Faʻafefea ona liliuina le Bluetooth ile komepiuta

I totonu o lenei tusi lesona, o le a ou faamatalaina auiliili le auala e mafai ai e Bluetooth i se komepiuta (peitaʻi, e talafeagai mo PC) i le Windows 10, Windows 7 ma le Windows 8.1 (8). Ou te matauina, e faalagolago i le masini komepiuta, atonu o le a iai nisi auala e faʻaaogaina ai Bluetooth, faʻatinoina, e pei o se tulafono, e ala i le faʻaaogaina o asus, HP, Lenovo, Samsung ma isi o loʻo faʻapipiʻiina i le masini. Ae ui i lea, o auala masani a Windows lava ia e tatau ona galue e tusa lava poʻo le a le ituaiga komepiuta o loʻo ia te oe. Vaʻai foi: O le a le mea e fai pe afai e le galue Bluetooth i luga o se komepiuta.

O le mea e sili ona tāua e teu i lou mafaufau, ina ia mafai ona lelei le faʻaogaina o lenei 'eleʻele eleelea, e tatau ona faʻaeʻeina avetaavale aloaia mai le upega tafaʻilagi o le gaosiga o lau komepiuta. O le mea moni o le toatele e toe faʻaofiina Windows ma faʻalagolago i na avetaavale e faʻapipiʻiina le masini pe o loʻo iai i totonu o le avetaavale. Ou te le fautuaina lenei mea, talu ai o le mea tonu lea atonu o le a le mafuaʻaga e le mafai ai ona e liliuina le galuega Bluetooth. Faʻafefea ona faʻapipiʻi avetaʻavale i se komepiuta.

Afai e faʻaogaina le masini komepiuta lea na faʻatau atu i luga o lau komepiuta, ona e tilotilo lea i le lisi o polokalama faʻapipiʻi, atonu o le ae mauaina se aoga mo le puleaina o fesoʻotaiga i luga ole fesoʻotaiga, pe a iai le pulea lelei o le Bluetooth.

Auala e liliu ai le Bluetooth i le Windows 10

I le Windows 10, o filifiliga mo le liliuina o le Bluetooth o loʻo i ai i le tele o nofoaga i le taimi e tasi, faʻatasi ai ma se parakalafa faaopoopo - vaalele vaalele (i le lele), lea e fesuiaʻi ai le Bluetooth pe a faʻaalia. O nofoaga uma e mafai ona e suʻeina ai le BT o loʻo faʻaalia i le faʻamalamalamaga nei.

Afai e le maua nei filifiliga, pe mo nisi mafuaaga e le aoga, ou te fautuaina le faitauina o mea i mea e fai pe afai e le galue Bluetooth i le komepiuta o loʻo taua i le amataga o lenei tusi lesona.

Liliu le Bluetooth i le Windows 8.1 ma le 8

I luga o nisi komepiuta feaveaʻi, e faʻaogaina ai le Bluetooth, e te manaʻomia le faʻanofoina o le masini faʻafesoʻotaʻi i le tulaga On (mo se faʻataʻitaʻiga, i luga o le SonyVaio) ma afai e le faia lenei mea, o le a le mafai ona e vaʻavaʻai i le Bluetooth i totonu o le polokalama, e tusa lava pe faʻapipiʻi avetaavale. Ou te leʻi vaai i le fesuiaiga i le faʻaaogaina o le Fn + Bluetooth icon i taimi lata mai nei, ae i le tulaga tonu lava, ia tilotilo i lau keyboard, o lenei filifiliga e mafai (mo se faʻataʻitaʻiga, i luga o le Asus tuai).

Windows 8.1

O se tasi lenei o auala e faʻaaoga ai le Bluetooth, lea e naʻo le Windows 8.1, pe afai e valu pe e te fiafia i isi auala - silasila i lalo. O lea, o le faigofie, ae le na o le pau lea o le auala:

  1. Tatala le lisi o le Lima (o le tasi i le itu taumatau), kiliki "Filifiliga", ona kiliki lea "Suia faatulagaga a le komipiuta."
  2. Filifili "Computer and devices", ma o iina - Bluetooth (pe a leai se mea, alu i metotia faaopoopo i lenei tusi lesona).

A uma ona filifili le mea e fai i luga o le lisi, o le a faʻaaoga le masini Bluetooth i le tulaga o le suʻega masini ma, i le taimi e tasi, o le komepiuta po o le komepiuta lava ia o le a mafai ona suʻeina.

