O faailoga autu o se paʻu oti i luga o le laupapa

I le faaopoopo atu i le masani masani i totonu o le fesoʻotaʻiga lautele VKontakte, e mafai e tagata taʻitasi ona faʻaogaina se tupe faʻavaomalo. "Leo"lea e mafai ona e totogia ai le tele o tautua i le fale. I le avea ai o se vaega o lenei tusiga, o le a tatou talanoaina le faagasologa o le mauaina o se iunite o tupe maua e faʻaaoga ai meafaigaluega faʻapipiʻi.

Faʻatau VC palota

A o lei faia ni palota i luga o VKontakte, e tatau ona e faitauina ma le faaeteete mea taua o le faʻaaogaina o lenei tupe, talu ai e le mafai ona liua i rubles pe faʻaaluina i nisi o tautua totogi e pei o faasalalauga. I le faia ai o se faaiuga i lenei itu, e taua foi le amanaia le avanoa e maua saoloto ai le mauaina o iunite tau tupe e ala i le faia o galuega faapitoa i luga o le saite.

Vaʻai foi: Faʻafefea ona tuʻuina atu leo ​​i se uo VK

Metotia 1: Faʻatauina o Vote

Ina ia maua le palota VKontakte, e tatau ona e faʻaaogaina atoa le telefoni o fesoʻotaʻiga lautele, talu ai e le o le faʻaaloalogia aloaia poʻo le 'upega tafaʻilagi feaveaʻi lagolago lenei galuega. O le faʻatatauina o ia lava pisinisi e faʻatinoina i ni nai laasaga.

  1. E ala atu i le lisi autū o le vaega VK open site "My Page" ma kiliki i luga o le ata tusi ata i le tulimanu aupito i luga.

    Mai le lisi ua saunia, filifili le aitema "Faʻatonu". Faamolemole ia matau i totonu o le vaega na tuʻuina atu e mafai ona e alu i le taimi o le resitalaina o se faʻatauga faapitoa.

  2. E ala i le lisi i le itu taumatau o le itulau "Faʻatonu" alu i le tab "Tupe totogi, saofaga, fesiitaiga". Lenei e mafai ona e mauaina faʻamatalaga auiliili e uiga i le faʻaaogaina o palota, faʻapea foi le faitau o le maliega o laisene.
  3. Kiliki le ki "Maualuga paleni" ma filifili le auala talafeagai e teu ai.
  4. Faʻamatala le numera o palota e te manaʻo e maua. E mafai ona faia lenei mea e ala i le faʻaaogaina o le lisi faʻasologa, poʻo le filifilia o le numera i le lima.

    O filifiliga uma e aunoa ma se tuusaunoaga atonu e manaʻomia oe e te ulufale i se faʻamaumauga faʻamaonia ua lafoina i le telefoni feaveaʻi.

    I le tulaga o le toe faʻaleleia manuia, o le a faʻaalia le faʻaaliga i le poloka. "Tupe totogi" i luga o le itulau e tasi i le vaega o le faatulagaga.

I le faaopoopo atu i mea uma o loʻo i luga, o nisi o polokalama totogi, mo se faʻataʻitaʻiga, QIWI, faʻatagaina oe e faʻatau palota e aunoa ma le asiasi atu i VKontakte. Ae peitai, e sili ona lelei le faia o lenei mea e ala i le upega tafaʻilagi lava ia.

Metotia 2: Faʻasaolotoina

O se tasi o auala e toe faʻatumu ai le tala, lea e matua ese mai isi, o le faaopoopo lea o palota e ala i le faia o ni galuega. O latou fuainumera e matua tapulaa ma e masani lava ona oʻo mai i le lesitalaina i se alalafaga. I nisi tulaga, e mafai ona e maua le tele o palota mo le saolotoga.

  1. Mai le lisi o mea e faʻaaogaina, filifili "Ofo faapitoa".
  2. Faʻalagolago i faʻamatalaga ua faʻamaonia i totonu o lau faʻapipiʻi faʻapitoa, faʻapea foʻi ma le gaioiga i luga o le VK social network, o le tele o galuega o le a faʻaalia iinei. Kiliki i luga le poloka i le tasi e te fiafia i ai.
  3. Kiliki le ki "Alu i le nofoaga o faasalalauga". Faitau vave le manaʻoga mo le faʻatinoga.

    Manatua: Talu ai e tele ituaiga o galuega, o le a tatou le toe gauai atu i lo latou maliu.

  4. A toe foʻi mai i le upega tafaʻilagi a le VC, o le a malilie i ai le aofai o palota i lau teugatupe.

Aʻo faia le tele o galuega, atonu e le o iai ni mea fou mo se taimi umi. Taofi lenei mea i le mafaufau pe a faafuasei ona le maua lenei avanoa.

Faaiuga

I le gasologa o a matou faatonuga i aso nei, matou te taumafai e talanoa e uiga i itu uma e fesoʻotaʻi ma le toe faʻaleleia o palota i totonu o le upega tafaʻilagi VKontakte. Afai ei ai sau fesili i le autu, matou te fiafia e fesoasoani i faʻamatalaga i lalo o le tusiga.