Faʻaopoopo le alalaupapa "My Computer" i luga o le komepiuta i le Windows 10


O le OS OS e lauiloa ona o nisi taimi e le mafai ona faʻafefeina ai manaoga o le masini. I nisi tulaga, ona o ana lava algorithms, e le mafai e le faiga ona faʻatusatusa tonu le toega o lenei totogi - o le mafuaʻaga lea e tulaʻi ai tulaga, pe a faʻafuaseʻi ona faʻaaogaina le masini, ma faʻavaivai i le 50%. E mafai ona faʻamaonia le tulaga e ala i le faʻatulagaina o le paʻa.

Faʻatulagaga o le Battery mo le Android

E le manaʻomia le faʻavasegaina o pamu i luga o le lithium - o le manatu o le "manatua" o se mea masani o maa papaʻe e faʻavae i luga o ni faʻalavelave nickel. I le tulaga o masini faʻaonaponei, o lenei vaitaimi e tatau ona malamalama o le faʻaogaina o le mana e pulea ai ia lava - pe a maeʻa ona tuʻuina se firmware fou pe suia se paʻa, o manatuaga tuai ma gaioiga gafatia e manaʻomia ona toe faʻasolo e manatuaina. E mafai ona e faia i lenei auala.

Vaʻai foi: Faʻafefea ona faʻapipiʻiina se faʻavaveina o le masini komepiuta i Android

Metotia 1: Faʻatulagaina o le Battery

O se tasi o auala pito sili ona faigofie e faʻapipiʻi ai le faitauga o faitauga na faia e le pule malosi o le faʻaaogaina lea o se tusi faʻamaonia.

Faʻafouina le Faʻatulagaina o le Battery

  1. Aʻo leʻi amataina uma manipulation, e fautuaina ina ia atoatoa (aʻo leʻi tapeina le masini) faʻasao le pona.
  2. A maeʻa ona e sii mai ma faʻapipiʻi le talosaga, ave le masini masini i le 100% ma na o le amataina o le Faʻatulagaina o le Battery.
  3. A maeʻa le polokalama, faʻaaoga le masini i luga o le faʻatonu mo le tusa o le itula - e talafeagai lenei mea mo le talosaga ina ia saʻo le galue.
  4. A mavae lenei taimi, kiliki le ki "Amata le Faʻaleleiga".
  5. I le faaiuga o le faagasologa, toe toe faʻaaoga le masini. Ua faia - o lea o le a faʻamaonia saʻo e le pule o le masini le faitauga o le maʻa.

O le mea e leaga ai, o lenei filifiliga, e le o se panacea - i nisi tulaga, atonu o le polokalama e le mafai ona faʻaaogaina ma oʻo lava ina afaina, e pei ona lapatai mai le au atinaʻe.

Metotia 2: CurrentWidget: Mataʻituina o Baturi

E sili atu le faʻalavelave auala e tatau ai ona e iloa muamua le malosiaga moni o le masini e manaʻomia ona faʻamamafa. I le tulaga o uluaʻi maa, o faʻamatalaga e uiga i lenei mea o loʻo i ai (mo masini e mafai ona aveeseina), poʻo le pusa mai le telefoni, poʻo luga o le Initaneti. A maeʻa lena, e tatau ona e siiina se masini komepiuta polokalama.

Download CurrentWidget: Mataʻituina o le Battery

  1. Muamua, faʻapipiʻi le widget i luga o le komepiuta (o le metotia e faalagolago i le firmware ma le atigi o le masini).
  2. O le talosaga e faʻaalia ai le gafatia o loʻo iai nei. Tatala le maa i le leai.
  3. O le isi laasaga o le faʻapipiʻiina lea o se telefoni po o se laupepa mo le tauina, liliu i luga ma faʻatali sei oʻo i le numera aupito maualuga o amp ua saunia e le kamupanī o loʻo faʻaalia i le widget.
  4. A maeʻa ona ausia lenei tau, e tatau ona vaʻaia le masini mai le molia ma toe amataina, ma faʻapipiʻi ai le "faʻalo" o le tauʻa manatuaina e le pule.

I le avea ai o se tulafono, o laasaga o loʻo i luga ua lava. Afai e le fesoasoani, e tatau ona e liliu i se isi metotia. E le gata i lea, o lenei talosaga e le fetaui ma masini a nisi o tagata gaosiga (mo se faʻataʻitaʻiga, Samsung).

Metotia 3: Faʻatulagaina o le Faʻataʻitaʻiga

Mo lenei filifiliga, e te le manaʻomia le faʻapipiʻiina o isi polokalama, ae atonu e manaʻomia tele le taimi. Ina ia faʻavasegaina le mana o le mana, e tatau ona e faia mea nei.

  1. Toto le masini i le fua faatatau o le 100% le gafatia. Ona, e aunoa ma le aveeseina o le moliaga, tape, ma pe a uma ona motusia atoa, toso ese le uaea eletise.
  2. I totonu o le setete, faʻafesoʻotaʻi i le tau. Faatali mo le masini e lipoti atu se totogi atoatoa.
  3. Ave ese le telefoni (laupepa) mai le eletise. Faʻaaogaina seia oʻo i le taimi e teʻa ai ona o se mea maualalo.
  4. A maeʻa ona nofo i lalo le pusa, faʻafesoʻotaʻi le telefoni po o le papa i le iunite ma molia i le maualuga. Faʻataunuʻu - o le a tusia saʻo i totonu o le pule.

I le avea ai o se tulafono, o lenei metotia e mulimuli. Afai e iai ni faafitauli, pe a maeʻa ona faʻaaoga, atonu o le mafuaʻaga o faafitauli faʻaletino.

Metotia 4: Avea faʻamatalaga o le pulelautusi e ala i le Toe Faʻaleleia

Masalo auala sili ona faigata, fuafua mo tagata lautele ua faʻaaogaina. Afai e te le o mautinoa i ou tomai - taumafai i se isi mea, pe faia mea uma i ou lava faʻalavelave ma mea lamatia.

  1. Saili pe faʻalagolago lau masini "Toe Faʻaleleia le Faʻaogaina" ma le auala e ulufale ai. O metotia e ese mai i mea faigaluega i meafaigaluega, o le ituaiga o le toe faʻaleleia o ia lava (faʻatauga poʻo aganuʻu) e taʻalo foi i se vaega. I le avea ai o se tulafono, ia ulufale i lenei faiga, e tatau ona e umiaina ma taofi i le taimi e tasi ia ki "Volume +" ma le mana (masini e iai se ki faaletino "Aiga" atonu e manaʻomia oe e teu i ai).
  2. Faʻasalaga faiga "Toe Maua"maua se mea "Aveese le Taʻaloga o Battery".

    Faʻaeteete - i luga o nisi faʻatauga faʻatauga atonu o le a misi lenei filifiliga!
  3. Filifili lenei filifiliga ma faʻamaonia le talosaga. Ona toe faʻafouina lea o le masini ma toe faʻaaogaina "i le zero".
  4. E le aofia ai se masini faʻalelei, faʻafesoʻotaʻi i le eletise ma le tau i le maualuga. Afai e saʻo le faia, o faʻamaumauga saʻo o le a faamaumauina e le pule pule.
  5. O lenei metotia o se faʻaaogaina malosi o le metotia 3, ma o le ultima ratio ua maeʻa.

O le aotelega, matou te toe manatua - pe afai e leai se tasi o mea o loʻo i luga e le fesoasoani ia te oe, ona atonu o le mafuaʻaga o faafitauli i le faʻalavelave faʻafuaseʻi ma le paʻa poʻo le pule lava ia.