leo tele ma le taʻalo fiafia, lea na faʻapotopoto ai le taʻaloga masani, le faia o galuega faapitoa ma le taʻaloga ma leoleo.

Folafola atu 2

I le Flat Out 2 o le avanoa e pasi ai le taaloga i luga o se lalolagi poʻo faʻalapotopotoga faʻapitonuʻu na faʻaalia.

O se isi malo mai le taimi ua tuanaʻi. Matagofie Matagofie E lua ituaiga eseese e ese mai le lauiloa Taua o le Saosaoa. O le au atinaʻe o lenei taʻaloga na faʻalagolago i le taʻavale faʻataʻitaʻiga i taʻavaʻavavevavevave, lea e mafai ai ona mimilo ma lana taavale, ma le taavale a le paaga. Ioe, o nei mea uma e tupu i lalo o musika malosi ma le fegalegaleaiga.

I luga o le auala, e mafai e le tagata taʻavale ona faʻafeiloaʻi paʻu, avetaavale uta ma se faaputuga o ogalaau ma isi faʻalavelave, lea, e mafai, e mafai ona lafo i luga o le ala i le taimi o le taʻaloga. O faʻaleleia atili auala faʻalelei ua mafai ai ona e lagona oe lava i le tulaga o se mea faʻapitoa: e mafai e taʻaalo ona faia se tauvaga i le initaneti e iloa ai po o ai o le a manumalo i se mamao tele, alu ese mai le matagi. O le Flat Out 2 atoa lenei.

Taʻavale Taʻavale: Gagana

Taʻaloga tele i le Taʻavale Taʻavale: Grid na faatagaina le taʻaalo 12 e taaalo i le taimi lava e tasi

O se fefaʻasoaʻiga saʻo o le taʻavale i le auala e taʻavale ai ma tauvaga aloaia. I luga o le taʻavale o le taaloga Taʻavale Taʻavale: Grid, e mafai ona e fatuina se mea moni, ae o lenei faasologa o taʻavale e faʻamalosia ai taʻaloga faaletulafono. I tua atu o le uili o se taavale taʻavale, o le ae lagona le pei o se taʻavale na maua i se siamupini maoae.

E te faʻamoemoe e faʻataʻapeʻapeʻa solo i luga o taʻaloga lauiloa! O le mea moni, o le a le mafai ona e faʻafefeteina ma le faʻalogo mai fafo, ma o le filifilia o taavale mo le taʻavale e le mafai ona faʻamalieina le eseesega, ae o le taʻaloga moni ma le atamai atamai faʻapitoa o le a le mafai ai ona e le fiafia. E le gata i lea, o le Avetaavale Taʻavale: Grid o se tasi lea o taʻaloga muamua o le taʻavale lea na faʻataga ai tagata taaalo e faʻamalosi i taimi ua tuanai e faasaʻo ai se mea sese i luga o se paʻu.

O ituaiga uma, taʻavale, 'au, taavale ma tagata lagolago i le taaloga e moni.

F1 2017

F1 2017 - o auiliiliga lelei ia o tagata taʻitoʻatasi ma le taavale, faʻapea foʻi ma mea e fiafia i ai mo le taʻavale

O le simulator o le lauiloa taʻutaʻua Formula 1 e faʻaalia i le tagata taalo le lagona o le auai i le taʻaloga sili ona lauiloa i le lalolagi. O le poloketi o le 2017 ua manatu o se tasi o le sili ona faamanuiaina. Na mafai e tusitala ona faʻatinoina se ala felagolagomaʻi felagolagomaʻi: o oe ma lau uo e mafai ona avea ma vaega o le 'au e tasi ma tau mo taʻitaʻi i le vaitau.

