E faʻafia ona ou manaʻomia le suia o le paʻu mumu i luga o le gaosiga

O le suauʻu kulimi e fesoasoani e aveesea le vevela mai le gaosiga ma tausia se vevela masani. E masani lava e faʻaaogaina lima i le taimi o le potopotoga a le kamupanī poʻo le fale. O lenei mea o le a faʻavaivai malie ma ua leai sona aoga, lea e mafai ona mafua ai le manava tele o le PPU ma le lelei o le tino, o le mea lea, e tatau ona suia le gaʻo faʻavaveina mai lea taimi i lea taimi. I totonu o lenei tusiga o le a tatou talanoa e uiga i auala e fuafua ai pe manaʻomia se sui ma mo le a le umi o faʻataʻitaʻiga eseese o lenei vailaau e taofi ai a latou meatotino.

A e manaʻomia le suia o le suauu mama i luga o le gaosiga

Muamua lava, o le avega i le CPU o loʻo i ai se matafaioi. Afai e tele taimi e te galue ai i polokalama faʻapitoa poʻo le faʻaaluina o le taimi e pasi ai i le taimi nei o taaloga, o le faagasologa e sili atu i le 100% e utaina ma maua ai le vevela. Mai i lenei paʻu paʻu vaivai e vave ona pala. E le gata i lea, o le vevela vevela i luga o le ufitia o maa e faateleina, lea e mafua ai foi ona faaitiitia le umi o le paʻu vevela. Ae peitai, e le o mea uma. Masalo o le faitioga autu o le ituaiga lea o le vailaau, aua e eseese uiga uma.

O le soifuaga o le gaosiga o le gaʻo mai gaosiga eseese

E le tele ni tagata fai pasta e fiafia i le lauiloa faapitoa i luga o le maketi, ae e tofu lava ma le eseesega o mea, lea e fuafua ai lona faʻaauau le faʻaauau, faʻaleaoga o le vevela ma le ola. Sei o tatou tilotilo i nisi o kamupani lauiloa ma fuafua po o afea e sui ai le paʻu:

  1. KPT-8. O lenei faailoga o le sili lea o finauga. O nisi tagata e manatu o se mea leaga ma le vave faʻamago, ao isi e taʻua o le matua ma le faʻalagolago. Matou te fautua atu e tatau ona suia sui o nei pusa mafanafana i na o mataupu pe a amata ona mafanafana le faagasologa. O le a tatou talanoa atili e uiga i lenei mea.
  2. Arctic Cooling MX-3 - o se tasi o mea e sili ona fiafia i ai, o lona soifuaga faamaumauga o le 8 tausaga, ae e le o lona uiga o le a faʻaalia i luga o isi komepiuta ia lava taunuuga e tasi, ona o le tulaga o le taotoga e eseese uma. Afai e te tuʻuina lenei paʻu i lau gaioiga, e mafai ona galo ia te oe le suia mo le 3-5 tausaga. O le faʻataʻitaʻiga muamua mai le kamupanī lava e tasi e le mitamita i ia ituaiga faʻataʻitaʻiga, o lea e tatau ai ona sui tasi i le tausaga.
  3. Samoa E manatu o se paluga taugofie ma lelei, o se mea e foliga mai, e lelei le galue i le vevela ma le faʻaleagaina o le vevela. Na o le toe foʻi mai o le vave faʻamagoina, o lea e manaʻomia ai ona e suia ia le itiiti ifo i le tasi i le lua tausaga.

O le faʻatauina o pasese taugofie, faʻapea foʻi ma le faʻapipiʻiina o se mea manifinifi i luga o le gaosiga, aua le faʻamoemoe e mafai ona e faʻagaloina le toe sui mo ni nai tausaga. Atonu o le afa o le tausaga o le a tulai mai ai le vevela o le CPU, ma i le isi afa o le tausaga, o le a tatau ai ona suia le paʻu vevela.

Vaʻai foi: Faʻafefea ona filifili se gaʻo faʻavave mo se komepiuta

Faʻafefea ona fuafua pe o afea e sui ai le suauʻu mataʻu

Afai e te le iloa pe o lelei le faʻatinoga o le pasi ma pe o le a sui le mea e tatau ai, ona tatau lea ona e gauai atu i nisi o vaega o le a fesoasoani i le taulimaina o lenei mea:

  1. Le faʻaitiitia o le komepiuta ma le faʻaaogaina o le polokalama. Afai o le a tele le taimi na amata ona e iloa ua amata le alualu i luma o le PC, e ui lava e te faʻamamaina mai le pefu ma faila funk, o le mafuaaga mo lenei mea e mafai ona faʻaalu i luga o le masini. Aʻo oʻo mai lona vevela i se mea taua, o le a faʻalavelave le tino. I le mataupu pe a amata ona tupu lenei mea, ona oʻo loa lea i le taimi e sui ai le gaʻo faʻavave.
  2. Tagai foi:
    Aoao e faʻaaoga le suauʻu mama i luga o le gaosiga
    Faʻafefea ona faʻamamā le komepiuta mai le lapisi e faʻaaoga ai CCleaner
    Le faamamaina lelei o lau komepiuta poʻo le komepiuta mai le pefu

  3. Suʻe le vevela o le masini. E tusa lava pe leai se toilalo vaaia i le faatinoga ae le o le mea naʻo le faiga, e le o lona uiga o le maualuga o le CPU e masani. E masani ona le sili atu i le 50 tikeri le vevela masani i le paʻu, ma i le taimi o le avega - 80 tikeri. Afai e sili atu le tele o fuainumera, ona fautuaina lea e suia le suauu mama. E mafai ona e siakiina le vevela o le gaosi i le tele o auala. Faitau atili e uiga ia i latou i la tatou tusiga.

Faʻamatalaga: Suʻe le vevela o le gaosiga i Windows

I lenei tusiga, na matou talanoa auiliili e uiga i le umi o le paʻu vevela ma iloa ai le tele o taimi e tatau ai ona sui. Ou te fia iloa foi o mea uma e le gata e faalagolago i le gaosi oloa ma le saʻo le faaaogaina o le vailaau i le faagasologa, ae faapena foi pe faapefea ona faagaoioia le komepiuta po o le komepiuta, o lea e tatau ona e taulai muamua i le masini eletise.