FontCreator 11.0


O le faletusi dvm.dll o se vaega o le afi faaletino o le Nofoaiga a Tupu o Riddick, Risen, Sherlock Holmes taʻaloga taʻaloga. Jack le Ripper ma le tele o oloa lauiloa. I le avea ai o se tulafono, ua lipotia e le mea sese e faapea, o le lafoaia o le polokalama e le mafai, ae peitai, o loʻo i ai isi filifiliga. O le faafitauli e masani lava mo lomiga o Windows e lagolagoina nei taaloga. E i ai se faaletonu ona o gaioiga a le polokalama anti-virus, faʻalavelave i le faiga a le tagata faʻaaoga poʻo le faʻaaogaina saʻo o le taaloga.

Tali i le faafitauli

O le filifiliga pito sili ona faigofie o le toe faʻafoe atoa lea o le taaloga i le faʻamamaina o le resitala. Afai mo nisi mafuaʻaga e le mafai ona faia lenei mea, ona tatau lea ona e vaʻai i le auala faʻamaonia o le faʻapitoaina o le faila DLL ma faʻapipiʻi pe faʻaaogāina faʻapitoa pe faʻaaoga polokalame faʻapitoa.

Metotia 1: DLL-Files.com Client

O se tasi o polokalama o loʻo i luga mo le faʻapipiʻi faʻapipiʻiina o faila DLL, le DLL-Files.com Client, o le auala sili ona taugofie e foia ai le faafitauli i le dvm.dll.

Download le DLL-Files.com Client

  1. Faʻasaʻo le tusi talosaga. I le suʻesuʻega e manaʻomia ai lou ulufale i le igoa o le faletusi, i la matou mataupu "dvm.dll"ma kiliki "Fai se faila faila faila".
  2. A maeʻa le .dll file .com e maua e le tagata o tausia le faletusi, filifili i se kiliki se tasi.

    Faʻaeteete, aua nei fenumiai faila!

  3. Siaki le saʻo o le filifiliga (o le igoa ma le ituaiga o le faletusi e tatau ona fetaui ma mea o loʻo e vaʻaia i le screenshot) ma faʻasalalau "Faʻamau".
  4. Fai, e tatau ona foia le faafitauli.

Metotia 2: Faʻatonu le taaloga

E masani lava ona tupu e mafai ona faaleagaina le faila o le taʻavale, mo se faʻataʻitaʻiga, i le antivirus poʻo le faʻapipiʻiina o soʻo se fesuiaiga. I lenei tulaga, e tatau ona e faʻamalo le taaloga, faʻamaonia le resitala ma toe faʻaofi. Mulimuli i faatonuga i lalo.

  1. Aveese le taaloga i soo se auala talafeagai o loʻo faʻamatalaina i lenei tusiga. Afai e te faʻaaogaina le Steam poʻo le Faʻamatalaga, ona aoga lea ia e faamasani i mea nei.

    Faʻamatalaga auiliili:
    Aveese le taaloga i Steam
    Aveese le taaloga i le Amataga

  2. O le isi laasaga o le faʻamamaina lea o le resitala. O le auala sili ona faigofie e faia ai sea ituaiga taualumaga o loʻo faʻamatalaina i lenei tusiga.

    Vaʻai foi: Faʻamāina le Ofisa Resitala ma le CCleaner

  3. Toe faʻatulaga lau taaloga, mulimuli i faatonuga a le faʻapipiʻi.

I le tulaga o loʻo i ai pea le mea sese, faʻaauau i le Metotia 3.

Metotia 3: Faʻapipiʻi lima i le faletusi

I lenei tulaga, e tatau ona e suʻeina ma le tutoatasi le faila dvm.dll ma tuu i totonu o le faila faʻapipiʻi e fetaui ma lau OS. O le tele o taimi o se lisi lenei "System32"i totonu o le lisi "Windows", ae ina ia aloese mai se mea sese, muamua faitau i faatonuga faʻatulagaga.

E foliga mai, a maeʻa lenei faʻatinoga, e tatau ona e toe amataina le komepiuta. O se mea sese i le amataga e tatau ona mou atu, ae afai e le tupu, e tatau ona e lesitalaina le DLL ile polokalama.

Matou te fautuaina malosi e te faʻaaoga na o laisene laiseneina o taaloga e aloese mai ai ma le tele o isi faafitauli!