Le polokalama aupito sili mo le faamamaina + lelei + vave o le komepiuta. Aafiaga lima-lima

Talofa

E manaʻomia e tagata faʻaoga komepiuta lana "masini" ia galue vave ma leai ni mea sese. Ae, o le mea e leaga ai, o miti e le o taimi uma e tupu ... E masani lava, e tatau ona e taulimaina taofi, sese, faʻalavelave faʻafuaseʻi, ma isi mea. I lenei tusiga, ou te fia faaali atu se tasi polokalame fiafia e mafai ai e oe ona faʻaumatia le tele o maʻi o le komepiuta i le taimi e tasi! E le gata i lea, o lona faʻaaogaina masani e mafai ai ona vave faʻavave le PC (ma o le mea lea o le tagata faʻaaogaina). O lea ...

Advanced SystemCare: Faʻafaigofie, Faʻatinoina, Faʻamama ma Puipuiga

Lisi i le. website: //ru.iobit.com/pages/lp/iobit.htm

I loʻu manatu faamaualalo, o le aoga o se tasi lea o polokalama sili ona lelei. Faamasino mo oe lava ia: ua atoatoa i le Rusia ma lagolago i lomiga lauiloa uma o Windows: Xp, Vista, 7, 8, 10; o loʻo i ai uma avanoa talafeagai ma foliga (saoasaoa, faamamaina PC, puipuiga, eseese faaopoopo. mea faigaluega), e le gata i lea, e na o le tagata e faaaogaina e tatau ona taomi i le amataga o le button (mea uma lava na te faia ia te ia lava).

STEP1: Faʻamāina le komepiuta ma faʻasaʻo mea sese

E le tatau ona tulaʻi faafitauli i le faʻatulagaga ma le amataga muamua. I luga o le mata muamua (faʻamalamalama i luga), e mafai ona vave filifilia mea uma e ofoina atu e le polokalama ma kiliki le ki siaki (lea na ou faia :)). I le auala, ou te faʻaaogaina le polokalama PRO o le polokalama, ua totogiina (Ou te fautuaina oe taumafai tutusa le totogi, e tele taimi e sili atu nai lo le saʻolotoga!).

Amata

I loʻu teʻi (e ui lava o le siakiina o le komepiuta mai lea taimi i lea taimi ma aveese lapisi), o le polokalame na maua ai ni nai sese ma ituaiga uma o faafitauli. A aunoa ma le mafaufau, ou te taomi le faamau ia toe faaleleia

Faʻafitauli na maua ina ua maeʻa le suʻeina.

I nai minute, na tuʻuina atu ai e le polokalame se lipoti i le galuega na faia:

  1. sese o le resitala: 1297;
  2. funk files: 972 MB;
  3. igoa sese: 93;
  4. masini komepiuta 9798;
  5. Initaneti faafitauli: 47;
  6. galuega faatino: 14;
  7. Faʻasalaga o le Disk: 1.

Lipoti pe a maeʻa galuega i luga o talo.

I le auala, o le polokalame e sili ona lelei le faʻaalia - e atagia ai se ataata malie pe afai o mea uma lava e faʻatulagaina ma lau PC (silasila i le ataata i lalo).

Tulaga PC!

PC saoasaoa

O le isi laupepa e tatau ona e tatalaina (aemaise lava i latou e le o manatu i le saoasaoa o lau komepiuta) o le tab saoasaoa. O nisi nei o filifiliga manaia:

  1. turbo vave (liliu i luga e aunoa ma le mafaufau!);
  2. faʻamalo le faʻamalositino (e manaʻomia ona faʻatagaina);
  3. loloto loloto (e le afaina);
  4. Polokalame faʻamamāina (aoga / le aoga).

Taʻiala o le faʻasaʻo: o le polokalama e faʻaalia.

O le mea moni, a maeʻa ona faia suiga uma, o le a e vaʻavaʻai i le ata, e pei o le ataata i lalo. O le taimi nei, pe a maeʻa ona faʻamamā, faʻaleleia ma fesuiaʻia le turbo mode, o le a amata le galue vave o le komepiuta (o le eseesega e mafai ona faʻaalia i le matamata!).

Faʻaola vave.

Puipuiga puipui

Se faʻaaoga aoga i le Advanced SystemCare puipuiga. E mafai ona e puipuia lau itulau mai suiga (e masani ona tupu pe ae afaina i ituaiga uma o meafaigaluega), puipuia le DNS, faʻaleleia le saogalemu o le Windows, faʻamalosia le puipuia i taimi moni e faasagatau i mea tifaga, ma isi.

Puipuiga puipui.

Mea e fai i Tapa

O se faʻamaumauga aoga tele, lea e mafai ai ona e faʻatinoina mea sili ona aoga mo le faʻatonuina: toe faʻaleleia faila pe a uma ona tape, sailia o faila leai, faʻamamaina le disk ma le resitala, pule faʻataʻitaʻi, galue faʻatasi ma le RAM, faʻamalo, ma isi.

Mea e fai i Tapa.

Lisi o mea e fai ai

O lenei tamaʻi tamaititi o le a taʻuina atu ia te oe le manaomia ona faʻafouina faʻaoga masani ma faʻaaogaina: tagata suʻesuʻe (Chrome, IE, Firefox, ma isi), Adobe Flash player, Skype.

Faʻatonuina o le nofoaga

I le ala, pe a uma ona faʻapipiʻi le aoga, o le ae maua se isi mea aoga - o le mataʻituina o le faatinoga (silasila i le ataata i lalo, e aliali i le tulimanu pito i luga o le mata).

Faatinoga o Galuega.

Faʻafetai i le mataʻituina o faʻatinoga, e mafai ona e maua i taimi uma ia taamilosaga autu o le laupepa a le PC: o le a le tele o le ato e utaina, o le PPU, RAM, le fesoʻotaiga. Faʻafetai, e vave ona e faia se faʻamalamalamaga, tape le PC, faʻamaonia le RAM (o se mea e sili ona aoga, mo se faʻataʻitaʻiga, pe a faʻaalia ni taʻaloga po o isi talosaga faʻatoga).

O mea taua o Advanced SystemCare (i loʻu manatu):

  1. vave, faigofie ma faigofie ona setiina lau komepiuta mo le maualuga o le faatinoga (I le auala, o le COMP o le mea moni lava o le "felelei", pe a maeʻa ona faʻaogaina lenei aoga);
  2. leai se tomai e i ai soʻo se tomai poʻo se malamalamaaga o le fausiaina o le resitala, Windows OS, ma isi;
  3. leai se mea e teli ai i totonu o Windows ma suia mea uma i le lima;
  4. leai se mea e manaʻomia 'auʻaunaga (o le a vave ona e tuʻuina, o le 100% o le auaunaga i le Windows).

I lenei mea o loʻo ia te aʻu mea uma, galuega manuia 🙂