VPR i le Microsoft Excel

O le galulue faatasi ma se laulau e aofia ai le tosoina o tau mai isi laulau i totonu. Afai ei ai le tele o laulau, o le faʻaaogaina o tusi o le a tele se taimi, ma afai o le faʻamaumauga e faʻafouina pea, ona avea lea o se galuega Sisyphean. O le mea e lelei ai, o loʻo i ai se galuega CDF e ofoina atu le gafatia e otometi ona maua mai ai faʻamatalaga. Seʻio tatou tilotilo i faʻamatalaga faʻapitoa o le faʻaogaina o lenei mea.

Faʻamatalaga o le galuega CDF

O le igoa o le galuega CDF ua filifilia e avea ma "galuega e matamata ai i luga." I le Igilisi o lona igoa o loʻo taʻua - VLOOKUP. O lenei galuega e suʻe ai faʻamatalaga i le agavale tauagavale o le suʻesuʻega, ona toe maua ai lea o le tau aoga i le telefoni faʻamaonia. I le tuʻuina atu, VPR e faʻatagaina oe e toe fetuunai ia tulaga faatauaina mai se cell o le tasi laulau i le isi laulau. Saili pe faʻapefea ona faʻaaoga le VLOOKUP i Excel.

Se faʻataʻitaʻiga o le faʻaaogaina o le CDF

Sei o tatou tilotilo pe faʻapefea ona galue le VLR i se faʻataʻitaʻiga faʻapitoa.

E lua a matou laulau. O le muamua o le laulau faʻatau lea e tuʻu ai igoa o meaʻai. I le isi koluma mulimuli ane o le igoa o le taua o le tele o oloa e te manaʻo e faʻatau. Ona sosoo ai lea ma le tau. Ma i le koluma mulimuli - o le aofai atoa o le faʻatauina o se igoa patino o le oloa, lea e fuafua i le fua faʻatatau o le faʻateleina o le aofaiga e ala i le tau ua uma ona lafoina i totonu o le masini. Ae o le tau e tatau ona matou tosoina e faaaoga ai le CDF mai le laulau lata ane, o se lisi o tau.

  1. Kiliki i le pito i luga (C3) i le koluma "Tau" i le laulau muamua. Ona kiliki lea o le ata "Insert function"lea o loʻo i luma o le faʻailoga pa.
  2. I le matala o le faʻamalama o loʻo tatala, filifili se vaega "Sootaga ma ata". Ona, mai le tuʻuina atu o galuega, filifili "CDF". Matou te taomi le faamau "Lelei".
  3. A maeʻa lena mea, e tatalaina se faamalama e faʻapipiʻi ai finauga. Kiliki le ki o loʻo i le itu taumatau o le faʻamatalaga o faʻamatalaga e amata ai le filifilia o le finauga o le tau e manaʻomia.
  4. Talu ai ua i ai le tau manaʻomia mo le cell C3, lenei "Potatoes"ona filifili lea o le tau tutusa. Matou te toe foi atu i le faitalia o le faʻailoga.
  5. I le auala lava e tasi, kiliki i luga o le faʻamaonia i le taumatau o le faʻailoga faʻamaumauga e filifili ai le laulau mai le mea o le a tosoina ai tau.
  6. Filifili le vaega atoa o le laulau lona lua, pe afai o le a suʻesuʻeina ia tau, vagana ai le ulutala. Tatou toe foi atu i le matagaluega o finauga.
  7. Ina ia mafai ai ona faʻataunuʻu le tulaga faatauaina ua filifilia, ma matou te manaʻomia lenei mea ina ia le mafai ona faʻaaogaina le tau pe a suia le laulau, faigofie lava ona filifili le fesoʻotaʻiga i le fanua "Laulau"ma lolomi le ki o le galuega U4. A maeʻa lena, ona faaopoopo lea o faʻamau i le fesoʻotaʻiga ma faʻamaonia.
  8. I le isi koluma "Numera o le koluma" matou te manaʻomia le faʻamaonia le numera o le koluma o le a matou faʻaalia ai tulaga taua. O lenei koluma o loʻo i totonu o le nofoaga ua faʻamalamalamaina o le laulau. Talu ai o le laulau e aofia ai koluma e lua, ma le koluma ma tau o le lona lua, matou te seti le numera "2".
  9. I le koluma mulimuli "Vaʻavaʻai o vaʻavaʻai" e manaʻomia ona faʻamaʻoti le tau "0" (FESE) poʻo "1" (TRUE). I le tulaga muamua, na o le tutusa le fetaui o le a faʻaalia, ma i le lona lua - o le sili ona fetaui. Talu ai o igoa o oloa o loʻo i ai faʻamaumauga tusitusia, e le mafai ona faʻatusatusaina, e le pei o numera data, o lea e manaʻomia ai ona faʻatutu le tau "0". Le isi, kiliki le ki "Lelei".

E pei ona mafai ona e vaʻai, o le tau o pateta na toso mai i le laulau mai le lisi o tau. Ina ia aua nei faia se faiga faigata ma isi igoa tau fefaatauaiga, tatou te avea i le tulimanu pito i lalo o le potu ua tumu ina ia mafai ai ona iloa se koluse. Tatou te uuina lenei satauro i lalo o le laulau.

O le mea lea, matou te toso uma faʻamatalaga talafeagai mai le tasi laulau i le isi, faʻaaogaina le galuega CDF.

E pei ona mafai ona e vaʻaia, o le galuega a le CDF e le faigata e pei ona foliga mai muamua. O le malamalama i lona faʻaaogaina e le o se mea e sili ona faigata, ae o le faʻaaogaina o lenei mea faigaluega o le a faʻaolaina ai oe i le tele o le taimi e galue ai ma laulau.