QIWI faʻatagaina le kiliaina o pepa

O se tasi o vaega o le Skype polokalama o le auina atu o feau leo. O lenei galuega e sili ona tāua ina ia mafai ona tuʻuina atu nisi faʻamatalaga taua i le tagata e le o fesoʻotai atu i le taimi nei. Ina ia faia lenei mea, na o lou manaʻomia e faitau faʻamatalaga e te manaʻo e lafo i le masini masini. Sei o tatou mafaufau pe faʻapefea ona lafoina se feʻau leo ​​i Skype.

Faʻasalaga le feʻau leo

Ae paga lea, e le mafai ona faʻaaogaina le galuega o le auina atu o feʻau leo ​​i Skype. E oo lava i le tusiga i le lisi autu "Auina mai le savali leo" e le o toaga.

Ina ia faʻagaoioia lenei galuega, alu i le lisi o mea "Meafaigaluega" ma le "Faʻamaumauga ...".

Le isi, alu i le vaega o le vaega "Valaʻau".

Ona alu lea i le vaega "Voice voice".

I le tatalaina o le faamalama o le faʻailoga o le leo, e faʻagaoioia ai le faʻatusa tutusa, alu ile faʻamatalaga "Setup Meli Meli".

A maeʻa lena mea, faʻalauiloaina le faʻaaogaina o le masini. O le itulau o le initaneti mo lau faʻamatalaga e tatalaina i luga o le upega tafaʻilagi a Skype, lea e tatau ona e ulufale ai i lou igoa (tuatusi imeli, numera o le telefoni) ma le upega tafailautusi.

Ma, matou te oi le itulau o le faʻamalosia o le leo. Ina ia faamaea le faatoaagaina, ia kiliki i le ki i le "Tulaga" laina.

A maeʻa ona sui, e sui le fuga lanumeamata ma o se siaki e faʻaalia i tafatafa ane. E faʻapea foʻi, i lalo ifo, e mafai foʻi ona e lafoina atu savali i le meli, i le tulaga o le mauaina o meli leo. Ae e le tatau ona faia lenei mea, aemaise lava pe afai e te le manaʻo e faʻamaonia lau i-meli.

A maeʻa lena, tapuni le masini ma toe foi i le Skype polokalama. Faʻafoʻi le faʻailoga leo. E pei ona mafai ona e vaʻaia, pe a maeʻa le faʻatinoina o le galuega, e foliga mai o se numera tele o faʻatulagaga, ae sili atu ona faʻamoemoe e faʻatonutonu le galuega a le masini tali nai lo le lafoina o meli leo.

Faʻailogaina se savali

Ina ia auina mai se meli, toe foʻi i le faamalama autu o le Skype. Faʻasaga le fetuu i le fesoʻotaʻiga e manaʻomia, kiliki i luga i le kī saʻo o le kusi. I le lisi autu, filifili le aitema "Auina mai le feau leo".

A uma lena, e tatau ona e faitauina le anotusi o le savali i luga o le masini masini, ma o le a alu i le tagata na e filifilia. I le lautele, o le savali vitio lava e tasi, naʻo le kiliva ua tape.

Faʻailoga taua! E na o le auina atu o se feau leo ​​i le tagata o loʻo faʻaaogaina lenei faʻaoga.

E pei ona mafai ona e vaʻaia, o le auina atu o se feʻau leo ​​i Skype e le faigofie e pei ona foliga mai i le taimi muamua. E tatau ona e faatoa faʻagaoioia lenei uiga ile luga ole laupepa Skype. E le gata i lea, e tatau foi ona faia le taualumaga lava lea e le tagata o le ae auina atu i ai se feau leo.