F1 2017 ua faʻaalia e ia le maualuga tele o le pulea o le taavale, ona o soʻo se tulaga le lelei e mafai ona lafoina ai se taavale i totonu o se alavai. Ae peitai, o le mea autu i le taaloga o le agaga e le mafaamatalaina lea eo faatasi ma le tagata taaalo i le gasologa o galuega, agavaa ma le taamilosaga autu, pe a osofaia e le lalolagi lauiloa i le taua mo le tulaga.

Avetaavale: San Francisco

Avetaavale: O San Francisco o le vaega lona lima o le faasologa o taʻavale Taʻavale.

Avetaavale: O San Francisco e tatau ona avea o se tasi o laiga e le masani ai i le talafaasolopito o le alamanuia. O lenei poloketi o loʻo i ai se fuafuaga maualuga ma se seti sili o seti o taʻaloga. O le poloketi o loʻo faʻamatala mai ai John Tanner, o loʻo i ai se faʻalavelave ma maua ai le avanoa i foliga o se agaga e alu atu ai i totonu o tino o avetaavale i le aai atoa. I lenei fomu, o le tagata autu e taumafai e saili le tagata na sosola ese, i le fesoasoani tutusa i tagata o San Francisco.

Avetaavale le au taʻaalo e faʻafeiloaʻi i taimi uma i feagaiga fou o taʻaloga, ofo atu e ave se taavale e nonofo ai le tele o tagata ma talatalanoa e faʻavavau, ona pulea lea o taavale e lua i le taimi e tasi.

I le taaloga o loʻo i ai faʻamatalaga i ata e lua. O le muamua o le "Toe foi i le Lumanai" faʻasologa e tolu: afai e te faanatinati i le DeLorean DMC-12 e oo atu i le 144 km / h, o le a tatala le tauvaga "Talofa mai le Tuai" (o le uluai misiona a Tana). O le faʻasiga lona lua i le ata tifaga "Italian Robbery" i le 1969 - le tauvaga tafaoga "Chao, Bambino!". E te taʻavale i vaega o le pule ma faʻauma i totonu o le alavai. O le mea lava lea e tasi e tupu i le amataga o le ata - o le moli Lamborghini Miura e ulufale atu i totonu o le alavai ma paʻu ai iina.

Manaomia mo le Saosaoa: Lalolalo 2

A maeʻa ona pasia vaega taʻitasi i le Manaomia mo le Vaavaʻa: Lalolalo 2, faʻafanua ma auala fou e tatalaina.

O le vaega lona lua o le Manaomia mo le Vaavaʻa: Lalolalo o se faʻaaliga moni ma se faʻalavelave mo le ituaiga. O le poloketi na ofoina atu i le au maimoa se saolotoga e le i muaʻi tele o femalagaiga i totonu o le aai tele, lea na mafai ai ona auai i taʻaloga ma tietie atu i aʻoga poʻo faleoloa.

Faʻalogo i le Manaomia mo le Saosaoa: Lalolalo 2 sa ofoofogia, aua i le 2004, e le mafai e tagata taaalo ona moemiti i le ono mafai ona matua suia le foliga o la latou taavale ma pamu ai ona gafatia avetaavale. Nofoaga o le po, musika puʻe, teine ​​matagofie ma taʻitaʻifuʻega - o mea uma nei o le tala faalua Lalo o Lalo.

Manaomia mo le Saosaoa: Sii

Manaomia mo le Saosaoa: O le sifi e faʻaalia e le gata i le "taʻaloga" taʻaloga taʻaloga, ae faʻapea foi i le i ai o galuega faʻapitoa taʻitasi.

O le taimi na manaʻomia ai e le Faʻasalaga mo le Suʻega o Suʻega le toe foʻi mai le taʻavale faʻataʻavalevale ma liliu atu o latou mata i tagata faʻatautaia, i le va o tagata faamaoni o le faasologa sa i ai masalosaloga e uiga i le manuia o sea filifiliga a le au atinaʻe. Ae ui i lea, o komepiuta a le tagata lava ia e leʻi avea ma sui manino o se ituaiga tafaoga moni, pe a taofiofi mastodons e pei o Gran Turismo i luga oa latou faamafanafanaga ia latou laupe.

