6 auala e tamoe ai le "Panel Control" i le Windows 8


O faafitauli e fesoʻotai ma le faila comcntr.dll e masani lava ona feagai ma tagata e faʻaaogaina le polokalame software 1C - o le falefaitautusi ua patino e aofia ai lenei polokalama. O lenei faila o se COM COM lea e faʻaaogaina e maua ai le avanoa i le faʻavae o faʻamatalaga mai se polokalama fafo. O le faafitauli e le oi totonu o le faletusi lava ia, ae i vaega o le galuega a le 1C. O le mea lea, o le toilalo e tupu i luga o lomiga o Windows e lagolagoina e lenei mea faigata.

Fofoina o le faafitauli i le comcntr.dll

Talu ai ona o le mafuaʻaga o le faafitauli e le oi totonu o le faila DLL lava ia, ae i lona tulaga, e leai se mea e teuina ai ma suia lenei faletusi. O le fofo aupito sili i le tulaga o le toe faʻaaogaina lea o le 1C faʻavae, e tusa lava pe aofia ai le leai o se faʻatulagaga. Afai e taua tele, e mafai ona e suʻeina le comcntr.dll i le polokalama: o le polokalama polokalama i nisi tulaga e le faia na o ia lava, o le mafuaaga lea e tupu ai le faafitauli.

Metotia 1: Toe faʻaofi "1C: Enterprise"

Toe faʻaleleia o le faʻavae o le aveese atoa lea mai le komepiuta ma toe faʻaofi. O laasaga o loʻo i lalo:

  1. Aveese le masini komepiuta e faʻaaoga ai meafaigaluega faʻainitaneti poʻo vaifofo lona tolu e pei o le Revo Uninstaller - o le mea mulimuli e sili ona lelei, aua o lenei talosaga e aveesea ai foi tulaga i totonu o le resitala ma faalagolago i totonu o faletusi.

    Lesona: Faʻapefea ona faʻaaoga le Revo Uninstaller

  2. Faʻatulaga le fausaga mai le atinaʻe laiseneina poʻo le pusa tufatufaina na sii mai le nofoaga aloaia. Ua uma ona matou iloiloina auiliiliga o uiga o le sii mai ma le faapipiiina o le 1C, o lea matou te fautua atu ia e faamasani i mea nei.

    Faitau atili: Faʻapipiʻi le 1C luga ole komipiuta

  3. Toe amata le komipiuta pe a uma ona faʻatulaga.

Siaki le faʻatinoga o le vaega COM - pe afai e te mulimulitaʻia faatonuga, o le elemene e tatau ona galue e aunoa ma le toilalo.

Metotia 2: Tusi le faletusi i le polokalama

Mai lea taimi i lea taimi, e le o faamauina e le faletauta o le potutusi le faletusi i totonu o le OS, o le mafuaaga mo lenei mea e le o malamalama lelei i ai. E mafai ona e faʻamaonia le tulaga e ala i le lesitalaina o le faila DLL manaʻomia. E leai se mea faigata i le faʻatinoga - mulimuli i faatonuga mai le tusiga i le sooga i lalo, ma o le a aoga mea uma.

Faitau atili: Faʻasaʻoina o se DLL i Windows

Ae ui i lea, i nisi tulaga, e le mafai ona foia le faafitauli i lenei auala - o le faigata tele o le musu e iloa e tusa lava pe o se DLL ua faamauina. Na o le pau lava le auala e toe faʻaofi 1C, faʻamatalaina i le auala muamua o lenei tusiga.

I lenei mea, ua maeʻa la matou faʻafitauli i le comcntr.dll.