Faʻafefea ona faigofie ona fai se siva mo le iPhone poʻo le Android

I se tulaga lautele, e mafai ona e faia se leo pese mo iPhones poʻo masini i luga o se Android i le tele o auala eseese (ma o latou uma e le faigata): faʻaaogaina le polokalama faʻapitoa poʻo auaunaga i le initaneti. E mafai, ioe, faatasi ai ma le fesoasoani a polokalama faʻapitoa mo le galue ma le leo.

O lenei tusiga o le a taʻuina atu ma faʻaalia le auala o le faia o se leo tele i le free AVington Free Rington Maker program. Aisea i lenei polokalame? - e mafai ona e siiina fua mo le saʻoloto, e le taumafai e faʻaofi nisi masini komepiuta e le talafeagai, paneta i le masini ma isi. Ma e ui lava o faʻalauiloaina o loʻo faʻaalia i le pito i luga o le polokalama, ae o isi oloa mai le atinaʻe lava e tasi o loʻo faasalalauina iina. I se tulaga lautele, toetoe o le mama atoatoa galuega e aunoa ma se mea faaopoopo.

Faʻavae mo le fatuina o taʻaloga AVGO Free Ringtone Maker e aofia ai:

  • Tatalaina o faila leo ma faila vitio (e pei o, e mafai ona e tipiina le leo mai le vitio ma faʻaaogaina e pei o se silenoa) - mp3, m4a, mp4, wav, wma, avi, flv, 3gp, mov ma isi.
  • O le polokalama e mafai ona faʻaaogaina e avea o se tagata e faʻapipiʻiina leo poʻo le ina ia mafai ona maua mai se leo mai le vitio, aʻo galue faʻatasi ma se lisi o faila (e le manaʻomia ona liua tasi).
  • O tafao e auina atu fafo mo le iPhone (m4r), Android (mp3), amr, mmf ma awb formats. Mo taʻaloga, e mafai foi ona faʻavasega esega faʻafuaseʻi (faʻavave-ma-maeʻa i le amataga ma le mutaʻaga).

Fatuina se leo pese i le AVGO Free Ringtone Maker

O le polokalama mo le fatuina o leo tatagi e mafai ona sii mai e aunoa ma se totogi mai le website aloaia http://www.freedvdvideo.com/free-ringtone-maker.php. O le faʻatulagaga, e pei ona ou fai atu, e le o taofiofia ai le taufaamatau ma o le faʻafesoʻotaʻi le "Next" button.

Aʻo leʻi faimalaga e tataʻi musika ma fatuina se leo, ou te fautua atu i le kiliki i le "Seti" button ma vaʻai i le polokalama.

I totonu o faatulagaga mo talaʻaga taʻitasi (Samsung telefoni ma isi e lagolagoina le mp3, iPhone, ma isi) seti le numera o leo faʻalogo (mono poʻo le leo leo), mafai pe faʻamalo le faʻaaogaina o le faʻaleagaina o aʻafiaga, faatulaga le taimi e faʻamaonia ai le faila mulimuli.

Tatou toe foi i le faamalama autu, kiliki i luga o le "Open File" ma faamaoti le faila o le a matou galulue ai. A maeʻa ona tatala, e mafai ona e sui ma faʻalogo i le vaega o le leo e tatau ona fai ma se leo tata. I le le mafai, o lenei vaega ua maeʻa ma e 30 sekone, ina ia sili atu le filifilia o le leo manaomia, aveese le tikeri mai le "Taimi ua maeʻa le umi". O le In and Out marks i le vaega Audio Fade e nafa ma le faʻateleina o le maualuga ma le tosoina i le laina mulimuli.

O laasaga nei e manino - filifili po o le fea laupepa i luga o lau komepiuta e teu ai le laina mulimuli mulimuli, ma le talaaga e faʻaaoga - mo le iPhone, MP3 ringtone, poʻo se isi mea, o lau filifiliga.

Ia, o le mea mulimuli - kiliki "Create Ringtone Now".

O le fatuina o se laina telefoni e itiiti se taimi ma vave loa ona fai se tasi o gaoioiga nei:

  • Tatala le faila i le mea o iai le faila faila
  • Tatala iTunes e faaulufale mai le pese i le iPhone
  • Kuni le faamalama ma faaauau pea ona e galue ma le polokalama.

E pei ona mafai ona e vaʻaia, o mea uma lava e matua faigofie lava, faʻaaoga lelei.