Imo mo le telefoni

Faatasi ai ma le tele o fesili e fesoʻotaʻi ma le galuega o le Skype polokalama, o se vaega taua o tagata faʻaoga e popole i auala e tapunia ai lenei polokalama, pe alu i fafo. A uma, tapunia le Skype faamalama i le auala masani, e pei o le kiliki i luga o le satauro i lona tulimanu taumatau i luga, e tau atu i le mea moni e faapea o le talosaga ua na ona faaitiitia i le galuega, ae o loo faaauau pea ona galue. Sei o tatou sailia pe faʻapefea ona faʻamalo Skype i luga o lau komepiuta, ma e tepa mai lau tala.

Le maeʻa o le polokalama

O lea, pei ona matou fai atu i luga, kiliki i luga o le satauro i le pito i luga taumatau o le faamalama, faʻapea foi ma le kiliki i le "Close" item i le "Skype" vaega o le polokalama, o le a na ona mafua ai le talosaga e faaitiitia i le galuega.

Ina ia mafai ona tapunia uma Skype, kiliki i luga o lana ata i totonu o le faletusi. I le lisi e tatala ai, taofi le filifiliga i luga o le mea "O ese mai le Skype".

A maeʻa, pe a mavae se taimi puupuu, e aliali mai se pusa talatala o le a fesiligia ai oe pe manaʻo moni le tagata manaʻo e tuua le Skype. Matou te le oomiina le faamau "Exit", a maeʻa le polokalama.

I se auala talitutusa, e mafai ona e alu ese mai le Skype i le kilikiina o lana ata i totonu o le fata.

Faʻaaliga

Ae, o le auala e alu ese ai lea na faʻamatalaina i luga e na o le pau lea o le tagata e faʻaaogaina le komepiuta ma e mautinoa e leai se tasi e tatalaina Skype i lou toesea, aua o le a saʻo oe i totonu. Ina ia faʻaumatia lenei tulaga, e tatau ona e alu ese mai le tala.

Ina ia faia lenei mea, alu i le vaega o le lisi o polokalama, lea e taua o "Skype". I le lisi o loʻo aliali mai, filifili le mea "Logout".

E mafai foi, kiliki i le Skype icon i luga o Taskbar, ma filifili "Logout".

Faatasi ai ma soʻo se filifiliga filifilia, o le a vaʻaia oe mai lau teugatupe, ma Skype lava ia o le a toe amataina. A maeʻa lena, e mafai ona tapunia le polokalama i se tasi o auala o loʻo taʻua i luga, ae o le taimi lenei e aunoa ma se tulaga lamatia o le a alu se tasi i lau teugatupe.

Skype faʻalavelave

O auala ua faʻamatalaina atu mo le Skype ua maeʻa. Ae faʻafefea ona tapunia le polokalama pe a faʻamaʻi, ma e le tali mai i le taumafai e fai i le masani masani? I lenei tulaga, o le Task Manager o le a fesoasoani ia i matou. E mafai ona e faʻaaogaina e ala i le kiliki i luga o le faletusi, ma i le lisi o loʻo faʻaalia, e ala i le filifilia o le "Run Task Manager". I le isi itu, e mafai ona e taomiina le autu autu i luga o le komepiuta Ctrl + Shift + Esc.

I le tatalaina o le Task Manager i le "Applications," o loʻo matou sailia se ulufale atu i le Skype. Tatou kiliki i luga, ma i le lisi e tatala, filifili le "Aveese Task" mea. Pe, kiliki le ki ma le igoa tutusa i le pito i lalo o le faamalama Task Manager.

Afai, e ui i lea, e le mafai ona tapunia le polokalama, ona tatou toe taʻua lea o le talafaʻasolopito, ae o le taimi lenei tatou te filifilia ai le mea "Alu i le faʻagasologa"

A o leʻi amataina i matou, o loʻo lisiina se lisi o faagasologa uma o loʻo taʻavale i luga o le komepiuta Ae, o le faagasologa o le Skype o le a le toe sailia mo se taimi umi, talu ai o le a faʻalauiloaina nei i se laina lanumoana. Toe fai le lisi o tala, ma filifili le "Aveese Task" mea. Pe kiliki i luga le ki ma le igoa tonu i le tulimanu pito i lalo o le faamalama.

A maeʻa lena mea, e tatalaina le lautusi o faʻamatalaga e lapatai ai oe e uiga i taunuuga talafeagai o le faʻamalosia o le talosaga e tapuni. Ae, talu ai o le polokalame ua matuai malulu, ma e leai se mea e fai, kiliki i le "End Process" button.

E pei ona mafai ona e vaʻaia, e tele auala e faʻagata ai Skype. I le lautele, o nei auala uma o le tapunia e mafai ona vaevaeina i ni vaega tetele se tolu: e aunoa ma le tuua o le teugatupe; fufulu ese mai lau teugatupe; faʻalavelave faʻamalosi. O le fea metotia e filifili ai e faalagolago i mea o le polokalama galue ma le maualuga o le avanoa i le komepiuta e tagata e leʻi faʻatagaina.