Faʻamatalaga o le sailiga saʻo i Yandex

O loʻo faʻaleleia ia masini suʻesuʻe i aso uma, e fesoasoani ai i tagata faʻapipiʻi ia maua le saʻo mea i totonu o le tele o faʻamaumauga. Ae paga lea, i le tele o tulaga, e le mafai ona faamalieina le fesili sailiili, ona o le leai o se saʻo o le fesili lava ia. E i ai le tele o mealilo o le setiina o se inisiua e fesoasoani i le veleeseina o faʻamatalaga le talafeagai e tuʻuina atu ai le saʻo ma le saʻo.

I totonu o lenei tusiga o le a tatou tilotilo i nisi o tulafono mo le faia o se fesili i le polokalama ole Yandex.

Faʻasaʻoga o le faʻaoga o le upu

1. I le le mafai, o le suʻega suʻesuʻe e maua i taimi uma iuga o ituaiga uma o le upu tusia. O le tuʻuina o le 'auʻaunaga "!" (E aunoa ma ni upusii) i le laina ao leʻi oʻo i le upu suʻesuʻe, o le ae mauaina faʻamaumauga i lenei upu i totonu o le pepa faʻamaonia.

O le tali lava lea e tasi e mafai ona ausia e ala i le aofia ai o se suesuega muamua ma kiliki i le faamau "e pei lava o le fesili."

2. Afai e te tuʻuina i le laina ao leʻi oʻo i le upu "!!", o le a filifili e le tino ituaiga uma o lenei upu, e le aofia ai fomu e fesoʻotaʻi ma isi vaega o le tautala. Mo se faʻataʻitaʻiga, o le a ia filifilia ituaiga uma o le upu "aso" (aso, aso, aso), ae o le a le faaalia le upu "tuu."

Vaʻai foi: Faʻapefea ona suʻe se ata i Yandex

Anotusi o Talafaasolopito

Faatasi ai ma le fesoasoani a tagata faʻapitoa faʻapitoa, o le faʻatagaina tatau ma le tulaga o le upu i le sailiga ua faʻamaonia.

1. Afai e te suʻeina le fesili i upusii ("), o le a sailia e Yandex tonu lenei tulaga o upu i luga o itulau uepi (lelei mo le sailia o upusii).

2. I le mea o loʻo e suʻeina se upusii, ae e te le manatuaina se upu, tuu i lona tulaga, ma ia mautinoa e sii mai le fesili atoa.

3. I le tuuina o se + faailoga i luma o le upu, o le a e faailoa mai e tatau ona maua lenei upu ile itulau. Atonu ei ai ni nai upu ma e tatau ona e tuʻu + i luma o mea taʻitasi. O le upu i le laina, i luma o lea mea e leai se faʻailoga, ua manatu e filifilia ma o le suʻesuʻega o le a faʻaalia ai iuga i lenei upu ma aunoa ma lea.

4. O le "&" tagata fesoasoani e fesoasoani e suʻe pepa o loʻo i ai upu na makaina e le tagata faʻapitoa i le fuaiupu lava e tasi. O le faailoga e tatau ona tuu i le va o upu.

5. O le "-" faʻapitoa (faʻaaogaina) e aoga tele. E le aofia ai le upu iloga mai le sailiga, saili itulau na o upu o totoe i le laina.

E mafai foʻi e lenei tagata faʻapitoa ona tuʻuina se vaega o upu. Ave se vaega o upu e le manaʻomia i puipui ma tuu i luma oi latou.

Faʻatulagaina o suʻesuʻega i Yandex

O nisi o tulafono a le Yandex e faʻaleleia ai le sailiga o loʻo fausia i totonu o se faʻasalalauga talafeagai. Ia e masani lelei ia te ia.

1. E aofia ai le faʻasalaga faʻaitulagi. E mafai ona e mauaina faʻamatalaga mo se nofoaga patino.

2. I lenei laina, e mafai ona e ulufale i le saite e te manaʻo e fai se sailiga.

3. Seti le ituaiga o faila e maua. E le gata o le itulau uepesite, ae o le PDF, DOC, TXT, XLS ma faila e tatala i le Open Office.

4. Faʻamaonia le sailiga naʻo na pepa na tusia i le gagana filifilia.

5. E mafai ona e suʻeina taunuʻuga i le aso faʻafouina. Mo se suʻesuʻega saʻo, o se manoa ua faʻatulagaina lea e mafai ai ona e ulufale i le aso amata ma le maeʻa o le foafoaga (faʻafouina) o le pepa.

Vaʻai foi: Faʻapefea ona fai le Yandex i le amataga itulau

O iinei na matou feiloai ai i meafaigaluega sili ona talafeagai e faʻaleleia ai le sailiga i Yandex. Matou te faʻamoemoe o lenei faʻamatalaga o le a atili lelei ai lau sailiga.