Faatusatusaga o antiviruses Avira ma Avast

O le filifiliga o le antivirus e tatau ona togafitia i taimi uma ma se tiutetauave tele, aua o le saogalemu o lau komepiuta ma faʻamatalaga faʻamaonia e faalagolago i ai. Ina ia mafai ona puipuia atoatoa le polokalama, e le o toe manaʻomia le faʻatau o se siaki totogi, talu ai o loʻo feagai ma le au faipisinisi saoloto ia galuega. Sei o tatou faʻatusatusaina uiga autu o Avira Free Antivirus ma Avast Free Antivirus antiviruses e fuafua ai le sili.

O talosaga uma o loʻo i luga o loʻo i ai le tulaga faʻamaoni i polokalama polokalame antivirus. Avira Avira antivirus o le polokalama muamua free software a le lalolagi e puipuia ai komipiuta mai le leaga o tulafono ma gaoioiga leaga. O le polokalame a le Czech program, o le Avast, i le itu, o le tele lea o siaki free free free i le lalolagi.

Download Avast Free Antivirus

Faʻamatalaga

O le mea moni, ole suʻesuʻega ole suʻega o se mataupu e sili ona taua. Ae ui i lea, i le iloiloga o foliga vaaia, e mafai ona e maua ni sini faʻamoemoe.

O le faʻauiga o Avira Antivirus mo le tele o tausaga e tumau pea e aunoa ma se suiga tele. E foliga mai o ia o se mea e sili atu ona tuai ma masani.

I le eseesega, o Avast o loʻo suʻesuʻe pea i le teutusi. I le lomiga aupito lata mai o Avast Free Antivirus, ua sili ona fetuutuunai e galue ai i faiga fou o Windows 8 ma Windows 10. I se faaopoopoga, faafetai i le lisi o le pa'ū, o Avast e faigofie tele ona pulea.

O le mea lea, e tusa ai ma le iloiloga o le atinaʻe, e tatau ona e filifilia le virus a Czech.

Avira 0: 1 Avast

Puipuia o siama

O loʻo talitonuina o Avira o se puipuiga sili atu ona puipuia e puipuia ai faʻamaʻi nai lo Avast, e ui lava e iai taimi e misia ai siama i le tino. I le taimi lava e tasi, o Avira o loʻo i ai le tele naua o mea sese, e le sili atu nai lo le siama na misia.

Avira:

Avast:

I mea uma, seʻi o tatou tuʻuina atu ia Avira se mea, o se polokalama e sili atu ona faʻatuatuaina, e ui i lenei itu o le va o Avast e itiiti lava.

Avira 1: 1 Avast

Nofoaga Puipuiga

Antivirus Avast Free Antivirus puipuia le faila o le komepiuta, imeli ma le Initaneti e faʻaaoga ai le tele o tautua mata.

Avira Free Antivirus o loʻo i ai se puipuiga o le faiga o faila faila taimi ma le galulolo i le faʻaaogaina o le faletusi a le Windows. Ae o le puipuiga i le imeli e maua i le na o le totogiina o Avira.

Avira 1: 2 Avast

Faiga faʻavae

Afai o le antivirus a Avira e le tele lona faʻaaogaina o le masini i lona tulaga masani, ona fai lea o se faʻataʻitaʻiga, e faʻamago moni ai le suavai mai le faʻaogaina o le masini ma le masini komepiuta. E pei ona mafai ona e vaʻaia, e tusa ai ma le faitauga a le Task Manager, o le mea autu a le Avira i le taimi o le suʻesuʻeina o le tele o pasene o le gafatia o le polokalama. Ae, e ese mai ia te ia, e tolu isi laasaga fesoasoani.

E le pei o Avira, antivirus o Avast e toetoe lava a le faʻaaogaina le polokalama e tusa lava pe a suʻesuʻe. E pei ona mafai ona e vaʻaia, e manaʻomia le 17 taimi e itiiti ifo ai le RAM nai lo le auala autu o Avira, ma e mamafa tele i le CPU 6 taimi.

Avira 1: 3 Avast

Meafaigaluega faaopoopo

Avast ma Avira free antiviruses ei ai nisi meafaigaluega faaopoopo e maua ai le puipuiga sili atu o le polokalama. E aofia ai faʻauluuluga o masini komepiuta, lava tagata sailiili, tagata e le o iai igoa ma nisi elemene. Ae tatau ona maitauina, afai ei ai ni faaletonu i nisi o nei meafaigaluega i Avasta, ona avea lea ma Avira mea uma e sili atu ona faʻaleleia ma faʻapitoa.

E le gata i lea, e tatau ona fai mai o Avast o loʻo i ai meafaigaluega uma e faʻaaogaina e ala i le le mafai. Ma ona o le toʻatele o tagata e faʻaaogaina le telefoni feaveaʻi, faatasi ai ma le telefoni feaveaʻi, o elemene e matua le tatau lava i se tagata faapitoa ona faʻapipiʻiina i totonu o le polokalama.

Ae na faʻaaoga e Avira se auala eseʻese. I totonu, pe afai e manaʻomia, e mafai e le tagata faʻaoga ona faʻapipiʻiina se faʻamatalaga patino. Na te faʻapipiʻi na o meafaigaluega e manaʻomia e ia. O lenei faiga a tagata e atiaeina e sili atu ona lelei, talu ai e le itiiti le aoga.

Avira:

Avast:

O le mea lea, e tusa ai ma le faʻailoga o le faiga faʻavae o le tuʻuina atu o meafaigaluega faaopoopo, ua manumalo Avira Avira.

Avira 2: 3 Avast

Ae ui i lea, o Avast o se manumalo lautele i le tauvaga i le va o vailaʻau e lua. E ui lava i le mea moni o Avira ei ai se vaega itiiti i se mataupu taua e pei o le puipuia o puipuiga mai faʻamaʻi, o le va i lenei faailoga mai Avast e matua taua tele e le mafai ona afaina ai le tulaga lautele o mataupu.