Windows 8

Afai e iai lau Windows 8 (e le 8.1), e mafai ona e liliuina le Bluetooth e pei ona taua i lalo:

  1. Tatala le vaega i le itu taumatau i le faapipii lea o le kio i luga o le tulimanu, kiliki "Filifiliga"
  2. Filifili "Suʻe suiga i komepiuta" ona sosoo ai lea ma le Lelei.
  3. I luga o le lau o le puleaina o laina eletise, o fea e mafai ai ona e tape pe faʻafesoʻotaʻi le Bluetooth.

Ina ia mafai ona faʻafesoʻotaʻi le masini e ala i le Bluetooth, i le nofoaga e tasi, i le "Suiga suiga i komipiuta" alu i "Devices" ma kiliki "Faʻaopoopo se masini".

Afai e le fesoasoani nei metotia, alu i le pule o masini ma vaai pe ua feliuina Bluetooth i luga, ma pe ua faʻapipiʻiina muamua avetaavale. E mafai ona e ulufale i le pule masini e ala i le uomi o le Windows + R i luga o le piano ma ulufale i le poloaiga devmgmt.msc.

Tatala mea totino o le Bluetooth adapter ma vaai pe i ai ni mea sese i lana galuega, ma ia gauai atu i le kamupanī o le avetaavale: afai o Microsoft lenei, ma o le aso e faʻasao ai le avetaʻavale e tele tausaga mai le avetaavale, vaai mo le uluai kopi.

Atonu na e faʻaaogaina le Windows 8 i luga o lau komepiuta, ma o le avetaʻavale i luga o le komepiuta komepiuta e na o le Windows 7 version, i lenei tulaga e mafai ona e taumafai e amata le faʻapipiʻiina o le avetaʻavale i le tulaga fetaui ma le OS muamua, e masani ona galue.

Auala e liliu ai le Bluetooth i le Windows 7

I luga o se masini komepiuta ma le Windows 7, e sili atu le faigofie ona faʻafesoʻotaʻi le Bluetooth e faʻaaoga ai meafaigāluega faʻapitoa mai le gaosi oloa poʻo le faʻamaonia i le nofoaga faʻasalalau Windows, lea e faalagolago i le faʻataʻitaʻiga ma le avetaʻavale, faʻaalia se isi lisi mo le pulea o galuega BT e ala i le kilikiina saʻo. Aua nei galo e uiga i le Lelei Ala, pe afai oi luga o le komepiuta, e tatau ona i ai i le "on" position.

Afai e leai se moliuila Bluetooth i le nofoaga o faʻasalalauga, ae e te mautinoa o loʻo i ai faʻataʻitaʻi saʻo, e mafai ona e faia mea nei:

Filifiliga 1

  1. Alu i le Nofoaga Faʻatonu, tatala "Devices and Printers"
  2. Kiliki le ki o le kuki saʻo i luga o le Bluetooth Adapter (atonu e taʻu ese, atonu e le o iai, tusa lava pe faʻapipiʻi avetaavale)
  3. Afai ei ai se mea faapena, e mafai ona e filifilia "Taiala i le Bluetooth" i le lisi autu - o iina e mafai ai ona e faʻalauteleina le faʻaali o le faʻamaonia i le nofoaga faʻalauiloa, visiva mo isi masini ma isi matāʻupu.
  4. Afai e leai se mea faapena, ona e mafai lea ona faʻafesoʻotaʻi se masini Bluetooth e ala i le kiliki "Faʻaopoopoina se masini." Afai e mafai ona iloa, ma o le avetaavale ua i ai, e tatau ona maua.

Filifiliga 2

  1. Faʻasua-saʻo i luga o le 'upega tafailagi i le nofoaga faʻalauiloa ma filifili "Center Network and Sharing Centre".
  2. I le itu tauagavale, kiliki "Suʻe faatulagaga fetuunai."
  3. Faʻasani sao i luga o le "Fesoʻotaʻiga Fesootaiga Bluetooth" ma kiliki "Āiga." Afai e leai se fesoʻotaʻiga faapena, ona iai lea o se mea e leaga ai le avetaavale, ma atonu o se isi mea.
  4. I totonu o meatotino, tatala le laupepa "Bluetooth", ma o iina - tatala ia tulaga.

Afai e leai se auala e faʻafesoʻotaʻi ai le Bluetooth pe faʻafesoʻotaʻi le masini, ae o loʻo i ai le talitonuga maumaututu i avetaavale, ona ou le iloa lea pe faapefea ona fesoasoani: siaki ua toe faʻaogaina auaunaga a le Windows ma toe mautinoa o loʻo e faia saʻo mea uma.