Faaaogaina o le PayPal E-Papatusi

O galuega a Avidemux e taulaʻi i luga o ata vitio, e oʻo lava i le pusa o le faʻatonuina ma meafaigaluega faʻapipiʻi e faasino i lenei mea. Ae ui i lea, o gafatia faatapulaaina ma le faigata i le puleaina o tagata popoto, o lea e talafeagai ai le polokalama mo le faaaogaina o fale. O le aso o le a tatou talanoaina auiliili uma vaega o galuega i lenei polokalama.

Faʻalogo mai le lomiga lata mai o Avidemux

Faaaogaina o Avidemux

O le a tatou faia se tasi mamanu, e faʻaalia ai faʻataʻitaʻiga o le faʻatinoga o nisi meafaigaluega. O le a tatou paʻi atu i manatu autu ma togafiti a Avidemux. Sei o tatou amata i le tulaga muamua - o le fatuina o le poloketi.

Faaopoopoina o Faaulu

Soo se poloketi e amata i le faʻaopoopoga o faila i ai. O le polokalama e fesiligia e lagolagoina ai vitio ma ata. O i latou uma o loʻo faʻaopoopo i le auala lava e tasi:

  1. Faʻasolo i luga le lisi o popup "File" ma kiliki i le mea "Tatala". I le masini, filifili se faila e tasi e manaʻomia.
  2. O isi mea faitino e faʻaopoopoina e ala i le meafaigaluega. "Faapipii" ma tuʻu i luga o le taimi faʻatulagaina mo le mea muamua. E le mafai ona suia le faasologa o lo latou nofoaga, e tatau ona amanaia pe a faia le taualumaga.

Seti ata

Aʻo leʻi amataina le faʻaogaina poʻo isi taga ma mea faʻapipiʻi, e fautuaina e fetuutuunai le fesuiaiga ina ia mafai ai ona faʻaaogaina filiga ma aloese mai feteʻenaʻiga ma le siʻosiʻomaga leo poʻo le vave faʻatopetope. E faia lenei mea i ni nai laasaga:

  1. I le itu tauagavale, sue le vaega "Filifili Vitio"kiliki "Faʻatonu". Lua galuega autu o le a aliali - "Swap U ma V", "Faʻaalia le ata lafoia". Afai o le meafaigaluega lona lua e le faia ai ni suiga i fafo i le vitio, o le muamua e suia le faʻaaliga lanu. Faʻaaogāina ma i le faʻatulagaga faʻataʻitaʻi vave faʻaalia le iuga.
  2. Le isi a "Ata vitio". Ua lagolagoina e Avidemux ia faatulagaga faalilolilo faavae. Faʻatau soʻo "Mpeg4"pe a e le iloa po o le fea faatulagaga e te filifilia.
  3. E tusa lava pe tutusa ia taga ma le "Faʻalogo i fafo" - naʻo le filifilia o le faʻapena manaʻomia i le lisi autu.
  4. "Faʻatulagaina o Faʻatulagaga" faaaoga mo ata ma leo, o lea e le tatau ona feteenai ma tulaga muamua. E sili ona lelei le filifilia o le tau tutusa e faatatau i "Ata vitio".

Galulue ma le leo

Ae paga lea, e le mafai ona e faʻaopoopoina le leo ese ma faʻagaoioi i le taimi atoa. Pau lava le filifiliga o le suia lea o le leo o le faamaumauga ua maeʻa. I le faaopoopo atu i ai, o le faʻaogaina o fufulu ma le faʻafouina o le tele o auala. O nei faʻatulagaga ua faʻatinoina e pei ona taʻua i lalo:

  1. Alu i tulaga e ala mai i le lisi o popup "Audio". E fa mea faitino e mafai mo se mea se tasi. E faʻaopoopo ma faʻagaoioia i le faamalama tutusa.
  2. Mai le filiga oi ai, e taua le matauina o le avanoa e suia ai le taimi, galue ma le faatulagaga masani, e faʻaaoga ai le tagata e faʻafefiloi ma suia le faʻasologa i luga o le taimi.

