Faasolo i luga le kata faʻataʻitaʻi ata

Le gagana o le polokalama ma le komepiuta pe a faʻamaonia savali o se mea taua tele pe'ā e galue ma le masini. O le mafuaʻaga lea na tuʻuina atu ai e le iPhone i lona tagata se lisi tele o gagana faʻalagolago i totonu o le faatulagaga.

Suiga gagana

O le suiga suiga e le eseese i ata eseese o le iPhone, o lea e mafai ai e soʻo se tagata faʻapipiʻi ona faʻaopopo se ata fou i luga o le lisi poʻo le suia atoa o le gagana.

Faiga faʻavae

A maeʻa ona suia le faʻaaliga o le gagana i le iOS i luga o le iPhone, faʻaaogaina polokalama, faʻaoga, mea i totonu o le faatulagaga o le a saʻo i le gagana na filifilia e le tagata faʻaaoga. Ae ui i lea, aua nei galo pe afai e te toefaasiaina uma faamatalaga mai lau telefoni, e tatau ona toe fetuunai lenei parata.

Vaʻai foi: Faʻafefea ona faʻatino se faʻauigaina atoatoa o le iPhone

  1. Alu i "Faʻatonu".
  2. Filifili se vaega "Manatu taua" i le lisi.
  3. Saili ma tapuni "Gagana ma le Itumalo".
  4. Kiliki "Gagana i le IPhone".
  5. Filifili le filifiliga talafeagai, i la matou faataitaiga o le Igilisi, ma kiliki i luga. Ia mautinoa ua siaki le pusa. Kiliki "Fai".
  6. A maeʻa lena, o le atamai lava ia o le a fautuaina le suia o le gagana ile gagana filifilia. Matou te fetaomi atu "Suiga ile Igilisi".
  7. A maeʻa ona suia le igoa o talosaga uma, faʻapea foʻi ma faailoga o le polokalama o le a faʻaalia i le gagana filifilia.

Vaʻai foi: Faʻafefea ona sui le gagana i le iTunes

Keyboard Reo

Fesoʻotaʻiga i fesoʻotaʻiga lautele poʻo avefeʻau, e masani lava ona sui le tagata faʻaoga i lanu eseese gagana. O se auala faigofie mo le faaopoopoina i totonu o se vaega faapitoa e fesoasoani. "Keyboard".

  1. Alu i tulaga o lau masini.
  2. Alu i le vaega "Manatu taua".
  3. Suʻe se mea i le lisi. "Keyboard".
  4. Tapuni "Kipi".
  5. E le mafai, o le ae maua le Rusia ma le Igilisi, faʻapea foʻi le emoji.
  6. Leomi le ki "Suiga", e mafai e le tagata faʻaoga ona aveese soʻo se piano.
  7. Filifili "Keyboards Fou ...".
  8. Suʻe se mea talafeagai i le lisi o loʻo tuʻuina atu. I la matou mataupu, matou te filifilia le faatulagaga Siamani.
  9. Alu i le tusi talosaga "Faamatalaga"e suʻe ai le faʻatulagaga faaopoopo.
  10. E mafai ona e fesuiaʻi le laiga i ni auala se lua: e ala i le uuina o le gagana i le vaega pito i lalo, filifili le mea e manaʻo i ai pe kiliki i luga seia oʻo mai le laulau talafeagai i luga o le lau. O le filifiliga lona lua e fetaui pe afai e iai ni poloketi i le tagata e faaaogaina, i nisi tulaga e tatau ona kiliki i luga o le ata i le tele o taimi, lea o le a tele se taimi e alu ai.
  11. E pei ona mafai ona e vaʻaia, o le piano na faʻaopoopoina lelei.

Vaʻai foi: Faʻafefea ona sui le gagana ile Instagram

Talosaga tatala i se isi gagana

O nisi tagata faʻaaogaina ei ai se faʻafitauli i le tele o talosaga, mo se faʻataʻitaʻiga, i fesoʻotaʻiga lautele poʻo taʻaloga. Pe a galulue ma i latou, e le o Rusia, ae Igilisi poʻo Saina. E mafai ona faigofie ona faasaʻo lenei mea i totonu o faatulagaga.

  1. Faia Laasaga 1-5 mai faatonuga o loʻo i luga.
  2. Faasolo le faamau "Suiga" i luga o le lau.
  3. Feosofi "Rusia" i le pito i luga o le lisi e ala i le kiliki ma le uuina o le uiga faapitoa o loʻo faʻaalia i le screenshot. O polokalama uma o le a faʻaaogaina le gagana muamua latou te lagolagoina. O lona uiga, pe afai o le taaloga o le a faaliliuina le Rusia, ma o le a tamoe i luga o le smartphone i le gagana Rusia. Afai e leai se lagolago Rusia i totonu, o le a otometi le suia o le gagana i le isi i totonu o le lisi - i la tatou mataupu, i le Igilisi. A maeʻa le suiga, kiliki "Fai".
  4. E mafai ona e vaʻaia le taunuʻuga i luga o le faʻataʻitaʻiga o le VKontakte application, lea o loʻo i ai nei le Igilisi Peretania.

E ui lava i le mea moni o le iOS system e faʻafouina pea, o le gaioiga mo le suiga o le gagana e le suia. E tupu lenei mea i le taimi "Gagana ma le Itumalo" a le "Keyboard" i totonu o le masini masini.