CLIP STUDIO 1.6.2

I le taimi muamua, o CLIP STUDIO sa naʻo le tusia o manga, o le mafuaʻaga lea ua taua ai o le Studio Studio. I le taimi nei, o le faʻatinoga o le polokalame ua faʻalauteleina, ma e mafai ona faia ni tusi pese eseese, tusi ma ni ata faigofie. Seʻio tatou tilotilo i ai i auiliiliga.

Launcher CLIP STUDIO

A e amataina muamua le polokalama, e iloa e le tagata faʻapitoa le tagata faʻasaga, o loʻo i ai ni nusipepa - "Paolo" ma "Aseta". I le mea muamua, e tatau mea uma mo le ata, ma i le lona lua, o se faleoloa ma oloa eseese e mafai ona aoga i le taimi o le galuega faatino. Faʻatauina le faleoloa i le faiga o le initaneti ma le gafatia e suʻe. Avanoa mo le siiina mai e pei o kenera saoloto, mamanu, mea, ma totogi, lea, o se tulafono, ua sili atu ona agavaa ma tulaga ese.

O le faʻalogoina o loʻo faia i le tua, ma kiliki i luga o le fetaui e siaki le tulaga o le download. Mea e sii mai i le ao, i le taimi lava e tasi faila.

Faʻamau o le paʻu

O galuega autu e faia i lenei galuega. E foliga mai o se faʻataʻitaʻiga faʻataʻitaʻi masani, ae faʻatasi ai ma nai faʻaopoopoga faʻaopoopoga ua faaopoopo. E leai se avanoa e saoloto ai le felauaiga o elemene mata i luga o le upega tafailagi, ae o le toe faʻafouina o loʻo maua ma, i le tab "Vaʻai", tuʻu / tape nisi vaega.

Fausiaina o se galuega fou

O mea uma o le a faigofie mo i latou na faʻaaogaina muamua le faʻataʻitaʻi taʻiala. E tatau ona e faia se tapoleni mo se ata mulimuli ane. E mafai ona e filifilia se faʻataʻitaʻiga ua leva ona saunia muamua mo manaoga faapitoa, pe mafai ona e fatuina oe lava e ala i le faʻasaʻoina o taʻitasi avanoa mo oe lava ia. O le a fesoasoani tele tulaga e fausia ai na o se tapoleni mo le poloketi, pe faapefea ona e iloa.

Laupepa

I totonu o lenei vaega o le vateatea o loʻo i ai elemene elemene o le a faʻaaogaina i le taimi o le galuega ile poloketi. O le viliina e faia i le pulumu, penitala, moli ma faʻatumu. E le gata i lea, o loo i ai le avanoa e faaopoopo ai poloka mo se itulau malie, se pipette, se solo, ituaiga foliga eseese, kopi o tala. Faamolemole ia maitauina pe ae filifilia se meafaigaluega faapitoa, o le a tatalaina se isi faʻalapotopotoga o le a fesoasoani ia te oe i le faʻamaopoopo atili i auiliiliga.

E leai se eseesega o le lanu lanu mai le tulaga masani, o suiga lanu i le mama, ma ua filifilia le hue e ala ile siitia o le pala i le sikuea. O isi vaega o totoe o loʻo i ai i tafatafa ane, tafatafa o le paʻu lanu.

Paʻu, aafiaga, faʻafanua

O nei galuega uma e tolu e mafai ona taʻua faʻatasi, ona o loʻo i ai i le tasi vaega o le potu faigaluega ma e leai ni uiga eseese ou te fia tautala e uiga i se eseesega. Lafoaʻi faila e galulue ai ma galuega tele, pe a tele elemene, pe sauniuni mo le faʻafiafiaga. Navigation e mafai ai e oe ona matamata i le tulaga o loʻo i ai nei o le poloketi, faʻatino le faʻamalo ma faia nisi manipulations.