Faaaoga masini vitio

Na faaopoopo e le au faipisinisi a le telefoni ni numera e le gata i suiga fesuisuiai o le ala o loo taina, ae aafia foi elemene faaopoopo, fua o le faavaa ma la latou faatasiga.

Suiga

Tatou amata i le vaega muamua e taʻua "Suiga". O lenei mea na fai ai filiga e gafa ma le galulue faatasi ma tagata faigaluega. Mo se faʻataʻitaʻiga, e mafai ona e atagia se ata i luga po o le taamilosaga, faʻaopoopo ni faʻafanua, se logo, faʻapogisaina nisi vaega, suia le fua faʻatusa, fatuina le ata, sui le ata i le angle manaomia. O le faʻatutuina o aʻafiaga e faʻaogaina, o le mea lea o le a tatou le faʻamalamalamaina ia mea taʻitasi, pau lava le mea e te manaʻomia e fai o le setiina lea o tau talafeagai ma alu i le faʻavasegaga.

O le tulaga muamua e leai se mea faʻapitoa - e faia i totonu o se mea e sili ona itiiti. O le vaega pito i lalo o le taimi faatulagaina, alu ma taʻalo taʻalo.

E tatau ona e iloa e mafai ona e vaʻai i aʻafiaga e faʻaaogaina i lenei faiga. O se faamalama o loʻo i le lisi autu o loʻo faʻaalia ai na o papa.

Faʻasalaga

Aafiaga i le vaega "Faʻalavelaveina" e nafa ma le faaopoopoina o fanua. Faatasi ai ma la latou fesoasoani, e mafai ona e vaevaeina ni ata i ni sikuea se lua, faʻafefiloi pe vaeluaina ni ata se lua, lea e mafua ai se mea e faʻafefiloi ai. E i ai foi se meafaigaluega e aveese ai ni fausaga lua pe a maeʻa.

Lanu

I le vaega "Valivali" O le ae mauaina meafaigaluega mo le suia o le susulu, faʻatusatusa, saturation ma gamma. E le gata i lea, o loʻo i ai galuega e aveesea ai lanu uma, tuʻu ai na o ni lauulu enaena, pe, mo se faʻataʻitaʻiga, lafoaia lanu mo le faʻagasolo.

Faʻaititia le pisa

O le isi vaega o aʻafiaga e aʻafia ai le faʻaitiitia o le pisa ma faʻaaogaina le faʻamamaina o faʻamaoniga. Matou te fautuaina le faʻaaogaina o le mea faigaluega "Tagata taaalo Denoise 3D"pe afai o le teuina o le poloketi o le a faʻapipiʻi. O lenei tulaga o le a puipuia ai le tele o mea e leiloa ma e mautinoa ai le vaʻaia o le faʻaogaina.

Lelei

I le vaega "Lelei" E na o le fa aʻafiaga eseese, o le tasi e galue i le auala e tasi e pei o meafaigaluega mai le vaega "Noise Faaitiitia". E mafai ona e faʻamalosi le pito poʻo solo i luga o ogalaau e faʻaaoga "MPlayer delogo2" ma "Msharpen".

Subtitles

O se tasi o faʻamaumauga taua o le polokalame o loʻo fesiligia o le le mafaia lea ona faʻaopoopo soʻo se tusi i luga o elemene eletise na oi latou lava. Ioe i totonu "Filu" o loʻo i ai se meafaigaluega mo le faaopoopoina o ulutala, ae e tatau ona fai faila o nisi faʻaiuga e masani lava e le o faʻasalaina i soo se auala pe a uma le download ma e le o faʻagasolo i le taimi.

