Aveese le Avast Antivirus

Mo le faʻatulaga saʻo o nisi polokalame, o nisi taimi e tatau ai ona faʻagata le antivirus. O le mea e leaga ai, e le o tagata uma e iloa le auala e tape ai le antivirus Avast, talu ai e le o faʻatinoina e le au atinaʻe se tulaga faʻaogaina mo tagata faʻatau. E le gata i lea, o le toʻatele o tagata e tilotilo i le kulini tapuni i le atunuʻu faʻaoga, ae latou te le mauaina, talu ai e le oi ai le ki. Sei o tatou aʻoaʻoina pe faʻapefea ona faʻafefe Avast i le taimi o le faʻatulagaina o le polokalama.

Download Avast Free Antivirus

Disabing Avast mo sina taimi

Muamua lava, seʻi o tatou sailia le auala e faʻaaogaina ai Avast mo sina taimi. Ina ia mafai ona faia se tapunia, matou te maua ai le ata o le antivirus Avast i le fata, ma kiliki i luga i le itu taumatau agavale.

Ona avea ai lea oi matou ma fetuu i luga o le mea "Avast Screen Controls". E fa ni taga e mafai ona tatala i luma oi matou: tapuni le polokalame mo le 10 minute, tapuni mo le 1 le itula, tapuni i lalo aʻo leʻi toe toe faʻaaogaina le komepiuta ma tapuni i lalo e faʻavavau.

Afai o le a tatou faʻaalu le antivirus mo sina taimi, ona tatou filifilia lea o se tasi o mea muamua e lua. E masani lava, e manaʻomia le sefulu minute e faʻapipiʻi ai le tele o polokalama, ae afai e te le mautinoa tonu, pe e te iloa o le a faʻaalu se taimi umi, ona filifilia lea o le itula e tasi.

A maeʻa ona matou filifilia se tasi o mea na faʻamaonia, o le a faʻaalia se pusa talanoa, o loʻo faʻatali mo le faʻamaoniga o le filifiliga ua filifilia. Afai e leai se faʻamaoniga e maua i totonu o le 1 minute, e faʻamavaeina e le antivirus le taofia o lana galuega e otometi lava. Ua faia lenei mea e aloese ai mai le le mautonu o virus o Avast. Ae o le a matou taofia le polokalama, kiliki i luga o le "Ioe" button.

E pei ona mafai ona e vaʻaia, a maeʻa le faia o lenei gaioiga, o le Avast icon i totonu o le fata e mafai ona sopoia. O lona uiga e le atoatoa le vili.

Alu ese aʻo leʻi toe toe faʻafouina le komepiuta

O le isi filifiliga mo le taofi o Avast o loʻo tapunia i lalo ao leʻi toe faʻafouina le komepiuta. O lenei metotia e sili ona talafeagai pe a faʻapipiʻi se polokalama fou e manaʻomia se toe faʻaleleia o se polokalama. O a tatou taga e faʻamalo ai Avast e tutusa lava ma le mataupu muamua. Faʻatasi i le lisi taʻavale, filifili le aitema "Faʻasalaga ao leʻi toe faʻafouina le komepiuta."

A maeʻa lena, o le a taofia le galuega a le antivirus, ae o le a toe faʻaleleia pe a toe amataina le komepiuta.

Tumau tumau

E ui lava i lona igoa, o lenei metotia e le o lona uiga e le mafai lava ona maua le antivirus Avast i lau komepiuta. O lenei filifiliga o lona uiga e le toe faʻaogaina le antivirus seʻia e amataina ma le lima ia oe lava. O lona uiga, o oe lava e mafai ona fuafua le taimi o le tuai, ma mo lenei mea e te le manaʻomia toe toe amata le komepiuta. O le mea lea, o lenei metotia atonu o le sili lea ona faigofie ma sili ona lelei o mea o loʻo i luga.

O lea la, o le faia o taga, pei o mataupu muamua, filifili le "Mea e faʻaaogaina e faʻavavau". A maeʻa lena mea, o le a le tapeina le fuʻa seia maeʻa ona e faia taga tutusa.

Faʻatagaina Antivirus

O le mea sili ona leaga o le auala mulimuli o le le faʻatagaina o le antivirus o le, e le pei o filifiliga muamua, o le a le otometi lava, ma afai e galo ona e faia ma le lima, pe a uma ona tuʻuina le polokalama talafeagai, o le a tumau lau faʻafitauli mo se taimi e aunoa ma se puipuiga mo siama. O le mea lea, aua lava neʻi galo le manaʻomia e mafai ai ona fai le antivirus.

Ina ia mafai ona puipuia, alu i le lisi o le matala mata ma filifili le "Enable all screens" aitema e aliali mai. A maeʻa lena, e toe puipuia atoatoa lau komepiuta.

E pei ona mafai ona e vaʻaia, e ui lava e faigata tele ona iloa le auala e faʻagata ai le antivirus Avast, o le faʻalavelave faʻapitoa e faigofie.