Faʻaliliuina o tupe mai Yandex.Money i WebMoney

O le fesuiaiga o tupe i le va o ituaiga eseese o tupe totogi e mafua ai faafitauli e oʻo lava i tagata faʻapitoa. O lenei tulaga e talafeagai foi pe a fesiitai mai le pusa tupe a le Yandex i le WebMoney.

Matou te tuʻuina atu tupe mai Yandex.Money i WebMoney

E le tele auala e fesuiai ai i le va o nei faiga, ma o autu o le a talanoaina i lalo. Afai e te manaʻo e teu se tupe mai le siaki o lau Yandex, ia e vaʻai i le tusiga lenei:

Faitau atili: Matou te vaʻaia tupe mai se tala i luga o Yandex

Metotia 1: Faʻailoga Faʻamatalaga

O le mea sili ona lauiloa ma lauiloa mo le faʻafefeina o tupe i le va o ituaiga eseese o le fesoʻotaʻi lea o se teugatupe. E manaʻomia e le tagata o loʻo manaʻomia ona i ai ni pusa paʻu i totonu uma o nei faiga e lua ma fai taga nei:

Laasaga 1: Faʻailoga Faʻamatalaga

Ina ia maeʻa lenei laasaga, e tatau ona e maua le upega tafailagi WebMoney ma fai mea nei:

WebMoney official official website

  1. Ulufale lau tala patino ma i le lisi lautele o faʻamatalaga kiliki i luga o le mea "Faaopopo se tala".
  2. I le lisi autu o loʻo aliali mai, faʻaalu se vaega. "Tupe faʻaeletoroni" ma i le lisi e amata, filifili Yandex.Money.
  3. I luga o le itulau fou, filifili le mea Yandex.Money mai le vaega "Pusa eletise o ituaiga eseese".
  4. I le faamalama e tatala, ulufale i le Yandex.Koshelka numera ma kiliki "Faaauau".
  5. O se savali e uiga i le amataga manuia o le faʻaaogaina o le faʻaogaina o le a faʻaalia. O le faamalama o loʻo i ai foi se numera mo le ulufale atu i le Yandex.Money itulau ma se sootaga i le polokalama e te manaʻo e tatala.
  6. I luga o le Yandex.Money itulau, saili le faʻamaonia i le pito i luga o le lau o loʻo i ai faʻamatalaga e uiga i tupe o loʻo avanoa, ma kiliki i luga.
  7. O le lisi e aliali mai o le ai ai se faʻamatalaga e uiga i le amataga o le fesoʻotaʻiina o le teugatupe. Kiliki "Faamautu le fusia" ia faaauau le taualumaga.
  8. I le faamalama mulimuli, ulufale i le code from the WebMoney page ma kiliki "Faaauau". I totonu o nai minute o le a maeʻa le faagasologa.

Laasaga 2: Faʻatau Tupe

A maeʻa laasaga i laasaga muamua, toe tatala Yandex.Money ma fai mea nei:

Official Yandex.Money itulau

  1. I le itu tauagavale, saili le mea "Faʻatonu" ma tatala.
  2. Filifili "Mea uma lava" ma sue le vaega "Isi auaunaga totogi".
  3. Afai o le laasaga muamua ua manuia, o le a lafo le upega tafailagi i le vaega ua taua. O loʻo i ai se faamau e faʻasaga i ai. "Fesuiaiga i le atotupe"lea e te manaʻomia e kiliki. Afai e le oi ai lenei meataitasi, ona tatau loa lea ona e faʻatali mo sina taimi, talu ai e ono umi se taimi e fai ai le faʻasiga.
  4. I le faamalama e aliali mai, faʻapipiʻi le tau faʻasaga i le mea "Faʻaliliu i WebMoney". O le aofaiga atoa o le fesiitaiga faatasi ma le komisi o le a fuafuaina i le pusa i luga, ua taua "Aveesea mai le Yandex.Money account".
  5. Kiliki le ki "Faaliliu" ma faatali mo le taotoga ina ia faamaeaina.

Metotia 2: Faʻatau tupe

O le filifiliga o le fesoʻotaʻiina o le teugatupe e le talafeagai i taimi uma, talu ai o le fesiitaiga e mafai ona faia i le atotupe a le isi tagata. Mo ia tulaga, e tatau ona e gauai atu i le fefaʻatauaiga o fefaʻatauaiga. I lenei tulaga, o le a na o le tagata na te faaaogaina se atotupe i le polokalama WebMoney ma le numera o le numera o le a faia ai le fesiitaiga.

Faʻasalalauga Faʻatau Tupe Tupe

  1. Tatala le nofoaga o tautua ma filifili "Emoney.Exchanger".
  2. O le itulau fou o le ai ai faʻamatalaga e uiga i talosaga uma mo le fesiitaiga i le va o ituaiga eseese. Faʻapitoa na o le faʻafeiloaʻi i Yandex.Money, filifili le ala talafeagai.
  3. Vaʻai le lisi o tusi talosaga. Afai e leai ni filifiliga talafeagai, kiliki le ki. "Fausia se talosaga fou".
  4. Faatumu le vaega autu i le pepa na auina mai. I le avea ai o se tulafono, mea uma vagana ai "O le a le tele o ia oe" ma "O le a le tele e manaʻomia e faʻaliliu" faʻamatuʻoti faʻafuasei i luga o faʻamatalaga faʻamatalaga i le polokalama WebMoney.
  5. A uma ona e ulufale i faamatalaga, kiliki "Faaaoga Nei"lea o le a avanoa i tagata uma. O le taimi lava e i ai se tagata na te faia se tusi talosaga, o le a faʻatino le faʻatinoga ma o le a faʻapipiʻi tupe i le teugatupe.

I le faaaogaina o nei metotia, e mafai ona e faafesuiai tupe i le va o nei faiga e lua. E tatau ona manatuaina o le filifiliga mulimuli e ono umi se taimi, e le fetaui mo gaioiga vave.