I le 2009, Manaomia mo le Vaʻavave: O le sifi na faʻaalia i luga o komepiuta patino, ma faʻamaonia e oo lava i simulators e mafai ona manaia ma fiafia. O tagata atiae i le EA Black Box ua latou fatuina se taaloga sili ona manaia ma se vaaiga moni mai le vaalele. Faʻafeiloaʻi i le faasologa o le faʻalogo ma le tele o itu e le o ese. O le siata o se laasaga fou i le atinaʻeina o le faasologa o tala.

Paʻu palata

Mo taavale faapitoa i Burnout Parataiso, e tatau ona e faia galuega faaopoopo.

O le taʻavale i le la o le Parataiso o le Aai na valea ma valea. Studio Criterion Taaloga na tuʻuina atu se ituaiga Flat Out 2 i se mea fou faʻaonaponei. Tuu le taaloga mo le sili atu i le sefulu tausaga, e foliga mai e sili, ma o lena taavale, lea na te tuuina atu ia te ia, e le mafai ona maua mai i soo se isi lava galuega faaneionapo.

Mo gamers i Burnout Paradise o le tele o taavale ma uila afi e avanoa mo taʻavale i totonu o tuaoi lata ane. E le mafai ona mafai ona solomuli lemu i totonu o le aai e aunoa ma le maua o ni sala tupe e aunoa ma le tuu o pusi i le siʻusiʻu.

Pusa o Taavale 2

O loʻo faʻaalia le vaʻavaʻavale 2 mo lona fesuiaiga - o le taaloga e avanoa uma mo le upega tafaʻilagi ma le initaneti

O se tasi o faʻafouga fou talu ai nei o loʻo faʻaaogaina ai le Cars 2 o loʻo taumafai e faʻamaoni, matagofie ma fiafia i le taimi e tasi. O le taaloga e aofia ai le sili atu ma le limasefulu nofoaga, lea na atiae ai le tele o auala. Na tausia e le au atinaʻe ia laisene e ala i le faaopoopoina o le sili atu ma le lua selau taavale moni i le faleoloa teu. O taʻavale komepiuta e mafai ona maua i tua o le uili o se supercar faʻaonaponei pe taumafai oe lava ia o se avetaʻavale o se tafaoga matagofie o le alamanuia o taavale a Amerika.

Forza Horizon 3

O le au atinaʻe o Forza Horizon 3 na faia ituaiga o taaloga i le latalata atu i le ata moni o Ausetalia

Forza Horizon 3 na faʻatuina mai i komepiuta patino i le 2016. O le taaloga na faʻalauteleina ai le maimoaga a tagata taʻavale i le lalolagi lautele i le ituaiga taʻaloga: e sefulu ma afe afe kilomita o le alatele ma le auala, e mafai ona tipiina i totonu o le sili atu ma le selau taavale ua faaopoopo i le taaloga.

O lenei poloketi e faʻatatau i luga o le laasaga i luga o le initaneti, o le mea sili ona manaia o le faʻatulagaina lea o taʻaloga ma uo poʻo ni taʻaloga faʻapitoa. I le tifaga saoloto i se auala tele, e mafai ona e feiloai i se isi avetaavale e faatulaga le tauvaga e sosoo ai. I le faʻaopoopoga i taʻaloga adrenaline, e manaʻo le au taaalo i le faʻalogo lelei, o le filifilia tele o leitio musika ma ata matagofie.

E mafai ona faʻaopopo i ai au faʻamatalaga e sefulu o taʻaloga PC sili ona lelei! O le a le taʻaloga o poloketi na matou galo e taʻuina i luga? Tuu sau filifiliga ma faamatala e uiga i lagona na maua i le uili o taavale taʻavale!