O aʻafiaga e maua faatasi ai ma le lanu, meafaitino, ma le eseese o ata 3D. O elemene taʻitasi e faʻaalia i lana lava faʻamaufaʻailoga, lea e te manaʻomia e kiliki e tatala ai se faamalama fou ma auiliiliga. Ona o le le mafai, o loʻo i ai ni aitema i vaega taitasi e mafai ona e galue ai.

O aʻafiaga mo le ata atoa o loʻo i totonu o le isi faʻamau i luga o le vaega faʻalogo. O se seti faʻatulagaina o le a mafai ai e oe ona suia le tapoleni i le ituaiga e te manaʻomia, na o nai kiliki.

Taaloga

O loʻo maua ni taʻavale fiafia. O le a aoga ia i latou na fatuina le tele o itulau ma e manaʻo e faia se ata vitio. O le mea lenei e aoga ai le vaevaega i totonu o le palapala, talu ai o taʻitasi taʻitasi e mafai ona avea ma se laina ese i le faʻalapotopotoga o le faʻaogaina, lea e mafai ai ona galulue faʻatasi ma isi taʻiala. O lenei faʻatinoga e faʻatinoina e pei o tulaga masani, e aunoa ma ni elemene e le talafeagai e le aoga mo animics animation.

Vaʻai foi: Polokalama mo le fatuina o le faʻafiafiaga

Suʻega ata

CLIP STUDIO e mafai ai ona e galue i le 3D-graphics, ae le o tagata uma e faaaogaina ni komepiuta mamana e mafai ai ona e faaaogaina e aunoa ma ni faafitauli. Na tausia e le au atinaʻe lenei mea e ala i le faia o se faʻataʻitaʻiga faʻataʻitaʻiga o le a fesoasoani ia te oe e iloa ai auiliiliga auiliiliga e uiga i le auala e galue ai lau komepiuta ma vaaiga faigata.

Tusitusi Tusitusi

O le tele o taimi, o le 'au e iai lana lava fuafuaga, lea e atiae e tusa ai ma le tusitusiga. O le mea moni, e mafai ona lolomiina le tusiga i se faila o tusitusiga, ona faʻaaogaina lea pe a fatuina itulau, ae o le a sili atu le taimi nai lo le faʻaaoga "Tala Tala" i le polokalama. E mafai ai e oe ona galue i itulau taʻitasi, faia ni kopi ma faia ni faʻamatalaga eseese.

Mama

  • Lagolago mo le tele o galuega faatino i le taimi e tasi;
  • Polokalame saunia mo faʻatinoga;
  • Le malosi e faaopoopo ai le faatinoga;
  • Fale talimalo lata mai ma meafaitino.

Faʻafitauli

  • Ua tufatufaina le polokalame mo se totogifuapauina.
  • Le leai o le gagana Rusia.

CLIP STUDIO o le a avea ma polokalama taua mo i latou e fatuina pese. E mafai ai ona e faia ia le na o ata o tagata, ae o le fatuina foi o itulau i le tele o poloka, ma i le lumanaʻi, a latou ata. Afai e leai sau ituaiga o mea faʻapitoa poʻo mea, ona i ai lea i le faleoloa mea uma e te manaʻomia e faia ai se mea malie.

Faʻataʻitaʻi kopi o CLIP STUDIO

Faʻalogo i le lomiga lata mai o le polokalama mai le nofoaga aloaia

Wondershare Scrapbook Studio Wondershare Photo Collage Studio Aptana studio Android Studio

Faasoa atu le tusiga i fesoʻotaʻiga faʻasalalauga:
CLIP STUDIO - se polokalame mo le foafoaina o kulimi o ituaiga eseese. O mamanu ua saunia ma mea e leai se totogi i totonu o le faleoloa o le a fesoasoani i le faʻaleleia atili o le poloketi i se taimi pupuu.
Faigaluega: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Category: Iloiloga Polokalame
Faʻapupula: Smith Micro
Tau: $ 48
Toa: 168 MB
Gagana: Igilisi
Version: 1.6.2