Vitio ata

O le isi mea le lelei o Avidemux o le le mafai lea ona suia ma fatuina vitio faaopoopo. E naʻo le tagata na faʻaaogaina se mea faigaluega mo le teuina o faamaumauga, lea e galue i le mataupu faavae AB. Faitau atili e uiga i lenei faagasologa i totonu o isi taiala e ala i le sootaga lea.

Faitau atili: Faʻapefea ona faʻapipiʻi ata i Avidemux

Fausia ata faʻataʻitaʻi ata

E pei ona taʻua i luga, o le masini komepiuta e fesiligia e fetaui lelei ma ata, ae peitai, o galuega tauave o loʻo i ai e le mafai ai ona faʻalelei le latou faʻaaliga ma faʻavave ona suia. E mafai ona e faia se ata faʻafeiloaʻi masani, ae o le a tele se taimi ma taumafaiga, aemaise lava pe afai e te faʻaopoopoina le tele o ata. Seʻio tatou tilotilo pe faʻapefea ona faia lenei mea:

  1. Muamua tatala se tasi ata, ona faapipii lea o le vaega i le faasologa lea e tatau ona latou taina, talu ai e le mafai ona suia i le lumanai.
  2. Ia mautinoa o le faasee i luga o le ata muamua. Tuu le ata vitio talafeagai e faʻaagaoioia le ki "Filu"ona kiliki ai lea.
  3. I le vaega "Suiga" filifili le faamama "Taologa Taoloto".
  4. I ona tulaga, suia le tau "Umi" mo le numera manaomia o sekone.
  5. Ma le isi, ave le faasee i le ata lona lua ma toe alu i le lisi ma faila.
  6. Faʻaopopo se faʻaaisa fou, ae o le taimi lenei tuʻu "Amata le taimi" se vaeluaga lua pe a maeʻa "Umi" ata muamua.

Toe fai le faasologa atoa o gaoioiga ma isi ata uma ma faʻaauau ai le teuina. Ae paga lea, o le suiga o aafiaga ma le gaosiga faaopoopo e le mafai ona ausia i soo se auala. Afai e le fetaui oe i le galuega a le Avidemux, matou te fautuaina oe e faitau a matou isi tusiga e uiga i le autu o le faia o se faʻataʻitaʻiga.

Tagai foi:
E faʻapefea ona fai se faʻataʻitaʻiga o ata
Fausia se ata faʻataʻitaʻi o ata i luga o le initaneti
Polokalama mo le fatuina o ata faʻasolo

Lavea o le poloketi

Ua tatou taunuu i le mea mulimuli - faasaoina le poloketi. E leai se mea faigata i lenei mea, e na ona e manaʻomia e toe mautinoa e filifilia saʻo saʻo, ma mulimuli i laasaga nei:

  1. Tatala le lisi "File" ma filifili mea "Faasaoina".
  2. Faʻamatala le nofoaga i luga o le komepiuta o le a faʻaola ai le vitio.
  3. Afai e te manaʻo e faʻaauau le toe teuteuina o le poloketi i se taimi mulimuli ane, ia teuina e ala i le faamau "Faʻasao le Poloketi".

I faʻamatalaga o loʻo i lalo, e masani ona tele fesili e uiga i le galulue faʻatasi ma faamaumauga i le isi itu ma faʻafesoʻotaʻi nisi vaega o le vitio i le tasi. Ae paga lea, o lenei polokalama e le maua ai nei foliga. O isi, sili atu polokalama faʻapitoa e fesoasoani e taulimaina ia galuega. Faitau i latou ia tatou mea eseese i le sootaga lea.

Faitau atili: Faʻamatalaga faʻatautaia ata

E pei ona mafai ona e vaʻaia, o Avidemux o se polokalama e finauvale, ma mafua ai ona faigata i le galulue faatasi ma galuega faatino o se ituaiga. Ae ui i lea, o lona aoga o se faletusi tele o filiga aoga ma tufatufaina saoloto. Matou te faʻamoemoe na fesoasoani a matou tusiga ia te oe e taulimaina le galuega i lenei polokalama.