FileASSASSINI 1.0.6

I le tasi itu, BlueStacks o se polokalame emulator lelei tele lea ua faʻapipiʻiina uma galuega manaʻomia mo le galulue i le telefoni. I le isi itu, o lenei polokalama e sili atu le mamafa o le tele o punaoa faʻaogaina. I le faagasologa o le galulue faatasi ma Blustax, e matauina e le aufaʻailoa mea sese, tautau. Afai e musu le komipiuta e galue saʻo ma lenei emulator, e mafai ona e faʻaaogaina le polokalama faʻapitoa e iai isi manaʻoga faʻapitoa. Faʻamataʻu puupuu ia mea autu.

Emulator ma


O se tasi o tauvaga autu o Blustax. Lagolagoina le Android 4.4.2. E i ai se avanoa faigofie, e leai ni logo ma ni pulou eseese. O loʻo aofia ai se seti o tulaga faʻapitoa e pei o le seti mata, galue ma le GPS, masini leo ma le mea puʻe, synchronization. Faʻatagaina oe e faʻafaigofie le keyboard.

E sologa lelei le faʻaaogaina o talosaga faigofie, ae pe ae tauva i taaloga mamafa, aemaise lava i le 3D, atonu e le amataina. O manaʻoga faʻapitoa e sili atu nai lo na o Blustax. O le faʻapipiʻiina e manaʻomia ai le itiiti ifo o le 3 GB o le RAM ma le 20 GB o avanoa vaʻavalea saoloto.

Talia Andy mo le Free

Emoa vavave

O lenei emulator e lagolagoina Android 4.0. Taumafai faʻapitoa i punaʻoa, e ese mai i le Blustax ma analog. Lelei mo tagata e le o iai se emulator mautu. E masani ona faʻatulagaina mo talosaga e pei o Skipe, Viber, Instagramm ma taaloga e le faʻalavelave. O se suiga taua o le le lava lea o se kopi e leai se totogi.

Emulator faamaea

Windroy o se polokalama faʻapitoa, e leai se totogi mo le galue faʻatasi ai ma polokalama Android. E sili atu le fesoʻotaʻiga ma Windows, talu ai na faʻatautaia faapitoa mo ia. E le lagolagoina le sii mai mai le Google Play, ae na te faʻaaogaina lelei APK talosaga. E lelei tele ma lelei, e faʻaaoga ai punaoa uma o le polokalama.

E mafai ona faʻapipiʻi le polokalama e amata i le version 8 o Windows.

E ui i le numera tele o emulators-analogs, ae o BluStaks o se mea sili ona faigofie ma talafeagai mo le galulue faatasi ma le Android. O le a ou faia se analog pe afai e le tosoina Blustax i laʻu polokalama. Mo le vaega o totoe, o le polokalama aupito sili lea na ou taumafai ai, e ui lava e aunoa ma se faaletonu.